آراد برندینگ

با فکر های جدید ثروتمند شدم

با فکر های جدید ثروتمند شدم

آنچه می کوشم هر روزه به اطرافیانم بفهمانم و یاد بدهم این است که شکست خوردن جزء جدا نشدنی از موفقیت است. نباید نا امید شویم و از تلاشمان برای هدف درخشانمان دست بکشیم. روزی افکارم را شستم و با فکر های جدید کسب و کارم را آغاز کردم. آغاز تجارت برای من ثروتمندی را به دنبال داشت. در ادامه شما عزیزان را با محصولاتم در حوزه خرما آشنا می کنم.

خرما درجه یک بم

در هر سال انواع گوناگونی از خرما درجه یک بم تولید و صادرات می شود. این محصول در کشور های همسایه نیز طرفداران زیادی دارد. خرما سرشار از ویتامین ها و فیبر است. داشتن پتاسیم خرما عملکرد دستگاه گوارش را بهبود می بخشد و از اسهال و یبوست پیشگیری می کند.

خرما حالت خشک شده رطب می باشد رطب در حالت کال و نرسیده خارک نامیده می شود رطب میوه درخت نخل است که به صورت خوشه ای روییده و چیده می شود.

با فکر های جدید ثروتمند شدم

خرما در لندن

خرما در لندن محصولی پر فروش و مورد توجه است. که به نسبت محصولات بازار دارای اندازه درشت تری می باشند و همچنین از کیفیت بسیار بالاتری برخوردار هستند. خرما همراه با چای شیر گردو و حتی نان در وعده های غذایی مختلف در رژیم غذایی ما مصرف می شود. قیمت خرما در لندن با توجه به کیفیت محصول بسته بندی آن وزن محصول و عواملی دیگر تعیین می شود که البته کیفیت مهمترین آن می باشد.

با فکر های جدید ثروتمند شدم

خرما در قم

خرما در قم تولید و فروش بالایی دارد چرا که ساکنین آن مصرف بالایی در خرما دارند و خرما باعث تقویت بینایی شنوایی و قوای جنسی است همچنین در طب سنتی خرما خون ساز است و از ناراحتی های کبدی جلوگیری می کند همچنین خرما از ریزش مو جلوگیری می کند و برای بهبود و ترمیم پوست مناسب است.

با فکر های جدید ثروتمند شدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا