آراد برندینگ

با یادگیری مهارت نه گفتن به ثروت رسیدم

با یادگیری مهارت نه گفتن به ثروت رسیدم

«نه! گفتن» یک نوع مهارت است که بسیاری از افراد توانایی یادگیری و اعمال آن را ندارند؛ به‌همین دلیل، این دسته از افراد، همیشه برای دیگران و بنا بر خواسته‌ی آنها زندگی می‌کنند. به‌ جرئت می‌توان گفت که مهم‌ترین تفاوتِ افراد موفق با افراد ناموفق در «قدرت نه گفتن» است و تاثیر بسیاری در پیشرفت شما دارد. یکی از روش های موفقیت من عمل کردن به این نکته بود و امروز من توانستم با تجارت به ثروت برسم.

چراغ روشنایی شارژی

با پیشرفت علم و تکنولوژی، اختراعات زیادی برای راحتی انسان انجام شده است که یکی از آنها محصول چراغ روشنایی شارژی است که در کنار لامپ کم مصرف به یکی از پر کاربرد ترین وسایل در زندگی هرشخصی بدل شده است و تقریباً همه ی مردم به آن نیاز دارند.

انسان همواره در دوران تکامل خود نیاز به منبع نوری در هنگام تاریکی داشت و چون چشم انسان قابلیت دیدن در تاریکی را ندارد، مجبور شد از آتش و اختراع وسایل مختلف، نور را برای خود نگه دارد.

چراغ اولین بار در سال 1899 توسط دیوید میسل اختراع و به مرور زمان تکامل یافت تا به شکل امروزی که به فروش می رسد، رسیده است.

با یادگیری مهارت نه گفتن به ثروت رسیدم

چراغ روشنایی اضطراری

چراغ روشنایی اضطراری دارای باطری بزرگ قابل شارژ، تعداد زیادی لامپ ال ای دی برای روشنایی بیشتر، بدنه ضد ضربه و ضد آب می باشند که برای استفاده های تخصصی از این نوع چراغ قوه ها استفاده می شود.

اساس همه ی چراغ قوه ها سه قسمت باتری، سیم و لامپ است و فقط در نوع کاربرد، اندازه با یکدیگر تفاوت دارند.

بطور مثال نوعی از چراغ قوه وجود دارد که بر روی پیشانی انسان نصب می شود که این مدل یکی از بهترین و راحت ترین نوع آن می باشد و ساختاری کوچک دارد که از یک باطری کوچک، لامپ ال ای دی و مقداری کش ساخته شده که دور پیشانی قرار میگیرد.

با یادگیری مهارت نه گفتن به ثروت رسیدم

چراغ روشنایی سقفی

استفاده از این چراغ روشنایی سقفی تنها یک وسیله روشنایی برای اتاق است که نقش بسیار زیادی در تزیین آن ایفا می کند و دکوراسیون اتاق را می تواند به کلی تغییر دهد چون تنوع مدل ها در این چراغ ها بسیار زیاد است.

برای هر نوع دکوراسیونی از کلاسیک گرفته تا مدرن چراغ مربوطه وجود دارد به همین خاطر طراح داخلی در انتخاب چراغ ها هیچ گونه محدودیتی ندارند و صدها گزینه را برای استفاده در اختیار دارد.

این چراغ ها می توانند کاملاً ساده باشند یا در آنها از سنسور استفاده شده باشد و به این ترتیب روشن شدن آنها به صورت اتوماتیک و بر اساس میزان روشنایی اتاق صورت می گیرد.

با یادگیری مهارت نه گفتن به ثروت رسیدم

.

.

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا