آراد برندینگ

خرید فریم تابلو برق مشهد

خرید فریم تابلو برق مشهد

در عصر فناوری و تجهیزات هوشمند فریم تابلو برق کامپوزیت فلزی مشهد، یکی از این نوع تجهیزات می باشد که می توانید برای خرید ارزان آن به مراکز پخش عمده معتبر در سراسر کشور مراجعه نمایید.شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده که تابلو برق چیست و کاربرد آن چه می باشد؟در جواب به این سوال باید بگوییم که در مراکز بزرگ مانند: کارخانجات، ادارات، بیمارستانها، آتش نشانی، مدارس و غیره تجهیزات حفاظتی بسیاری وجود دارد که این تجهیزات را در جعبه هایی جای گذاری می کنند که تابلو برق نام دارد که در اصل تقسیم کننده برق به صورت یکنواخت در کل ساختمان می باشند.

خرید فریم تابلو برق مشهد

در صورتی که شما قصد خرید انواع با کیفیت فریم های تابلو برق را در جنس های کامپوزیت، پلاستیکی و فلزی دارید می توانید قیمت آن را در سایت های مختلف بررسی نمایید تا در نهایت با خیالی آسوده، مقرون به صرفه ترین فریم را با بهترین کیفیت از مجموعه آراد برندینگ خریداری نمایید؛ چرا که قیمت های مجموعه ما با سود بسیار کمی لحاظ شده اند. امروزه ثابت شده است که بهترین و مناسب ترین فریم برای تابلو های برق، فریم های کامپوزیتی هستند که نه تنها در برابر جریان برق، رطوبت، مواد شیمیایی و اسیدی، خوردگی و پوسیدگی مقاوم هستند بلکه در برابر هرگونه خطرات احتمالی آتس سوزی نیز مقاوم اند این فریم ها به گونه ای ساخته شده اند که نسبتا سبک اند و همین امر سبب سهولت در حمل و نقل و نصب آن ها شده است.

فریم تابلو برق کامپوزیت فلزی

قصد داریم تا فریم های تابلو برق کامپوزیت و فلزی را با یکدیگر مقایسه کنیم تا ارجحیت یکی بر دیگری مشخص شود فریم های کامپوزیتی در میدان مغناطیسی به صورت خنثی عمل می کنند و می توان بر روی آن ها انواع دکل و آنتن را نصب کرد؛ این درحالی است که فریم های فلزی را نمی توان در میدان های مغناطیسی قرار داد.

فریم های کامپوزیتی عایق در برابر تمامی موارد می باشند این درحالی است که فریم های فلزی در مقابل جریان برق ممکن است دچار سانحه شوند و در برابر نم و هرگونه رطوبت، تغییرات آب و هوایی و غیره دچار خوردگی و زنگ زدگی می شوند البته برای رفع این مورد عایق نبودن فریم های فلزی راهکارهایی ارائه شده است.

 

خرید فریم تابلو برق مشهد

با وجود اینکه قیمت خرید فریم تابلو برق بسیار مناسب می باشد شاید برایتان این سوال پیش بیاید که فریم های کامپوزیت تابلوهای برق چه کاربرد و مصارفی دارند؟ اخیرا بسیاری از شرکت ها اقدام به طراحی و تولید نوع جدیدی از فریم های تابلو برق کامپوزیتی کرده اند که این فریم ها در مقایسه با انواع دیگر از مزایای بسیاری برخوردارند؛ برای این که تا بلو برق های کامپوزیتی نشان استاندارد دریافت کنند باید مواردی در آن ها رعایت شود از جمله این موارد:

مواد اولیه به کار گرفته شده در این تابلو ها باید عایق جریان برق باشند تا از انتقال هر گونه جریان الکتریکی از کنتور به افراد جلو گیری کنند؛ در قسمت بدنه فریم ها باید از ورق های نازک 12 میلی متری از جنس کامپوزیت استفاده شود.

پخش فریم تابلو برق کامپوزیت

امروزه با گسترش پروژه های ساختمانی و صنعتی نیاز به فریم تابلو برق کامپوزیت یکی الزامات می باشد که خرید آنها از مراکز پخش مقرون به صرفه تر می باشد.طراحی آنها بر حسب استانداردهای بین الملل می باشد و معمولا در قسمت ورودی ساختمانها تعبیه می شوند.تابلو برقها در دو نوع فلزی و غیرفلزی می باشند و به صورت توکار و روکار در جاهای مربوطه نصب می شوند.در داخل آنها فیوزها، قطعه های نمایشگر، سیم کشی داخلی، فیوزها، کلیدهای حفاظتی قرار دارند. استفاده از تابلو برق کامپوزیت در اروپا قدمت دیرینه دارد و مورد استقبال افراد زیادی در این حوزه قرار گرفته است که لازم به ذکر است که حتما در هنگام خرید تابلو برق به جنس آن بسیار دقت کنید.

خرید فریم تابلو برق مشهد

معمولا جهت انجام پروژه های فریم تابلو برق مشهد را به صورت عمده خرید می کنند. نصب تابلوهای برق حتما باید توسط متخصصان با تجربه در این زمینه انجام بگیرد. با خرید تابلو برق بالابر از مجموعه ما از جان و مال خود محافظت کنید و خود را بیمه کنید.با ما بهترینها را تجربه کنید و صفر تا صد پروژه های ساختمانی خود را به ما بسپارید و با تابلو برقهای ما همیشه ایمن باشید و خریدی مطمئن را تجربه کنید.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا