آراد برندینگ

درآمدتان کم است؟ نگران نباشید با ما همراه شوید

درآمدتان کم است؟ نگران نباشید با ما همراه شوید

اگر صاحب کسب و کار سنتی هستید و از فضای مجازی و اینترنت استفاده کنید کسب و کارتان را در فضای مجازی راه‌اندازی کنید می توانید از بهترین فرصت ممکن برای راه‌اندازی کسب و کارتان در این فضا استفاده کنید.

قیمت پشم سنگ تخته ای

نوع خاصی که از آن برای عایق کردن دیوارها و سقفهای ساختمان استفاده می شود قیمت پشم سنگ تخته ای بسیار مقرون به صرفه می باشد و این ماده مفید باعث قوی شدن ساختمان در برابر آتش سوزی می شود. اگر ما از پشم سنگ در فضاهای بین اتاقها و حتی بین طبقات استفاده کنیم، این کار باعث می شود که در زمان آتش سوزی در منازل سرعت انتقال آتش بین اتاقها و طبقات را کاهش دهد.

C:\Users\Arad\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5).jpg

مغز تخمه کدو

مغز تخمه کدو دارای مقادیری زیادی از عنصر منیزیم است که در زنان باعث تقویت ماهیچه ‌ها و همچنین سیستم عصبی می ‌شود وعلاوه ‌بر آن قند خون را کنترل می‌ نماید و بر روی سلامت قلب هم تاثیر دارد.تخمه کدو دارای مقدار قابل ‌توجهی از عنصر پتاسیم است که این عنصر نقش بسیار زیادی در کنترل کردن فشار خون و همچنین انقباضات ماهیچه‌ای دارد و علاوه ‌بر آن در برطرف کردن سنگ کلیه بسیار مؤثر است.

درآمدتان کم است؟ نگران نباشید با ما همراه شوید

لباس بیمارستانی

از آن جایی که پرستاران دائما با بیماران سرو کار دارند باید لباس بیمارستانی استریل و مرغوبی تن کنند که وزن سبکی نیز داشته باشند؛ پارچه های شبه ترگل این ویژگی را دارند و برای دوخت این لباس بسیار مناسب اند که کارخانجات نساجی بسیاری در این زمینهدمشغول به فعالیت اند سومین نوع پارچه مناسب برای البسه بیمارستانی، پارچه های ترگال هستند که قابلیت رنگ پذ یری بالایی دارند.

درآمدتان کم است؟ نگران نباشید با ما همراه شوید

 

5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا