آراد برندینگ

بادام درختی شور افغانستان

بادام درختی شور افغانستان

یکی از قدیمی ترین آجیل ها و خشکباری که همیشه بر سر سفره مردمان سرزمین ما قرار داشته، بادام درختی ایرانی بوده که به دلیل طعم و مزه خوب و همچنین خواص یی شمار آن مورد استقبال همگان بوده است. این محصول علاوه بر ایران در سایر نقاط جهان نیز کشت می شود و کشورهای اسپانیا و امریکا بیشترین تولیدات بادام در سطح جهان را دارند.

در بحث تولیدات بادام درختی در عرصه بین الملل، ایران در رتبه 5 تولیدات بادام درختی در دنیا قرار گرفته است و امروزه با تلاش روز افزون کشاورزان و تولیدکنندگان خشکبار، در صدد پیشرفت و افزایش رتبه در بین جهانیان می باشد. در ایران این محصول بیشتر در نواحی خراسان رضوی وجنوبی کشت و برداشت می شود و بسیرای از افراد آن را به صورت خام تهیه و مصرف می کنند.

بادام درختی شور افغانستان

یکی از بهترین مجموعه های فروش انواع بادام درختی و بادام هندی، فروشگاه اینترنتی آراد برندینگ می باشد که توانسته سالیان زیادی علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور حجم های عمده ای از این محثول را به سایر کشورها صادر کند برای سفارش محصول مورد نظر خود می توانید از طریق همین سایت اقدام کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید تا همکاران ما نسبت به ارسال محصول شما اقدام کنند.ارسال به موقع محصول و درج تخفیفات ویژه برای خرید های اینترنتی امکانات خاصی است که فروشگاه ما برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

بادام درختی تازه

یکی از محبوب ترین آجیل هایی که در دنیا بسیاری از افراد به آن علاقه مندند بادام هندی شور تازه می باشد و این دانه در رژیم های غذایی هند و مردمان مصر باستان بسیار استفاده می شده است. به دلیل خواص زیادی که بادام ها دارند در همه دنیا مورد توجه قرار گرفته است و کمتر کسی می باشد که طعم آن را دوست نداشته باشد. از بادام ها امروزه در کاربرد های متنوعی چون تولید لوسیون ها و عطر ها و نیز انواع وسایل بهداشتی استفاده می شود. میزان اسید های چرب اشباع شده در بادام ها بسیار پایین بوده و دارای فیبر بالایی نیز می باشد و از آن جایی که دارای پروتئین گیاهی می باشد برای بدن بسیار مفید می باشد.

 

بادام درختی شور افغانستان

با وجود کالری بالایی که این دانه دار اما برای کاهش وزن بسیار موثر است و موجب می شود تا مدت زمان زیادی شما را سیر نگه دارد و از گرسنگی کاذب جلوگیری می کند. امروزه استفاده از بادام درختی شور بسیار مورد توجه قرار گرفته است و بسیاری از افراد در ایام مختلف آن را خریداری می کنند. استفاده از بادام برای سلامت قلب بسیار مفید است و استفاده از موجب کاهش التهاب و سلامت شریان قلب می شود و عملکر آن را بهبهود می بخشد. مطالعات نشان داده است که استفاده از بادام هندی ایرانی برای افرادی که کلسترول خون و دیابت دارند نیز بسیار مفید است.

بادام درختی ایرانی یا خارجی

هیچ تفاوتی ندارد که بادام درختی ایرانی باشد و یا خارجی، هر دو این بادام ها دارای سه نوع بادام سنگی، مامایی و گردو پوست کاغذی می باشند. هر کدام از این بادام ها در بازار به روش های گوناگونی به فروش می رسند. برخی از افراد دوست دارند بیشتر برای آجیل و پذیرایی مهمان از بادام درختی استفاده کنند.در حالی که برخی از افراد می خواهنداز بادام استفاه ها و مصارف شخصی و دارویی داشته باشند. از این رو برخی ها مدل های نمکی و تفت داده آن را تهیه می کنند و برخی از افراد دیگر نوع خام و با پوست آن را خریداری می کنند. بادام درختی خارجی و ایرانی هر دو خواص بسیار زیادی دارند و مصرف آن ها برای همه افراد مزایای بسیار زیادی دارد.

بادام درختی شور افغانستان

ستار بابایی یکی از خوشمزه ترین نژاد های بادام درختی است که بیشتر در افغانستان کشت می شود. بادام درختی افغانستان تقاضای زیادی در سراسر دنیا دارد و خرید و فروش آن با حجم های گسترده انجام می شود. این محصول به ایران نیز ارسال می شود که در بازار با قیمت های نسبتا مختلفی به فروش می رسد و اختلاف قیمت محصول به دلیل تفاوت کیفیت محصول است که ممکن است محصولات ارسال شده تازه و یا قدیمی باشند. اهالی افغانستان از این بادام برای تهیه غذاهای مختلف استفاده می کنند و خلال بادام آن را برای تهیه انواع خورشت ها به کار می برند.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا