آراد برندینگ

هر روز از خودتان بپرسید چرا بیل گیتس نیستید

هر روز از خودتان بپرسید چرا بیل گیتس نیستید

برای اینکه با تلاش درست و کافی همانند افرادی مشهوری چون بیل گیتس شوید، نیاز هست تا در هر زمان خود را با افرادی چون بیل گیتس مقایسه کنید و بگویید چرا هنوز مثل آن نشده اید.

برنج پاکستانی

با خرید برنج پاکستانی به صورت عمده از این سایت قیمتی باورنکردنی را تجربه کنید. کیفیت بالا و قیمت مناسب جزو ویژگی‌های مهم این محصول است که آن را به یک کالای پر فروش در این مجموعه تبدیل کرده است. این برنج به سبب کاربردهای فراوانی که دارد روزانه در حجم زیادی به سراسر کشور ارسال می گردد.

C:\Users\AMIN\Desktop\عکس\2 (6).jpg

ایزوگام چسب دار

نسل جدید عایق های رطوبتی نانو موجود در بازار که به ایزوگام چسب دار معروف شده اند پوشش هایی تهیه شده از مشتقات قیر می باشند که بدون نیاز به چسب یا فرآیند حرارت دهی می توان آن ها رادر هر سطحی نصب نمود. برای نصب این نوار های عایق تنها لازم است که پوشش چسب را از روی آن برداشته است.

C:\Users\AMIN\Desktop\عکس\6 (3).jpg

بازی فکری ضرب المثل

یکی دیگر از بازی هایی که در طی آن می توان موارد مختلفی از قبیل رنگ، اندازه ها، ترتیب های مختلف از کوچک تا بزرگ و بالعکس را به کودکان آموزش داد بازی فکری ضرب المثل دخترانه یا پسرانه حلقه هوش است که در سایز بندی های مختلف در بازار موجود است. این بازی برای گروه سنی 6 ماه تا دوسال طراحی شده و انجام آن نیازمند به فعالیت های حرکتی می باشد. این بازی از حلقه های رنگارنگ مختلف از جنس پلاستیک ساخته می شود.

C:\Users\AMIN\Desktop\logo.jpg

5/5 - (3 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا