آراد برندینگ

بادام شیرینی ثروت را برایم به ارمغان آورد

کسانی که در این دنیا پیشرفت می کنند کسانی هستند که به دنبال شرایطی که می خواهند می گردند و اگر نتوانند آن را پیدا کنند، شرایط را ایجاد می کنند. من به دنبال راهی بودم که بتوانم شرایط را به نفع خودم تغییر دهم در باور بسیاری از ماها این یک امری محال و نشدنی است اما من اعتقاد داشتم که می توانم شرایط را به نفع خودم تغییر دهم بنابراین وارد دنیای تجارت شدم و بر روی محصول بادام کار کردم و توانستم در مدت زمانی کوتاه به ثروت برسم.

مغز بادام هندی

مغز بادام هندی میوه درخت بادام هندی است، درختی عجیب و غریب که اکنون در بسیاری از مناطق جهان ساکن است تصور می شود که منشاء رسمی بادام هندی برزیل باشد.

اما در تاریخ هند و آسیای جنوب شرقی نیز اشاره هایی وجود دارد که بیان می کند که این درخت در آب و هوای گرمسیری خود توانسته رشد کرده و رشد کند.

امروزه، ما بادام ها را به عنوان یک میان وعده خوشمزه و رضایت بخش یا به عنوان یک ماده همه کاره مورد استفاده در پخت و پز برای سس یا کره می شناسیم.

با این حال، احتمالاً یک واقعیت کمی شناخته شده است که بادام هندی در شکل طبیعی خود می تواند کاملاً سمی باشد و تا زمانی که برداشت نشده باشد نمی توان آن را مصرف کرد.

بادام هندی به سطح بالایی از پروتئین کمک می کند و منبع خوبی از مواد معدنی مانند آهن و روی است که آن را به یک مکمل عالی برای رژیم گیاهخواری یا وگان شما تبدیل می کند.

بادام شیرینی ثروت را برایم به ارمغان آورد

مغز بادام درختی خارجی

قیمت مغز بادام درختی خارجی تابع نوسانات بازار ارز و میزان کیفیت بادام مورد نظر است.

قیمت بادام درختی همچنین برحسب کیلو، بسته بندی و نوع آن متقاوت است، بازه قیمتی مغز بادام درختی خارجی کلیویی بین 320000هزار تومان تا 370000هزار تومان می باشد.

قیمت بادام درختی خارجی نسبت به بادام درختی داخلی بسیار ارزان تر است.

مثلا قیمت خلال های تولید شده از بادام های خارجی قیمت پایین تری نسبت به بادام داخلی دارد.

شما میتوانید برای تهیه بادام درختی مورد نیاز خود با مشاوران فروش ما تماس بگیرید و بادام را با کیفیتی درجه یک و مرغوبیتی بالا در اندازه دلخواه خرید نمایید.

بادام شیرینی ثروت را برایم به ارمغان آورد

مغز بادام درختی مزمز

قیمت مغز بادام درختی مزمز در مراکز فروش از قیمت 20000تا 30000 تومان برای یک بسته ی 40 گرمی به چشم می خورد، در این نرخ ممکن است تغییراتی نیز صورت بگیرد.

گرانی انواع مغز بادام باعث شده است تا حجم کمی از بادام درختی مزمز با این نرخ به فروش برسد، در صورتی که به طور قطع همگی ما از قیمت های پیشین محصولات بسته بندی مزمز آگاه هستیم.

مغز بادام درختی مزمز یکی از اصلی ترین محصولات ارائه شده از مجموعه ی ما می باشد، برای خرید و آگاهی از قیمت با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید و محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

بادام شیرینی ثروت را برایم به ارمغان آورد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا