آراد برندینگ

روشی که با ایزوگام من را به پول رساند

روشی که با ایزوگام من را به پول رساند

میلیاردر شدن هم مانند هر اتفاق دیگری در زندگی نیاز به ایجاد تغییرات کلی در تفکر و سبک زندگی دارد، علاوه بر آن انتخاب مسیر درست کسب و کار نیز مهم می باشد. من با شروع حرفه ی جدیدم در حوزه ایزوگام توانستم با وجود سرمایه کمی که گذاشته بودم به درآمد بالایی برسم و سرانجام به ثروت غیر قابل باوری رسیدم.

ایزوگام استخری

کیفیت ایزوگام استخری نسبت به ایزوگام ساده بسیار بالا تر می باشد. البته قیمت ایزوگام نانو نیز بیشتر است و همچنین به دلیل کیفیت بالا نیز، مورد استقبال ساختمان سازان و پیمانکاران قرار گرفته است.

امروزه ایزوگام نانو تولید شده اند کیفیت بسیار بالاتری دارند، البته ایزوگام های نانو نیز به چند دسته تقسیم می شوند. از جمله مهمترین ویژگی‌‌های ایزوگام نانو می توان به موارد زیر اشاره نمود و همین موضوع سبب شده است که فروش این محصول در بازار داخلی و خارجی رونق بگیرد:

قیمت مناسب و ارزان نسبت به کارایی و کیفیت بالا.

ایزوگام نانو دارای طول عمر بالا و مفید می باشد و پس از نصب می توانید تا حدود ۴۰ تا ۵۰ سال از این محصولات استفاده کنید.

روشی که با ایزوگام من را به پول رساند

ایزوگام شرق

یکی از ابزارهایی که باید در ساختمان سازی استفاده کرد ایزوگام است که در این مطلب می خواهیم در خصوص ایزوگام شرق مطالبی را مطرح کنیم. ایزوگام شرق با استفاده از دستگاه های پیشرفته توانسته است این محصول را برای مناطق مختلفی تولید و ارسال کند و مشتریان بعد از مصرف ایزوگام در ساختمان رضایت کامل داشتند و این یکی از هدفهای ایزوگام شرق این است که در موفقیت روزافزونی داشته باشد. همچنین این برند بسیار بزرگ که اکثر مهندسان ساختمان سازی می شناسند و با مصرف در عایق کاری ساختمان باعث شده است تا مشتریان زیادی در کشور داشته باشد.

روشی که با ایزوگام من را به پول رساند

ایزوگام روکش دار

با توجه به نوع و کیفیت مواد بکار رفته در ایزوگام روکش دار قیمت این محصول تغییر می کنند.

تعداد لایه ها : ایزوگام دو لایه نسبت به ایزوگام تک لایه مقاومت و قیمت بیشتری دارد.

ضخامت و وزن: با توجه به ضخامت و وزن ایزوگام کیفیت عایقی ایزوگام تغییری می کند و قیمت ان نیز تغییر می کند.

پوشش بیرونی: ایزوگام در دو نوع روکش دار و بدون روکش به بازار ارائه می شود که روکش بیرونی از جنس آلومینیوم می باشد و بیشتر در پشت بام استفاده می شود.

طرح روی ایزوگام: ایزوگام های طرح دار نسبت به ایزوگام های ساده قیمت بیشتری دارد البته ایزوگام طرح دار به زیبا تر شدن سطح عایق شده کمک زیادی می کند.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا