آراد برندینگ

چگونه یک دید پولساز پیدا کردم

چگونه یک دید پولساز پیدا کردم

زمانی که داشتم به مو هایم شامپو میزدم این ایده آمد بر سرم که چرا در حوزه محصولات بهداشتی از جمله شامپو فعالیت نکنم. بعد از مدت کوتاهی توانستم در این حوزه فعالیت کنم و اکنون یک فرد ثروتمند در زمینه شامپو هستم. حال بیایید چند نمونه را با هم بررسی کنیم.

شامپو مو

همه ما ویژگی‌های یک شامپو خوب را می‌دانیم؛ شامپو مو چربی و آلودگی‌ها را پاک می‌کند، به‌راحتی از روی موها شسته می‌شود و به مو درخشندگی، حالت‌پذیری و انعطاف می‌بخشد. اگر بخواهیم تبلیغات شامپوها را در نظر بگیریم، شامپوی خوب شامپویی است که افراد را جذب زیبایی موهای شما کند. البته باید این نکته را مدنظر داشته باشید که بهترین شامپو برای شما با بهترین شامپو برای افراد دیگر متفاوت است و اینکه چه شامپویی برای شما مناسب است، به نوع مویتان بستگی دارد. بیایید خودمان را درگیر تبلیغات نکنیم و به دنبال هدفی دست‌یافتنی مانند داشتن موهایی تمیز، سالم و حالت‌پذیر باشیم. بعد از آب، شوینده‌‌ها معرفی می‌شوند که نقش اصلی را در ساخت شامپوها ایفا می‌کنند و وظیفه تمیز کردن پوست سر و مو را به عهده دارند.

A picture containing text, indoor, toiletry, cosmetic

Description automatically generated

شامپو آلکان

از بین تولید کنندگان خارجی مجموعه آلکان ترکیه انواع شامپو آلکان بدون سولفات، ضد ریزش و تقویت کننده را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. اکثر این شامپوها با انواع ویتامینها و روغن های گیاهی موثر بر پوست و مو غنی می شوند و اثرات فوق العاده ای بر جا می گذارند. اولین گزینه در درمان مشکلات مربوط به مو استفاده از شامپوهای مناسب می باشد. شامپوهای بدون سولفات برای افرادی که موهای حساسی دارند بسیار مناسب است. برندهای داخلی و خارجی زیادی در زمینه تولید شامپوهای بدون سولفات فعالیت می کنند. همان طور که می دانید برند تجاری آلکان انواع این شامپوها را با سطح کیفی بالایی تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند. شامپوهای بدون سولفات تمیز کنندگی بالایی ندارند ولی در کل برای حفاظت از موهای آسیب دیده و حساس بسیار مناسب هستند.

A picture containing indoor, decorated

Description automatically generated

شامپو

در اکثر موارد، شامپو تمیز کننده باید در یک مایع حل شود، به این گونه که مایع را روی موهای مرطوب ماساژ دهید تا کفی درست شود که چربی و کثیفی را در خود حل کند. شامپوها حاوی مواد پاک ‌کننده هستند که شبیه مایع ظرفشویی یا پودر رختشویی پیدا می‌شود. مواد پاک‌ کننده مواد فعال در سطح هستند. این مواد کشش سطحی آب را کاهش می‌دهند و کمک می‌کنند که با چربی و گرد و خاک ترکیب شود. این قسمت از مولکول‌ها با ترکیبات هیدروکربن با سبوم یا هر نوع چربی دیگری ترکیب می شوند که زمانی که موها را آب می‌کشید، ماده پاک ‌کننده به راحتی با آب پاک شود و چربی را نیز با خود پاک کند. این نوع شامپو دارای خواص تقویت کنندگی و نرم کنندگی است و برای مصرف روزانه استفاده می‌شود. وجود ویتامین B۵ در ترکیبات این شامپو از موها در برابر آلودگی‌های محیط و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. ویژگی‌های شامپو مناسب موهای معمولی عبارتند از: درخشان کننده مو، مرطوب کننده مو، تقویت کننده مو و ضد آلودگی.

چگونه یک دید پولساز پیدا کردم

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا