آراد برندینگ

فکرش را هم نمیکردم با لوله ثروتمند شویم

فکرش را هم نمیکردم با لوله ثروتمند شویم

پدر من مردی با سطح اجتماعی معمولی بود او تللاش بسیاری برای موفقیت خود انجام داد اما متاسفانه تلاش های او بی ثمر بودند تا زمانی که یک ایده ی ناب به ذهن او رسید. او به خرید و فروش لوله هایی خاص مشغول شد و بعد از آن بود که زندگی ما متحول شد در اینجا می خواهیم پرمصرف ترین لوله ها را به شما معرفی کنیم.

لوله سه لایه

نمونه های با کیفیت زیادی همچون لوله پلیکا در کشور ما تولید شده اند که لوله سه لایه پلی پروپیلن فویل دار صنعتی از بهترینها در این زمینه می باشد که دارای کیفیت بسیار مناسبی می باشد.
در بخشهای مختلفی می توانیم از لوله سه لایه استفاده کنیم که بسته به موادی که در ان به کار رفته است هر کدام برای بخش به خصوصی طراحی گردیده است که می تواند بیشترین بازدهی را در آنجا داشته باشد. کاری نیست که در کشور ما بخواهد انجام شود ولی موانعی برای آن به وجود بیاید که باعث شود با مشکلاتی همراه شود.

فکرش را هم نمیکردم با لوله ثروتمند شویم

لوله پنج لایه

این محصولات که از تولیدات مدرن وپیشرفته محسوب می شوند دارای مقاومت بالایی می باشند و توانایی این را دارند تا چندین سال کارایی استفاده شدن را داشته باشند. در قدیم برای لوله کشی از لوله فلزی استفاده می شد که علاوه بر داشتن وزن بالا در فصول سرد سال نیز به دلیل قرار گرفتن در سطح زمین بر اثر یخ زدگی دچار ترکیدگی می شدند.

لوله پنج لایه به دلیل فلز بودن بر اثر ارتباط با آب بعد از مدتی دچار زنگ زدگی می شدند و رنگ و مزه آب را تغییر می دانند. در ساختمانها از لوله های پلیمری نیز استفاده می شد که این محصولات نیز توانایی تحمل دمای بالا را نداشتند. اما امروزه انواع جدید و مقاوم لوله تولید می شوند

فکرش را هم نمیکردم با لوله ثروتمند شویم

لوله پلی پروپیلن

لوله پلی پروپیلن استوانه ای و تو خالی بوده که یک نوع آن از پلاستیک ساخته شده و نوع دیگر آن از فلز، این لوله استوانه ای به عنوان رابط مواد مایع، گاز و… مورد استفاده قرار می گیرد.

گاهی دو سر نوار به دو مخزن متصل شده و هدایت سیال را انجام داده و گاهی یک سر آن به مخزن و سر دیگر آن آزاد بوده که برای کار هایی مثل آب پاشی و غیره استفاده می شود.

نوار آب به گونه ای طراحی شده که قابلیت کشیدن آب از چاه را داشته و در مدل های مختلف در بازار موجود می باشد.

لوله پلی پروپیلن انواع مختلف با جنس های متفاوتی داشته که هر کدام از آن ها کاربرد خاص خود را داشته و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

فکرش را هم نمیکردم با لوله ثروتمند شویم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا