آراد برندینگ

کسب پول و ثروت با قانون جذب

کسب پول و ثروت با قانون جذب

برای کسب ثروت، باید برروی قانون جذب تمرکز کرد، اگر تمام توجه‌تان این باشد که به ‌اندازه کافی پول ندارید، پول کم است و فکر می‌کنید فقط در اختیار یک درصد از مردم جهان است، باعث می‌شود که شما هرکاری کنید، اما باز هم پولدار نشوید و همیشه با مشکل بی پولی روبه رو باشید.

نقره 84 عیار

امروزه از ظروف قدیمی نقره 84 عیار که به آنها ظروف عتیقه گفته می شود در موزه ها نگهداری می کنند.

فلز نقره در جدول تناوبی با نشان Ag نشان داده شده است و جز فلزهای براق و بسیار جذاب می باشد. این فلز به رنگ سفید مایل به خاکستری است و به دلیل انعطاف پذیری و نرمی زیاد نمی توان آنها را به صورت خالص استفاده کرد.

کسب پول و ثروت با قانون جذب

میوه خشک

همانطور که می دانیم میوه خشک شده منبعی عظیمی از از ویتامین‌ها، مواد معدنی، فیبربوده و با توجه به ماندگاری بالا و طعم لذیذشان، خوراکی مناسبی،برای جایگزین تنقلات مضر دیگر به حساب می آیند.

میوه‌های خشک در زمان خشک سازی آب خود را به تدریج ازدست می دهند و فشرده می شوند و تا حدودی کوچک می شوند و علی رغم کوچک شدن، این میوه خشک حاوی مواد و ترکیبات مفید برای بدن بوده و منبع عظیمی از فیبر خوراکی به شمار می‌رود.

کسب پول و ثروت با قانون جذب

پسته کله قوچی یا اکبری

پسته به طور کلی انواع مختلفی دارد که ما می توانیم با توجه به نیاز و علاقه خود هر کدام از آنها را تهیه کنیم که یکی از بهترین انواع آن پسته کله قوچی یا اکبری می باشد که چون درشت و گرد است از لحاظ ظاهری در دسته پسته های فندقی قرار می گیرد.

کسب پول و ثروت با قانون جذب

 

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا