آراد برندینگ

خرید واکس مایع کفش چرم

خرید واکس مایع کفش چرم

یکی از محصولات مصرفی که برای درخشندگی، ضد آب نمودن و بازگرداندن ظاهر کفش یا چکمه چرمی استفاده می شود واکس کفش بوده که عمر کفش را افزایش داده و در رنگهای قهوه ای، مشکی، سفید و غیره برای انواع و اقسام کفشهای چرم طبیعی یا معمولی در بازار عرضه شده است.

صدها سال است که از مواد مختلفی به عنوان براق کننده کفش استفاده می شود که بیشتر نیز از یک سری مواد طبیعی مانند موم به کار گرفته می شد که برای اولین بار فرمولهای پولیش لهستانی مدرن در اوایل قرن بیستم معرفی شدند و برخی از برندها شرکتهای آن دوران، مانند کیوی شروع به کار کرده و هنوز هم امروزه مورد استفاده قرار می گیرند.

خرید واکس مایع کفش چرم

البته لازم به ذکر بوده که واکس تا حدی مقاومت کفش شما را در برابر آب و دوام کفش شما را هنگامی که در معرض ساییدگی و پارگی هستند مخصوصا در ناحیه نوک پا ، حفظ می کند و بیشتر عامل درخشندگی و و براقیت کفش شما می باشند و برای افزایش دوام آن باید مراقبتهای دیگری هم داشته باشید.

مجموعه آراد برندینگ با سالها فعالیت حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش این کالاهای درجه یک و پرکاربرد اینک مفتخر است که با کیفیت ترین مدلهای این کالا را به شما عرضه کند تا بتوانید به کفشهای خود زیبایی و دوام بیشتری را هدیه کنید و برای دریافت این محصولات تنها کافیست تا فرم سفارش را در وب سایت ما تکمیل کرده تا ما این کالا را با قیمتی مقرون به صرفه به شما عزیزان تحویل دهیم.

واکس کفش چرم طبیعی

با پیشرفت تکنولوژی و صنعت امروزه واکسها از طریق دستگاه های مخصوص و به کار گیری مواد شیمیایی و ترکیب آن با مواد طبیعی تهیه و توزیع شده و معمولا نیز از مواردی مانند رنگها، نفت، سقز و غیره استفاده می شود که همین امر سبب شده تا محتوای سمی در آن شکل گیرد و در صورت استفاده نادرست و مالیدن آن به پوست بدن انسان می تواند برای شخص مشکل ایجاد می کند. در ادامه به نحوه صحیح استفاده از آن اشاره خواهیم کرد.

واکس کفش معمولا با استفاده از پارچه، یا برس روی کفش مالیده شده و توجه داشته باشید که این پولیش کفش یک محصول تمیزکننده نیست، بنابراین کفش باید قبل از استفاده تمیز و خشک شده باشد.

اگر پولیش را به طور یکنواخت روی چکمه مالیده و این کار را با شدت کافی و مناسبی همراه سازید، و پس از آن با یک پارچه یا برس خشک آن را تمیز کنید، این کار معمولاً نتیجه خوب و یک سطح براق و شفاف را برای کفش شما به ارمغان می آورد.

خرید واکس مایع کفش چرم

روش دیگری که به عنوان پولیش زدن برای کفش چرم شناخته می شود، شامل مالیدن ملایم پولیش به چرم با یک پارچه و یک قطره آب یا مایع تمیز کننده بوده که با این کار، روکش آینه مانند و براقی به دست می آید که به عنوان واکس کفش در نظر گرفته می شود که این کار معمولا در سازمانهای نظامی بیشتر به کار گرفته می شود و نکته ای باید به آن توجه کنید این است که در خرید واکس کفش چرم به رنگ و غلظت کفش توجه کنید.

چرم یک ماده متخلخل بوده که به علت مواد طبیعی و پایدار خود مقدار زیادی از رطوبت تولید شده توسط پاهای عرق کرده شما را جذب کرده و از ایجاد بوی بد و خستگی پاهاش شما جلوگیری می کند و آن را نرم و انعطاف پذیر می کند.

بنابراین وقتی در پایان روز به خانه می آیید، می خواهید چکمه های خود را در بیاورید و در سریع ترین زمان ممکن آنها را تمیز نموده و سپس خشک کنید تا به آنها کمک کنید شکل خود را حفظ کنند و طول عمر بالاتری داشته باشند که برای راحتی در انجام این کار و دریافت نتیجه بهتر امروزه واکسهای مخصوص کفش چرم نیز تولید شده که به عنوان یک پوشش محافظ قوی و براق کننده برای افزایش طول عمر و ظاهر کفش چرمی ضروری هستند.

واکس کفش بی رنگ در دو نوع مایع و جامد

صادرات واکس کفش از درب کارخانه ها آغاز می‌ شود و برای این کار صاحبان کارخانه های تولیدی پس از آن که بهترین اجناس را تولید کردند، از آن ها در فضای مجازی رونمایی می‌ کنند و امکان خرید راحت و بی دغدغه ای را فراهم می‌ آورند.

خرید از طریق گوناگون انجام می‌ شود و سایت های معتبری که اقدام به معرفی این کالا ها می کنند، شرایطی را فراهم می‌ سازند که مصرف کننده ها می توانند سفارش خرید یا صادرات خود را ثبت کنند.

صادرات از کشور ما به دیگر کشور ها در کمترین بازه ی زمانی صورت می‌ گیرد.

خرید واکس مایع کفش چرم

واکس ها انواع گوناگونی دارند که واکس کفش مایع یکی از آنهاست.

خرید واکس کفش چرم از طریق گوناگون انجام می‌ شود، بهترین خرید از طریق سایت های اینترنتی صورت می گیرد و کالا درب منزل تحویل داده می‌ شود.

در این روش برند تولید کننده و ویژگی هایی که در مورد این واکس ها وجود دارد، قطعا کیفیت بیشتر می باشد، معمولا عرضه و تقاضای بازار برای آن ها نیز بیشتر می‌ شود.

خرید واکس از طریق گوناگون انجام شده و بهترین خرید از طریق فضای مجازی است چرا که احتیاج به حضور در محل خرید نیست.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا