آراد برندینگ

به شغلم متعهد شدم و به ثروت کلانی رسیدم

متعهد شدن یعنی خود را بدون هیچ مشکل و بدون قید و شرطی وقف کنیم. یعنی نباید شک داشته باشیم. باید از هر فرصت و موردی برای اینکار استفاده کنیم. یکی از فرصت هایی که سبب ثروتمند شدن من شد برند سازی اینترنتی بود که باعث شد به خوبی دیده و معتبر شوم.

عسل با موم اردبیل

تولید کننده عسل با موم اردبیل و درجه یک در استان اردبیل نیز با در نظر گرفتن بازار شهر های مختلف و این که مشتریان برای خرید چه نوع عسلی به مراکز فروش مراجعه می کنند.

عسل را با شان و موم در بازار به فروش می رساند.

یا این که عسل موم دار را در بسته بندی های خاص عرضه می کند با برند خود عرضه می کند زنبور عسل برای این که بتواند از عسل را تولید کند در ابتدا نیاز دارد.

تا شرایط مناسب برای نگهداری شهد و شیره جمع آوری شده از دل طبیعت را ایجاد کند. زنبور عسل به صورت غریزی شروع به تولید موم می کند.

آن را به صورت خانه های شش ضلعی بهم پیوسته شکل داده و شرایط را برای ذخیره عسل تولید شده فراهم می کند.

باید گفت که بررسی هایی که در این حوزه انجام داده شده نشان از این دارد.

این روش بهترین حالت برای ذخیره سازی عسل می باشد.

.

به شغلم متعهد شدم و به ثروت کلانی رسیدم

عسل وحشی طبیعی

از مشخصات عسل وحشی طبیعی این بوده که رنگ آن تقریبا زرد است.

البته همیشه به این رنگ نبوده چون زنبورهای تولید کننده از شهد گل و گیاهان مختلف استفاده می کنند.

میزان غلظت خوب و طبیعی داشته که از عطر منحصر به فردی هم برخوردار است که کاملا متفاوت با عطر عسل های موجود در بازار می باشد.

میزان شیرین بودن این عسل در برابر عسل هایی که انسان در تولید آنها دخالت دارد خیلی کمتر است؛ ولی خواص درمانی فوق العاده ای را شامل می شود.

چون زنبورهای وحشی از انواع گل و گیاه کوه و دشت شهد می گیرند بنابراین عسل وحشی تولید شده توسط آن ها از خاصیت دارویی برخوردار است.

.

به شغلم متعهد شدم و به ثروت کلانی رسیدم

عسل کوهی اصل

همان طور که گفته شد عسل کوهی اصل به عنوان ارگانیک ترین و با کیفیت ترین انواع عسل شناخته می‌ شود و بنابراین دارای مشخصه های متفاوت و مخصوص به خود می باشد.

آن ها از طعمی شیرین و بسیار دلچسب برخوردار می باشند و هنگام خوردن افراد از طعم آن ها دلزده نخواهند شد، از مشخصه های بسیار مهم دیگر آن ها عطری بی نظیری است که دارا می باشند.

آن ها انواع مختلف دارند و هر کدام از آن ها با توجه به منطقه تولید شده از آن و با توجه به شرایط آب و هوایی، دارای مشخصه هایی کاملا متفاوت و مختص به خود می باشند.

.

به شغلم متعهد شدم و به ثروت کلانی رسیدم

.

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا