آراد برندینگ

راه های میانبر برای ثروتمند شدن در ایران کدامند؟

راه های میانبر برای ثروتمند شدن در ایران کدامند؟

امروزه اینترنت رسیدن به درآمدهای بالا را بسیار آسان کرده است، افرادی که در زمینه گوشی پزشکی لیتمن، سرنگ گاواژ، دماسنج جیوه ای و غیره فعالیت دارند می توانند با راه اندازی وب سایت خود پول بیشتر به دست بیاورند.

گوشی پزشکی لیتمن سفید

برخی از گوشیهای پزشکی دارای وزن بالایی هستند و در مدت زمان بالا برای فرد ایجاد مزاحمت می کند و او را خسته می کند قیمت گوشی پزشکی لیتمن سفید اصفهان لیتمن کلاسیک 2 به دلیل وزن بسیار سبکی که دارد به نسبت باقی مدلها کمی بالا است اما ارزش خرید و استفاده کردن را دارد از این وسیله برای سنجش فشار خون نیز استفاده می شود و به دلیل گوشی نرم و سبکی که دارد باعث ایجاد فشار و حساسیت نمی شود.

C:\Users\ARAD\Desktop\عکس یک.jpg

دماسنج جیوه ای

قبل از شروع به کار با دماسنج جیوه ای ابتدا باید آن را سر و ته نگه داشت جوری که مخزن آن در بالا قرار بگیرد تا حدی که ستون مایع آن تا حدود 33.5 درجه پایین بیاید اگر به این دما نرسیدید باید آن را چند بار تکان دهید تا در نهایت به دمای مورد نظر برسد.

C:\Users\ARAD\Desktop\دما وان.jpg

سرنگ گاواژ

با توجه به این که این سرنگ گاواژ سوزن ندارد شاید خیلی از افراد به راحتی آن را در سطل زباله بی اندازند. اما باید دقت کنید که چه سرنگ دارای سوزن باشد و چه نباشد منبع آلودگی است.

این نوع پسماندها باید همراه پسماند های بیمارستانی دور ریخته شوند. بعد از استفاده از سرنگ گاواژ آن را در سیفتی باکس قرار دهید.

C:\Users\ARAD\Desktop\و.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا