آراد برندینگ

با این ابزار ثروت را درو کنید

افراد ثروتمند می‌ دانند که چگونه پول خود را مدیریت کنند.این حرف به این معنی نیست که آن‌ ها پول هدر نمی‌ دهند و گاهی ریخت‌ و پاش نمی‌ کنند. مسئله اینجاست که آن‌ ها ریخت‌ و پاش‌های بی‌ حساب‌ و کتاب نمی‌ کنند. همان‌ طور هم که گفتیم ذهنیت ثروتمند یک ذهنیت خسیس نیست. این‌گونه نیست که بخواهند از رفاه خود بکاهند تا پولشان را نگاه دارند. آن‌ ها همواره آگاهانه و فقط به‌ اندازه پولی که تنظیم کرده‌ اند ریخت‌ و پاش می‌ کنند و یک حد توقف برای خرج‌ های خود تنظیم کرده‌ اند. در ادامه همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

بیل مکانیکی کوماتسو pc200

یک ماشین محبوب و پرکاربرد در بخش های مختلف صنعتی، بیل مکانیکی کوماتسو pc200 است که در مدل های مختلفی تولید و راهی بازار می شود.

این مدل ها در قدرت موتور و وزن عملیاتی و مکانیزم های انتقال نیرو همچنین سهولت کار و کنترل با یکدیگر متفاوت هستند.

دقت به این نکته که دستگاه را برای چه کارکردی می خواهید از مهم ترین نکات خرید این محصول است.

بعضی از مدل های بیل مکانیکی کوماتسو مناسب برای حفاری های عمیق هستند و بعضی از مدل ها با لرزش کمتر و سهولت کنترل بیشتر برای اپراتور، برای کار در محیط های حساس مناسب تر هستند.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-19T172918.023.jpg

بیل مکانیکی کوماتسو 800

خرید و فروش بیل مکانیکی کوماتسو 800 معمولا به صورت لیزینگی صورت می گیرد زیرا قیمت این ماشین نسبتا بالا بوده و اغلب برای مراکز راهسازی، شهرداری و شرکت های بزرگ ساخت و ساز استفاده می شود.

نرخ مشخصی نمی توان برای این بیل مکانیکی در نظر گرفت زیرا تغییرات نرخ ارز، بالا و پایین رفتن دلار در بازارهای جهانی و نوسانات پیش بینی نشده بازار بر روی این ماشین تاثیر مستقیم دارد.

اما به صورت حدودی بازه قیمتی کوماتسو 800 را بین 900 میلیون تا 1میلیارد و 300 باید در نظر گرفت.

برای خرید این ماشین آلات سنگین می توانید به راحتی از طریق مجموعه ما اقدام کرده و با مشورت گرفتن و در نظر داشتن ماهیت کار کوماتسو 800 را به صورت نقدی یا شرایطی خریداری نمایید.

باز هم بهترین راه تماس با شماره های قرار گرفته در وبسایت است، که شما را مستقیما به تیم پشتیبان وصل کرده و تمامی قیمت ها را به روز و دقیق می توانید دریافت نمایید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-19T172746.298.jpg

بیل مکانیکی کوماتسو pc220

لازم به ذکر است بیل مکانیکی کوماتسو pc220 یک ماشین پرکاربرد در راهسازی و معدن است که حرکت و تعادل در سطوح ناهموار از ویژگی های این ماشین است.

نیاز به توسعه معادن، ساخت جاده ها و راه های جدید و ایجاد زیر ساخت های شهری استفاده از ماشین الات راه سازی را اجتناب ناپذیر کرده است.

بیل های مکانیکی که برای حفر زمین و انتقال خاک استفاده می شوند یکی از پرکاربرد ترین ماشین آلات سنگین هستند.

کوماتسو یکی از معروف ترین برند های جهانی در ساخت ماشین الات راهسازی است.

بیل مکانیکی کوماتسو pc220نیز از شناخته شده ترین محصولات این شرکت است که بدلیل عملکرد خوب در شرایط مختلف در کشور ما بسیار محبوب است.

این ماشین با کابین متحرک و دید مناسب و قدرت بالا در شرایط مختلف آب و هوایی کشور راندمان مناسبی دارد.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-01-19T172555.252.jpg

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا