آراد برندینگ

با ریسک پذیری بالا توانستم ثروت را کشف کنم

با ریسک پذیری بالا توانستم ثروت را کشف کنم

گذر زمان این مسئله را به من ثابت کرد که شرایط اقتصادی و مالی در کشور ایران، اوضاع نابسامانی دارد و بسیار نامطلوب است.به همین دلیل رسیدن به ثوت ریسک بالایی دارد .اما با این حال روش هایی را برای میلیاردر شدن در حوزه کاری حلوا در نظر گرفتم و موفق شدم.

حلوا باسلوق

یکی از حلوا ی بسیار خوشمزه، حلوا باسلوق است که با شیره انگور درست می شود به همین دلیل ما در  ادامه طرز تهیه آن را توضیح می دهیم.

مواد لازم برای تهیه این حلوا عبارت هستند از آرد سفید و یا آرد سنگک، روغن جامد، روغن مایع، گلاب، آب، شیره انگور، زعفران و هل.

در ابتدا در یک ظرف روغن جامد می ریزیم و آن را روی حرارت غیر مستقیم می گذاریم و اجازه می دهیم تا ذوب شود و وقتی که ذوب شد به آن روغن مایع اضافه می کنیم و سپس زعفران دم کرده، گلاب، شیره انگور، آب و هل را اضافه می کنیم و با هم ترکیب می کنیم.

در مرحله دوم آرد را تفت می دهیم و وقتی که بوی خامی آن  ازبین رفت و به رنگ قهوه ای درآمد، آن را از روی حرارت بر می داریم و دوباره الک می کنیم. مرحله سوم مخلوط کردن روغن و آرد  است که آن  را به قدری هم می زنیم تا به خوبی مخلوط شوند.

در مرحله آخر شیره را به مواد اضافه می کنیم و به سرعت هم می زنیم تا آرد  به شکل گلوله در نیایند و این هم زدن تا 15 دقیقه طول می کشد و در نیت حلوا را ماند گهواره به چپ و راست می فرستیم. می توانیم حلوا را در آخر سرو تزیئین کنیم.

با ریسک پذیری بالا توانستم ثروت را کشف کنم

حلوا

می خواهیم برای شما طرز تهیه حلوا با شیره انگور را توضیح دهیم که در ابتدا روغن را در ظرف ریخته روی حرارت ملایم گذاشته و آرد را اضافه می کنیم و تفت می دهیم تا خامی آرد گرفته شود و عطر آن بلند شده.

سپس پودر هل و دارچین را اضافه می کنیم و سپس از روی حرارت برمی داریم که در ظرف دیگری شیره و گلاب و زعفران را باهم مخلوط می کنیم و کم کم به آرد بو داده اضافه کرده و به سرعت هم می زنیم تا آرد گلوله گلوله نشود وفتی حلوا را خوب هم زدید و از ظرف جدا شد حلوا آماده است می‌ توان آن را در قالب ریخته و برگردانید که در دیس بریزید با خلال پسته یا بادام تزیین نمایید.

با ریسک پذیری بالا توانستم ثروت را کشف کنم

حلوا شکری

حلوا شکری از ترکیب ارده که از کنجد بوداده به دست می آید به اضافه شکر و چوبک تهیه می شود. برای بخشیدن عطر مطبوع به آن ممکن است مقداری هل نیز بیفزایند. گاهی از خلال پسته و بادام نیز جهت تزیین روی این خوراکی و داخل بافت آن نیز استفاده می کنند. همچنین ممکن است به جای شکر، برای تامین نمودن طعم شیرینی این خوراکی از انواع شیره خرما، شیره انگور و یا توت استفاده می کنند.

حلوا شکری از دانه های کنجد به دست می آید. هر چقدر کنجدی که برای تهیه حلوا شکری به کار می رود، مرغوب تر و تازه تر بوده و از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، حلوا ارده نیز دارای کیفیت بالایی خواهد شد.

در راستای ارتقای کیفیت حلوا ارده، مهم ترین نکته حائز اهمیت، نوع کنجدی است که جهت تهیه حلوا شکری استفاده شده است.  حلوا شکری یکی از انواع حلواهای سنتی خوشمزه ایرانی است که در کنار خوراکی هایی مانند کره، خامه و غیره به عنوان صبحانه و یا عصرانه ای خوش طعم و مقوی سرو می شود.

با ریسک پذیری بالا توانستم ثروت را کشف کنم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا