آراد برندینگ

کلمن آب قلیایی تک نفره

کلمن آب قلیایی تک نفره

روازنه مصرف حداقل یک و نیم لیتر آب برای بهبود کارکرد سیستم بدنی انسان لازم است در نتیجه نوع آب مصرفی نیز تاثیر بسزایی در سلامت انسان دارد که آب قلیایی یکی از بهترین موارد مصرف است که امروزه برای سهولت مصرف حتی کلمنهای برقی آب قلیایی و بطری پت به بازار آمده است. بدن انسان در تلاش است که سطح پی اچ خود را تنظیم کند تا با پایین آوردن سطح اسیدوز به بدن کمک کند تا در برابر اختلالات خواب، استرس، رژیمهای غذایی نادرست مثل مواد غذایی فرآوری شده و شکر و غیره به درست ترین شکل ممکن واکنش نشان دهد. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

کلمن آب قلیایی تک نفره

نیاز بدن به آب و مایعات از طریق تحقیقات پزشکی کاملاً اثبات ‌شده است به‌ خصوص کودکانی که در سن رشد قرار دارند.رلازم است تا مقدار مشخصی از مایعات به خصوص آب را در طول روز مصرف نمایند کلمن آب بچه‌ گانه تک‌ نفره نیز برای همین منظور طراحی ‌شده است که اکثر کودکان اگر در مدرسه کلاسهای آموزشی یا حتی بیرون از خانه می‌ روند نیاز است تا یک کلمن آب کوچک همراه خود داشته باشند تا در زمان تشنگی از آن مصرف نمایند. این کلمنها آن ‌قدر از تنوع بالایی برخوردار هستند که کودکان با هر سلیقه ‌ای می‌توانند آنها را در اختیار داشته باشند.

کلمن آب قلیایی

امروزه در مهمانیها و جمعهای دوستانه شاهد این هستیم که به جای اینکه میزبان شربت سن ایچ و آب پذیرایی کند کلمنهای آب بلوری و کریستال قرار دادند و مهمانها با توجه به ذائقه و نیاز خودشان استفاده می کنند و در طرحها و رنگهای متفاوتی نیز در بازار موجود هستند که بسیار محصولات بروز و لاکچری می باشند. و حتی لازم نیست که شما دائما در یخچال را باز کنید تا آب و یا شربت خنک بیاورید در این صورت به راحتی در مصرف انرژی و عمر مفید یخچال خود صرفه جویی کرده اید و یکی دیگر از بارز ترین مزایای کلمنهای بلوری موضوع شفافیت آنهاست که محتویات کلمن در آن مشخص است و فرد باتوجه به نیاز و علاقه خود نوشیدنی محبوب اش را انتخاب و می نوشد.

کلمن آب قلیایی تک نفره

برای از بین بردن سطح ناخالصیهای آب شهری بهتر است آب قلیایی و تصفیه شده در کلمن آب قلیایی پلاستیکی خود بریزید و روزانه مصرف کنید چرا که امروزه خیلی از بیماری ها از کمبود مصرف آب نشات می گیرد و با خوردن مقادیر مشخصی از آب به صورت روزانه می توانید حتی از بروز برخی بیماریها مثل یبوست، خشکی پوست، بیماریهای دستگاه گوارشی جلوگیری کنید حتی بعضا گاهی وقتها شما تشنه هستید و بجار رفع تشنگی خود فکر می کنید گرسنه هستید و به سمت غذا خوردن می روید در صورتی که بدن شما به صورت طبیعی به آب احتیاج داشته است و شما می بایست در مصرف آب کوتاهی نکنید.

کلمن اب تک نفره

می‌ توانید علاوه ‌بر آب، مواد غذایی خود را که نیاز به خنک ماندن دارند درون کلمن قرار بدهید و حتی در طول سفر نیز با خود همراه کنید. در بسیاری از موارد استفاده از کلمن در میهمانیهای پرجمعیت و اکثر مجالس نیز دیده می‌ شود تا آسودگی و راحتی را برای میزبان به‌ همراه داشته باشد. نوع دیگر کلمنها، کلمن آب دوقلو است که کاربردهای خاص خودش را دارد و در اکثر مواقع می ‌توان در یک بخش آن آب و در یک بخش دیگر مواد غذایی را نگهداری کرد. نوعی از کلمنها که از جنس استیل هستند می‌ توانند در جنس بدنه و حتی مخزن کلمن به ‌کار رفته باشند که قابلیت سرد و حتی گرم نگه‌ داشتن مایعات را نیز دارند.

کلمن آب قلیایی تک نفره

حالا بهتر است به بررسی کارایی کلمن آب تک‌ نفره یا هر نوع کلمن دیگری بپردازیم همانطور که در متن بالا گفتیم کلمن علاوه ‌بر جنس پلاستیک می‌ تواند استیل یا حتی شیشه‌ ای باشد که وظیفه آن خنک نگه ‌داشتن آب و حتی مواد غذایی است. در واقع کلمن را می ‌توان یک نوع یخچال ساده بیان کرد زیرا کار آن درست مانند یخچال خنک نگه‌ داشتن است و حتی بدون برق نیز کار می‌ کند. هر کلمن با توجه به جنسی که ساخته ‌شده است می ‌تواند مدت ‌زمانی برای خنک نگه ‌داشتن مواد درون خود داشته باشد نیاز به آب یک نیاز روزانه است. پس کلمن وسیله ‌ای برای خنک نگه ‌داشتن مواد در بیرون از خانه نیست حتی می ‌توان در محیط خانه نیز از آن بهره گرفت تا از باز و بسته کردن بیش ‌از حد درب یخچال خانگی جلوگیری شود.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا