آراد برندینگ

به دست آوردن درآمد میلیاردی با راحت ترین شغل

به دست آوردن درآمد میلیاردی با راحت ترین شغل

زمانی که صحبت از تجارت میشود افراد به این فکر فرو میروند که قادر به انجام آن نمیباشند در صورتی که هر فردی می تواند در حوزه هایی همچون مواد غذایی فعالیت تجارتی داشته باشد.

خوراک مرغ

یکی از لذیذ ترین غذاهایی که از نظر هزینه ای درحال تغییر میباشد غذاهای کنسروی می باشد که قیمت خوراک مرغ هم در این رده ها قرار دارد.

در قابلمه ای دیگر کمی روغن می ریزید و پیازها را نگینی کرده و در آن تفت دهید. رب گوجه فرنگی، نمک، زردچوبه و زعفران ساییده شده را به پیاز اضافه می کنید و درهمین موقع کره گیاهی را هم اضافه می کنید، مواد که خوب تفت داده شد، ۴ لیوان آب در قابلمه میریزیم. ۲ حبه سیر را ۴ قاچ میکنیم در قابلمه می اندازیم… سس ما آماده شد،آن را در ظرفی می ریزیم.

به دست آوردن درآمد میلیاردی با راحت ترین شغل

خوراک بادمجان

استان گیلان معروف است به داشتن انواع غذاهای خوش طعم و خوش مزه بادمجان تره و حلیم بادمجان یکی از این غذاهای شمالی می باشد که عطر و بوی حوس انگیزی هنگام پخت دارد این نمونه ها یعنی قیمت خوراک بادمجان علاوه بر طعم از کیفیت مناسبی هم برخوردار می باشد.

همیشه عادت داریم در کنار غذاهایمان، از انواع چاشنیها استفاده کنیم. ماست یکی از این مواد غذایی می باشد که همیشه در کنار خوردن بادمجان لذت بخش است.

بسیاری از کسانی که علاقه به خوردن بادمجان به صورت سنتی دارند، همیشه ماست را بر روی غذای خود ریخته و آن را به صورت بورانی در می آورند.

همه ما این کار را توسط پدر بزرگها و مادر بزرگها خود به وفور دیده ایم. آنها همیشه قبل از استفاده از ماست کیسه ای، حتما درون آن نعناع خشک و سیر می ریختند و بعد روی بادمجان مخلوط ماست را می ریختند تا نعناع و سیر از ایجاد سردی جلوگیری کند.

به دست آوردن درآمد میلیاردی با راحت ترین شغل

خوراک تن ماهی

در این بخش بنا داریم در رابطه با قیمت خوراک تن ماهی و اینکه این کنسرو از چه نوع ماهی هایی تولید می شود بپردازیم.

با توجه به اینکه ماهی یکی از غذاهای لذیذ و پرطرفدار دریایی محسوب می شود و از فواید بسیار زیادی برخوردار است، امکان دسترسی همیشگی به ماهی تازه امکان پذیر نبوده و این امر موجب افزایش استفاده از کنسرو آن که به راحتی در فروشگاه ها عرضه می شود، امکان پذیر است.

کنسرو ماهی که با نام تن ماهی نیز شناخته می شود، شامل گروهی از انواع ماهی های اقیانوسی و دریایی بوده که از جمله آن ها ماهی های هوور، اسبک و گیدر می باشد که در کشور ما به عنوان ماهی کنسروی مورد استفاده قرار می گیرند.

کنسرو ماهی با قیمت های مختلف بسته به وزن، طعم و چاشنی، نوع ماهی و روغنی که در آن استفاده می شود در برند های گوناگون قیمت متفاوتی دارند.

به دست آوردن درآمد میلیاردی با راحت ترین شغل

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا