آراد برندینگ

راهی پر از ثروت را با اسطوخودوس آغاز کردم

به عنوان فردی که عمر خود را در مشاغل مختلف گذاشته است و تجربه بالایی در کسب و کار دارد، بایستس بگویم یکی از بهترین و موفق ترین مشاغل در سراسر دنیا تجارت است که امروزه با پیدایش روش های نوین تجارت این فرصت برای افراد پیش آمده است تا با هر توان مالی در مسیر ثروت سازی تجارت قدم بگذارند و به موفقیت برسند. لذا در اینجا قصد دارم به معرفی محصولی سودآور در زمینه تجارت بپردازم.

اسطوخودوس عمده

اسطوخودوس عمده قیمت مناسب تری نسبت به خرید جزئی آن دارد. به طور کلی قیمت کیلویی اصطوخودوس خشک در بازار محصولات گیاهی، تحت تاثیر فاکتورهای بسیاری مانند میزان کشت و برداشت اصطوخودوس در کشور هندوستان، میزان واردات اصطوخودوس از مرز زمینی ایران و پاکستان، فاکتورهای کیفی محصول از قبیل تازه بودن اصطوخودوس، رنگ بنفش تر، عطر و بو بیشتر، تمیز و خالص بودن محصول، سالم بودن گلهای اصطوخودوس و نوسانات بازار ارز و هزینه حمل و نقل تعیین خواهد شد. لازم به ذکر است که اصطوخودوسهای خشک سالم، تازه و خالص در کیسه های مختلف برای فروش در عطاریها و مراکز فروش دمنوشهای گیاهی بسته بندی می شوند و از قیمت و کیفیت بیشتری نسبت به اصطوخودوس ایرانی برخوردار هستند.

راهی پر از ثروت را با اسطوخودوس آغاز کردم

اسطوخودوس ایرانی

نوشیدن دمنوش اسطوخودوس ایرانی پیش از خواب به افرادی که دچار اختلال خواب هستند و شبها چندین بار از خواب بیدار می شوند، کمک می کند تا به مرور خوابی آرام و بی دغدغه را تجربه کنند یک ساعت پیش از خواب شبانه، یک فنجان چای اصطوخودوس را به صورت ولرم میل کنید تا از فوائد بی نظیر آن بهره مند شوید. اصطوخودوس برای درمان بیماریهای تنفسی مثل برونشیت، رینیت، آسم و غیره بسیار موثر است این گیاه ضد عفونی کننده ریه است که ترشحات برونشیتی را کاسته، به خلط انداختن آن را آسان تر می کند و گلودرد و سرفه را درمان می کند البته باین به این نکته هم توجه داشته باشید که مصرف اصطوخودوس باید با مشورت پزشک صورت گیرد.

راهی پر از ثروت را با اسطوخودوس آغاز کردم

اسطوخودوس تازه

اسطوخودوس تازه برای مشکلات گوارشی مناسب بوده و می تواند نفخ شکم و گاز ناشی از آن را درمان کند بسیاری از خانمهای در دوران پیش از قاعدگی و هنگام آن، با مشکلات گوارشی مواجه هستند؛ در نتیجه به آنها توصیه می شود از چای اصطوخودوس استفاده کنند اصطوخودوس تقویت کننده معده و سیستم گوارشی هم است. استفاده از گل تازه اصطوخودوس در بالش نیز خاصیت آرام بخشی دارد نحوه خرید اصطوخودوس و عوامل موثر بر قیمت آن در حال حاضر این گیاه در بازار ادویه جات کشور به دو صورت اصطوخودوس ایرانی و خارجی موجود است.

راهی پر از ثروت را با اسطوخودوس آغاز کردم

.

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا