آراد برندینگ

کپسول آتش نشانی co2 خودرو

کپسول آتش نشانی co2 خودرو

هزینه خرید کپسولهای آتش نشانی تابع فاکتورهای مختلفی می باشد و از این رو قیمت کپسول آتش نشانی co2  یک کیلویی نیز بر اساس مجموعه فاکتورهای مختلفی تعیین می شود و به همین دلیل نمی توان یک قیمت ثابت و واحد را برای این وسیله در نظر گرفت و اختلاف قیمتهایی در مورد آن به چشم می خورد.

کپسول آتش نشانی co2 خودرو

آتش سوزی همیشه به دلایل متعددی در کمین مکانهای مختلف است و معمولا یک حادثه زیان بار بوده و جدا از بار آوردن خسارات مالی شدید ممکن است خسارت جانی نیز در پی داشته باشد که به هیچ عنوان جبران پذیر نمی باشد و در اینجا است که اهمیت وجود کپسول آتش نشانی در هر مکانی خود را نشان می دهد. بسیاری از مردم گمان می کنند که آتش سوزی تنها در مکانهایی که سوخت یا مواد قابل اشتعال وجود دارند اتفاق می افتد اما این یک تصور اشتباه است چرا که آتش سوزی حتی بدون وجود سوختهای قابل اشتعال نیز در هر مکانی ممکن است اتفاق بیفتد و خسارات هنگفتی به بار آورد.

کپسول آتش نشانی دژ

تمامی آتش‌سوزیها بدون توجه به اندازه و آسیبی که زده اند باید به مرکز آتش نشانی گزارش داده شود حتی اگر فکر می کنید که خاموش شده است زیرا ممکن است به حد کافی تخصص نداشته باشید و یا در گوشه ایی اندکی آتش باقی مانده باشد. پس باید برای خاموش بودن آن یک مامور آتش نشانی آن را تایید کند. همیشه باید محل نصب  نزدیکترین خاموش کننده یعنی کپسول، وضعیت قابل استفاده بودن و نحوه استفاده از آن را بدانید که اصولا آنها را در نزدیکی خروجیها و پله ها قرار می دهند.

کپسول آتش نشانی co2 خودرو

قبل از استفاده از کپسول آتش نشانی، با کشیدن ضامن آن به سایر ساکنین اعلام حریق کنید و ساختمان را تخلیه کنید تا امنیت سایرین به خطر نیفتد. اگر به هر دلیلی دستگاه اعلام حریق نسوزخراب بود و یا در دسترس نبود، فریاد بزنید و  با صدای بلند بگویید آتش، آتش، آتش و یا با مرکز آتش نشانی یعنی 125 تماس  بگیرید یا از شخص دیگری بخواهید تماس بگیرد فقط سعی کنید با کپسول آتش نشانی دژ کوچک را خاموش کنید. هنگام مبارزه با آتش، به هیچ وجه اجازه ندهید مسیر فرار شما توسط آتش مسدود شود و بدین منظور خود را بین خروجی و آتش قرار دهید.

کپسول آتش نشانی خودرو

قطعا وجود یکسری از لوازم ایمنی در هر محیط لازم و ضروری است پس مشتریان در درجه دوم باید به قیمت کپسول آتش نشانی خودرو توجه باشند و ملاک اول خود را مبنی بر کیفیت این محصولات قرار دهید. بی شک وجود یکسری از محصولات ایمنی در هر محیط لازم و ضروری خواهد بود و این مورد در رابطه با وسایل مربوط به آتش نشانی خودرو نیز کاملا صدق می کند. به هر حال در پاره ای از مواقع ممکن است که اتفاقات غیر مترقبه ای رخ دهد و در جهت ایمن کردن فرد در برابر یکسری از عوامل غیر عادی، باید از کپسول آتش نشانی یا سایر محصولات مشابه استفاده کرد.

کپسول آتش نشانی co2 خودرو

ظرفیت کپسول آتش نشانی در حدود یک کیلوگرم بوده و صد البته قابلیت شارژ مجدد نیز دارد و نوع خاموش کردن آن هم با استفاده از پودر و گاز انجام می شود. البته نکته ای که شما باید به آن توجه داشته باشید این است که کپسول آتش نشانی اگر مورد استفاده قرار گیرد که طبیعتا پس از گذشت یک مدت مشخص احتیاج به شارژ کردن آن وجود دارد و در صورت عدم استفاده از آن، باید سالی یک بار اقدام به شارژ کردن کپسول آتش نشانی خودرو خصوصا ماشین سنگین نمود.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا