آراد برندینگ

کشاورزی به سبک مدرن و درآمد بالا با سیستم آبیاری

من یک کشاوز هستم که تا قبل از آشنایی با سیستم های آبیاری جدید نتوانسته بودم درآمدی بالا را تجربه کنم اما در حال حاضر علاوه بر فعالیت در حوزه کشاورزی به عنوان تاجر سیستم های آبیاری نیز در سطح کشور فعالیت می کنم. به جرئت می توانم بگویم موفقیت امروزم را به سبب تلاش و حرکت در مسیر درست این حوزه بدست آورده ام.

سیستم آبیاری بارانی

آبیاری تحت فشار به شیوه های مختلفی انجام می شود که از جمله پر کاربردترین آن، سیستم آبیاری بارانی می باشد.

شما می توانید با استعلام قیمت سیستم آبیاری بارانی برای آبیاری اراضی زراعی و زمینهای کشاورزی، به جای استفاده از بالهای آبیاری در انواع سیستم های آبیاری بارانی مکانیزه از نیروی موتور جهت جا به جایی دستگاه های آبیاری استفاده می شود.

هدف مهم و اصلی در تولید این دستگاه این بود که جا به جایی بالهای آبیاری به راحتی انجام شود و این دستگاه یک لوله بزرگ آلومینیومی دارد که چندین چرخ به آن متصل است که این چرخها و لوله آلومینیومی را یک موتور تک سیلندر به پیش می راند که 6 الی 8 اسب بخار قدرت دارد.

این دستگاه می تواند مساحتی بین 30 الی 100 هکتار زمین زراعی را آبیاری کند، اما باید دقت کنید که در استفاده از این دستگاه چرخهای آن در گل ایجاد شده بر روی زمین فرو نرود و عملیات آبیاری را مشکل مواجه نشود.

C:\Users\DearUser\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\59.jpg

سیستم آبیاری میکرو

در آغاز و ابتدای شروع هر کاری، تهیه لیست لوازم و تجهیزات آن اهمیت دارد و استعلام قیمت سیستم آبیاری میکرو نیز برای کشاورزان از این جهت حائز اهمیت زیادی است.

در مصرف آب تا حدود خیلی زیادی در صورت استفاده از سیستم آبیاری قطره ای تحت فشار صرفه‌ جویی می‌ شود، به ‌طوری‌ که مصرف آب یا کود شیمیایی را تا 95 درصد کاهش می ‌دهد.

روش کار اتصالات آبیاری قطره ای به این صورت است که آب درون لوله‌ های اصلی و فرعی جاری شده و تا دورترین نقاط زمین کشاورزی نیز می‌ رود و آبیاری نوین قطره ای به ‌صورت سیستماتیک عمل می‌ کند؛ یعنی این روش حاصل کار چند جزء مختلف است و به‌ طور یک سیستم عمل می‌ کند.

بدیهی است که در صورت بروز اختلال در هر یک از اعضای این سیستم، عملکرد کل سیستم مختل می‌ شود و عمل یک جزء بر اجزای دیگر تأثیر می ‌گذارد و متقابلاً تأثیر می ‌پذیرد و یکی دیگر از اجزای بسیار مهم در سیستم آبیاری قطره ‌ای، لوله ‌ها هستند که وظیفه‌ آب ‌رسانی را بر عهده دارند.

.

کشاورزی به سبک مدرن و درآمد بالا با سیستم آبیاری

.

سیستم آبیاری قطره ای اتوماتیک

از آن جایی که یک کشاورز برای راه اندازی سیستم آبیاری قطره ای اتوماتیک باید هزینه کند تا بتواند از این سیستم در طول چندین سال استفاده ببرد، باید از قیمت‎ سیستم آبیاری قطره ای اتوماتیک و سایر لوازم مورد نیازش آگاهی داشته باشد.

یکی از یکی از موارد قابل اهمیت در سیستم آبیاری قطره ای اتوماتیک برای کنترل میزان آب خروجی در زمانی است که محصولات متنوعی کشت شده و هر کدام از آنها به میزان آب مختلفی نیاز دارند؛ مثلاً در کشت سیب زمینی در کنار بوته خیار و گوجه و درخت سیب، مشخص است که نیاز هر کدام از این محصولات با یک دیگر متفاوت است و باید هر کدام از آنها بر حسب نیاز خود به آب، آن را دریافت کنند.

زمانی اهمیت این سیستم به چشم می آید که کشاورز فرصت کافی برای آبیاری محصولات نداشته باشد، مثلا ممکن است که کشاورز به خاطر کارهای فراوان روزانه یا به خاطر فعالیتهای دیگر، زمان مناسب برای رسیدگی به باغش را نداشته باشد.

.

کشاورزی به سبک مدرن و درآمد بالا با سیستم آبیاری

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا