آراد برندینگ

با شروع کسب و کار خانگی در حوزه کوکی پولدار شدم

.

با شروع کسب و کار خانگی در حوزه کوکی پولدار شدم

همیشه نشستم در خانه برایم خیلی سخت بود تا اینکه با یک مصاحبه تلویزیونی آشپزی فکری به سرم زد که کسب و کار خودم را در حوزه کوکی راه بیندازم اولش در حد خانواده و دوستان بود ولی بعد از آن کسب و کارم را گسترده و در نتیجه موفق شدم

کوکی

اگر می خواهید یک خوراک بی نظیر و فوق العاده در کنار خانواده ی خود داشته باشید و قیمت مناسبی پرداخت نمایید توصیه ما مراجعه به سایتهای معتبر و آگاهی از قیمت کوکی شکلاتی است چرا که در بسیاری از سایتها گاهی تخفیفات ویژه ای برای خوراکی و تنقلات می دهند که شما می توانید با کمی تامل در هنگام تخفیف به خرید محصول مورد نظر خود اقدام نمایید.

گاهی ممکن است دسترسی به فروشگاه نداشته باشید و نتوانید محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید پس بهتر است در این مواقع خودتان دست به کار شوید و محصول مورد نیازتان را تهیه کرده و مورد مصرف قرار دهید ما در اینجا برای سهولت کار شما یک رسپی راحت و عالی برای تهیه ی یک کوکی بهداشتی و سالم به شما عرضه می کنیم تا متناسب با نیازتان کوکی مورد نظرتان را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید.

.

با شروع کسب و کار خانگی در حوزه کوکی پولدار شدم

کوکی لاهیجان

یکی از شیرینی های خیلی معروف دنیا که میلیون ها نفر به آن علاقه‌مند هستند کوکی لاهیجان است کوکی در فرهنگ های مختلف به شکل های خاصی تهیه و پخت می شوند تصور می شود که اولین کلوچه ها به زبان ما ایرانی ها و اولین کوکی ها به زبان مردم دنیا همان اولین کلوچه های فروخته شده در نانوایی هایی هستند که برای آزمایش دمای فر استفاده و پخته می شود. قدمت آنها به قرن هفتم میلادی برمیگردد و جالب است بدانید که اولین کوکی ها در ایران و در شهر سیستان پخته شده است از زمان کشف چغندر قند در این ناحیه به عنوان یک گیاه شیرین و با صنعتی شدن تولیدات قند و شکر روند پخت انواع شیرینی گسترش پیدا کرد.

کوکی ها معمولا به عنوان یک کیک کوچک، نازک و شیرین تعریف می شود با این تعریف هر نوع کیک یا شیرینی ترد و نرمی که با آرد و تخم مرغ و نوعی چربی درست شود را کوکی می نامند.

.

با شروع کسب و کار خانگی در حوزه کوکی پولدار شدم

کوکی مغزدار

اگر به دنبال چشیدن طعم یک شیرینی بی نظیر هستید بدون تردید به سراغ خرید کوکی مغزدار گردویی بروید. کوکی نوعی شیرینی کوچک شبیه کلوچه است که لایه رویی آن ترد و از درون بافتی نرم دارد، شیرینی کوکی هم به صورت وانیلی و هم کاکائویی تولید می شود. شیرینی کوکی و کلوچه نوعهای مختلفی دارد که کوکی گردویی، کشمشی، شکلاتی، نارگیلی برخی از این انواع هستند.

بعضی از کوکیها که به عنوان کوکی مغزدار نام گذاری شده اند، در بین خود لایه ی ترکیبی از موادی خوش طعم مانند دارچین، گردو و غیره را جای داده اند. کوکیها برای پذیرایی از مهمان، وعده ی صبحانه، عصرانه و غیره می توانند انتخاب بسیار مناسبی باشند، خصوصا کوکی گردویی با خواص فراوانی که دارد می تواند بهترین میان وعده برای خود و فرزندانتان چه در منزل، چه در مدرسه و محل کار به شمار رود.

شیر، شکر، آرد سفید، کره یا روغن و بکینگ پودر جزو مواد اصلی تشکیل دهنده ی این شیرینی هستند که آن را به یک ماده ی مغذی تبدیل کرده اند، چه بسا با وجود گردو که منبع ویتامین و آهن است، ارزش غذایی این شیرینی لذیذ دو چندان شده است.

کوکیهای مغزدار گردویی با استفاده از ترکیب مواد گفته شده و تکه های گردو آماده سازی می شوند و زمان پخت کوتاهی نیز دارند.

.

با شروع کسب و کار خانگی در حوزه کوکی پولدار شدم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا