آراد برندینگ

در جوانی من با راه اندازی کسب و کار عسل ثروتمند شدم

در جوانی من با راه اندازی کسب و کار عسل ثروتمند شدم

با توجه به اینکه محصول عسل یک محصول پر خواص و پر طرفدار است وارد حوزه عسل شدم که ظرفیت رشد بالایی دارد و با یک استراتژی دقیق مزیت رقابتی کسب کردم و توانستم از رقبا پیشی بگیرم و در عرض چند ماه ثروت خوبی را به دست آورم.

عسل اسفرم سبلان

افرادی که در وعده های غذایی روزانه خود مصرف یک قاشق عسل اسفرم سبلان طبیعی را قرار می دهد قطعاً بدنی قوی و سالم دارند. راه های مختلفی برای تشخیص عسل اصل از عسل تقلبی وجود دارد که به مشتری در انتخاب عسل کمک می کند. بهترین راه برای حل این مشکل، توجه کردن به پروانه ی بهداشتی و استاندارد می باشد که وزارت سلامت و بهداشت به آن محصول داده و بر روی ظرف عسل درج شده است. عسل خوب و مرغوب میزان چسبندگی بالایی دارد و رنگ آن یکنواخت است و کپک نمی زند و فاسد نمی شود. یک عسل مرغوب باید عطر و بوی عالی داشته باشد، عطر و بوی عسل بستگی به گلی دارد که زنبور از آن تغذیه می کند.

در جوانی من با راه اندازی کسب و کار عسل ثروتمند شدم

عسل اشترانکوه

می توان گفت افرادی که دچار دیابت هستند می توانند بدون اینکه نگران باشند از عسل اشترانکوه خریداری و استفاده کنند. زیرا طبق آزمایشات انجام شده بر روی این عسل مشخص شده است که مقدار ساکارز موجود در این عسل کمتر از نیم درصد می باشد به همین جهت این عسل به عسل گون دیابت نیز مشهور است. اما اگر سلامت پوستتان و شفافیت آن برایتان مهم است و مدام به دنبال کشف راه هایی برای از بین بردن چین و چروک های پوست خود هستید باید به شما بگوییم می توانید از عسل اشترانکوه به عنوان یک ماسک طبیعی برای صورت خود استفاده کنید.

در جوانی من با راه اندازی کسب و کار عسل ثروتمند شدم

عسل اقاقیا سفید

عسل اقاقیا سفید از با ارزش ترین عسلها می باشد جالب اینکه عسل اقاقیا در بین پزشکان به نام عسل درمانی شناخته شده است. چون میزان آنتی اکسیدان موجود در آن بیشتر از نمونه های دیگر بوده و بدن را در برابر عوامل بیماری زا مقاوم می کند. همچنین باید بگویم که طبق آزمایشهای انجام شده درصد فروکتوز این عسل بیشتر از قندهای دیگر می باشد و به همین سبب خوردن آن برای بیماران دیابتی مانعی ندارد و به حفظ قند خون کمک می کند. پزشکان طب سنتی و اطبا حاذق عسل اقاقیا ارگانیک و ناب را یکی از بهترین عسلها معرفی می کنند چون میزان مواد مغذی موجود در آن بسیار بالاتر از دیگر عسلهای بازار است و به طور چشمگیری سیستم ایمنی و دفاعی بدن را تقویت می کند.

در جوانی من با راه اندازی کسب و کار عسل ثروتمند شدم

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا