آراد برندینگ

قیمت سقف وافل دو طرفه

قیمت سقف وافل دو طرفه

یکی از کاربردی ترین روشهای سقف زدن در اماکن مختلف سقف وافل دو طرفه لانه زنبوری اسلب می باشد که بسیار به صرفه است و به لحاظ اقتصادی و زمان نصب آن بیشتر به آن توجه شده است که در ادامه بیشتر در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد.

یکی از مزیت های این سقف ها نسبت به سایر مدلهای مشابه و مختلف آن همچون سقف کاذب مقاومت و استحکام آن می باشد که بسیار مقاوم و دارای ایمنیهای لازم می باشد پیشنهاد ما برای سقف هایی که دهانه آنها بیش از 12 متر است قطعا این سقف وافل است.

از این جهت که می دانیم وزن بسیار کمی دارد و به ستون ها فشار زیادی نمی آورد این امر برای بسیاری از فرودگاه ها که دارای سقفهای بلند و طولانی می باشند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت سقف وافل دو طرفه

به ابزار بیشتری نیاز دارد و در این حالت کمی هزینه ها بالا تر می رود مجموعه آراد برندینگ طی سال ها فعالیت در این حوزه توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را جلب نماید برای ثبت سفارش و خرید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

همچنین در ساخت ایستگاه های مترو و سالنهای تعاتر و غیره از بیشترین طرفداران این طرح می باشند از این جهت که با ساختاری که دارد می توان بدون نیاز به زدن ستون زیاد سقف زیادی داشت برای اجرای این طرح به نصبت مدل قالبهای وافل و میلگرد مصرفی و یا بتون آن متغیر می شود و همه این عوامل بر روی پروزه ما اثر گذار خواهد بود.

قیمت سقف وافل

بازار مسکن ایرانن همواره دچار تنشهای شدید می شود زیرا در برهه های زمانی متفاوت در طول چندین سال مواد اولیه نمودار صعودی قیمت را تجربه می کنند از این رو تاثیرات بسیار زیادی بر روی قیمت سقف وافل خواهند گذاشت.

قیمت سقف وافل دو طرفه

در رابطه با گرانی مواد اولیه قیمت سقف وافل به شدت تاثیرات بالایی را تجربه خواهد کرد زیرا سیمان، آهن، شن و غیره همگی در سقف وافل موجود است که در طول چند سال رشد چند برابری را داشته اند.

مهندسین اطلاعات کاملی از ساختار و طرز استفاده از سقف وافل و سقف کاذب پی وی سی را می دانند اما بهرمندی از آن بستگی به سطح تخصص و تجربه ساخت آنها دارد اگر بخواهند یک سقف خوب را در سازه ها اجرا کنند خرید مواد اولیه مرغوب و درجه یک را برای بالا بردن کیفیت دنبال خواهند کرد و خرید مواد اولیه برای سقف وافل نیز تجربیات و تخصص خود را مطلبد.

احتمالا قیمتهای متفاوت و گوناگونی را برای جستجو سقف وافل خواهید دید و شاید سوالات بسیار زیادی در ذهنتان شکل بگیرد در بازار ایران در برخی موارد هزینه سقف وافل با ضخامتی برابر با 50 سانتی متر از یک سقف وافل با ضخامتی 30 سانتی متری کمتر دیده می شود و شاید در ظاهر نیز اصلا متوجه تفاوت آنها نشوید اما کیفیت بسیار متفاوت است و در عین حال از حالت استاندارد خراج می شود و خطر جاننی و مالی دارد.

سقف وافل دو طرفه

باید اشاره کرد که آن چیزی که ماهیت و عملکرد یک سقف را متفاوت می سازد ساختار سقف وافل است که به دو دسته یک طرفه و دو طرفه تقسیم می شود که هر کدام ویژگیهای منحصر به خود را دارد و به دو شکل مستطیلی و مربعی تولید و عرضه می شود.

قیمت سقف وافل دو طرفه

در واقع سقف وافل یک طرفه هزینه کمتری در بر دارد از این جهت که میلگرد و بتن سبک کمتری مصرف می شود و هزینه های ساخت را سرشکن خواهد کرد اما سقف وافل دو طرفه عملکرد و استحکام بیشتری برای شما به همراه دارد هر دوی این قالب های یک طرفه یا دو طرفه به صورت موقت کار می کرد و پس از بتن ریزی از سقف خارج می گردد.

در کار وافل یک طرفه فلواقع انتقال بار در یک راستا اتفاق می افتد و این فشار درست همانند روش سقف زدن با تیرچه و بلوک است یعنی به جای استفاده از یونولیت که مشکلات خود را دارد از قالب های پلاستیکی غیر ماندگار بهره بگیریم.

همانطور که گفته شد قالب دو طرفه نیز پس از اتمام کار باید خارج شود ولی مزیتی که این نوع مربعی شکل دارد این است که فشار وارد روی سقف رامتعادل می کند.

قالب وافل دو طرفه مزیت های فوق العاده ای برای مصرف کننده دارد و قیمت مناسب و زیبایی که به شما در اجرا می دهد اصلا قابل مقایسه و رقابت با سایر سقفها می باشد قالب وافل دو طرفه برای سقفهای نامنظم و طولانی کاربرد بسیار بیشتری دارد و برای نصب آن نیاز به تیرچه های کوچک تر نیست و با ستونهای اصلی قابل نگهداری هستند.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا