آراد برندینگ

بهترین روش میلیونر شدن در کمتر از یکسال

بهترین روش میلیونر شدن در کمتر از یکسال

امروزه جامعه در حال رشد و پیشرفت بی نظیر میباشد و ما باید خود را با این رشد به سرعت همگام کنیم برای این منظور بهتر است که روی محصول چوب کار کنیم در ادامه این مقاله سه نوع پرکاربرد را به شما معرفی می کنیم.

چوب راش

امروزه مدل های بسیار متنوعی از اسلب چوب راش تولید شده است که این محصول بسیار زیبا می باشد و از مقاوم ترین چوب برای ساخت ان ها استفاده شده است.

اسلب چوب دارای دو نوع پشتی دار و بدون پشتی هستند چوب هایی که برای نیمکت چوبی در نظر گرفته می شوند انواع مختلفی دارند و به طور کلی چوب از جنس سخت و نرم می باشد که چوب های نرم برای ساختمان مبلمان و نجاری بسیار کاربرد دارد که شامل درخت های صنوبر و کاج و سرو و سرخ درخت هستند. چوب های نرم دوام بسیار بالایی دارند به همین دلیل در برابر حشرات و پوسیدگی مقاوم هستند.

بهترین روش میلیونر شدن در کمتر از یکسال

چوب روسی

امروزه در سطح کشور کارخانه های بزرگی مانند چوب روسی که این محصول را رنگ شده دست دوم را به بازار تولید، پخش و عرضه می‌کنند. کلمه چوب روسی در سطح بازار ایران به هر مدل از چوب سفید که از کشور روسیه وارد ایران خواهد شد گفته می شود. چوب روسی مانند انواع مدل کاجها، نراد و نوئل خواهند بود.

این محصول درونش فاقد چوب مشخص می‌باشد که به رنگ سفید تا کمی متمایل به قرمز که موقع خشک شدن کمی قابلیت ترک خوردن هم دارد.

یکی دیگر از موارد کاربرد این چوب روسی به خاطر سبک بودن آن می‌شود ازش به عنوان اسکلت در ساختمان سازی استفاده کرد. همچنین چوب روسی بخاطر استحکام و ارتجاعی بودنش امروزه خیلی مورد توجه نجاران قرار گرفته است.

بهترین روش میلیونر شدن در کمتر از یکسال

چوب صندل

چوب یکی از مواد اولیه بسیار پر کاربرد برای ساخت و طراحی وسائل مورد نیاز، دکوری جات و کنارسالنی برنزی و… می باشد که انواع و اقسام آن مثل چوب صندل مورد استفاده های گوناگونی قرار می گیرد.

چوب صندل یکی از بهترین چوب ها است که مورد تقاضای بسیاری از نجاران و تولیدکنندگان محصولات چوبی قرار گرفته و بیشترین میزان خرید و فروش آن به صورت اینترنتی انجام می گیرد.

چوب صندل در انواع سبک و سنگین وجود دارند و هر کدام از آنها برای استفاده های مختلفی به کار گرفته می شوند. چوب های سبک برای کفپوش لمینت، طراحی های گنجه و کابینت بیشتر به کار می روند و چوب های سنگین اغلب برای طراحی درب، میز، مبلمان و … به کار می روند.

بهترین روش میلیونر شدن در کمتر از یکسال

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا