آراد برندینگ

ترفندهایی که یاری دهنده من برای میلیاردر شدن بود

کارآفرینی سخت است.راه اندازی کسب و کار،شما را به چالش می کشد. ولی این موضوع را بدانید که این کار ممکن است. و از آن بهتر، این کار برای شما ممکن است. من با تجارتی که بر روی محصول سبد میوه انجام دادم توانستم غیر ممکن های زندگی خود را ممکن کرده ثروتمند شوم.

سبد میوه 8 کیلویی

امروزه خرید سبد میوه ۸ کیلویی از درب کارخانه تولید کننده آن انجام می شود، این خرید ها معمولاً به شیوه های حضوری و مجازی مدیریت می گردد.

انتخاب روش مجازی باعث کمتر شدن زمان صرف شده می گردد چرا که شخص در منزل حضور دارد و سفارش خرید خود را از طریق سایت های معتبر ثبت می نماید.

سبد میوه ۸ کیلویی با قیمت اولیه و مناسبی عرضه می‌ شود این قیمت ها با توجه به جنس کالا ها برآورد می گردند و از خرید و فروش زیادی برخوردار هستند.

عواملی که تعیین کننده قیمت این سبد ها هستند، متعدد می باشند و می توان با توجه به کیفیت، مواد اولیه، وزن و اندازه به این قیمت ها دست یافت.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (21).jpg

سبد میوه ۱۴ کیلویی

وزن انواع این سبد میوه ۱۴ کیلویی کمتر از نیم کیلو می باشد و در برابر سرما مقاومت بالایی از خود نشان می دهند، طراحی و تولید آن ها در رنگ های متنوع انجام می شود. تولید این محصولات با دستگاه های مقاوم صورت گرفته و هر بار تیراژ بالایی از آن ها به خط خروجی دستگاه می رسد، این محصول برای کشاورزان بسیار حائز اهمیت می باشد و دارای رنگ های شادی هستند. خرید سبد میوه ۱۴ کیلویی به دو روش مستقیم و غیر مستقیم صورت می گیرد، در خرید های مستقیم ارتباط بین خریدار و تولید کننده بدون هیچ واسطه ای صورت می گیرد.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (22).jpg

سبد میوه ۲۰ کیلویی

برای تولید این سبد میوه ۲۰ کیلویی از انواع پلی اتیلن هایی که به صورت سنگین هستند، تولید می شود.

همچنین رنگ آن ها نیز با رنگ مستربچ ها انجام می شود.

این محصولات دارای رنگ های زیبایی هستند و با دسته هایی که بر روی آن ها تعبیه شده است.

امکان جابجایی به راحتی برقرار می شود، این محصول معمولا اندازه بزرگی دارد.

مهم ترین کشور های خریدار سبد میوه از کشور ما عراق، چین، ترکیه، امارت و ایران است.

C:\Users\Zahra Afshar\Desktop\logo (23).jpg

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا