آراد برندینگ

در بدست آوردن ثروت زیاده خواه بودم و موفق شدم

در بدست آوردن ثروت زیاده خواه بودم و موفق شدم

این روزها اینترنت یکی از بهترین فضاها برای درآمد زایی است زیرا بستر بسیار خوبی را برای افراد فراهم کرده است من نیز این فرصت به وجود آمده استفاده کردم و در حوزه انجیر کسب و کار خود را آغاز کرده و به ثروت رسیدم.

انجیر استهبان

درختان انجیر در استهبان پس از ۶ ماه کار و تلاش کشاورزان و باغداران در رسیدگی به انجیرستان های خود به ثمر می نشینند. این انجیر استهبان بهترین نوع انجیر خشک در جهان هستند.

این انجیر ها بیش از 300 سال است که در استهبان کشت میشده اند. البته درخت انجیر بومی ایران است و از انواع مختلف آن فقط نوع سفید که همان انجیر اشاره شده در قران است به کشت انبوه رسیده است

جمع آوری انجیر از اواسط مرداد ماه هر سال شروع شده و حدود ۴۰ روز و هر روز تقریبا ۸ ساعت این کار با تلاش کارگران و باغداران سختکوش صورت می گیرد. میزان برداشت انجیر در هر سال متفاوت است.

حدود ۹۵ درصد آن بصورت انجیر خشک در انواع مختلف فرآوری و بسته بندی شده و به بازارهای داخلی و خارجی روانه می شود. و بعد از خروج انجیر از کشور در کشورهایی مانند چین و هنگ کنگ در بسته بندی های بسیار شیکی قرار می گیرد و به کشور های دیگر صادر می شود.

در بدست آوردن ثروت زیاده خواه بودم و موفق شدم

انجیر تازه

انجیر یک میوه‌ی منحصربه‌فرد بوده که شکل آن شبیه به قطره‌ی اشک است. این میوه صدها هسته‌ی کوچک دارد و پوست بنفش یا سبز آن قابل خوردن است. گوشت انجیر تازه صورتی رنگ بوده و مزه‌ی آن نسبتا شیرین است. انجیر و برگ آن مواد مغذی فراوان و خواص متعددی برای سلامتی بدن دارند. از جمله خواص انجیر می‌توانیم کمک به هضم، کاهش خطر ابتلا به بیماری قلبی و مدیریت قند خون را نام ببریم.

انجیر ویتامین‌ها و مواد معدنی زیادی دارد و سلامتی بدن را به روش‌های مختلف بهبود می‌بخشد. می‌توانید انجیر را به‌عنوان یک میان وعده‌ی سالم و مقوی نوش جان کرده یا با آن خوردنی‌های مختلفی درست کنید تا از فواید آن بهره‌مند شوید.

انجیر به دلیل آنتی‌اکسیدان‌هایی که دارد، سلامتی بدن را بهبود می‌بخشد. اکسیداسیون تقریبا تمام بدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد و با بیماری‌های مختلف مثل پیری زودرس و سرطان ارتباط دارد. مواد غذایی سرشار از آنتی‌اکسیدان مثل انجیر به مبارزه با عارضه‌های ذکر شده کمک می‌کنند.

در بدست آوردن ثروت زیاده خواه بودم و موفق شدم

انجیر سیاه

خواص انجیر سیاه در طب سنتی شامل درمان بواسیر، رفع حرارت و تشنگی، بازکننده گرفتگی‌ها، مقوی کبد، ورم طحال، نرمی سینه، رفع سرفه، درمان آرتروز و کمک به استحکام استخوان‌ها است. انجیر سیاه مواد آنتی‌اکسیدان بیشتری نسبت به انجیر زرد دارد.

انجیر دارای ارزش غذایی و خواص درمانی بسیاری است. اهمیت این میوه به اندازه‌ای است که در قرآن از آن سخن به میان آمده و در روایات دینی ما در مورد خواص انجیر بسیار آمده است. این میوه انواع متفاوتی دارد، اما بسته به اقلیم و شرایط رشد و پرورش گیاه، دارای طمع و مزه متفاوتی است. انجیر سیاه نیز یکی از انواع شیرین و آبدار این میوه است که در نواحی غرب ایران به فراوانی یافت می شود.

یکی از مهمترین خواص انجیر سیاه، کمک به استحکام و سلامت استخوان‌ها، پیشگیری و کمک به درمان آرتروز و ناراحتی های مفاصل است. در کتب طب سنتی یکی از داروهای بسیار موثر برای درمان آرتروز و درد مفاصل، مخلوط شیر بز و انجیر سیاه می ‌باشد.

در بدست آوردن ثروت زیاده خواه بودم و موفق شدم

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا