آراد برندینگ

به همراه برنامه ریزی و تلاش به ثروتمندی رسیدم

 

برنامه ریزی کنید. برای آرزوهایتان و برای رسیدن به هدفتان برنامه دقیق و منسجم طراحی کنید. تنها مسیر راهگشا برای رسیدن به خواسته هایتان برنامه ریزی است. اگر برنامه ریزی داشته باشید دیگر مسیر غلط و مشکلات نمیتوانند شما را غافلگیر کنند. من هم روزی تصمیم گرفتم با برنامه ریزی تجارتم را آغاز کنم و حال یکی از تاجرین موفق و برجسته هستم. در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم.

زرشک خشک

زرشک خشک در طب سنتی دارای طبع سرد و خشک و قابض است. از ویژگی های مهم زرشک برطرف کننده خونریزی و بواسیر خونی است. از دیگر مزایای زرشک کنترل وزن و سوزاندن چربی است و در طب سنتی استفاده از زرشک باعث بهبود بیماریهای کبد می شود. زرشک خشک یک گیاه ایرانی و اصیل می باشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.

.

به همراه برنامه ریزی و تلاش به ثروتمندی رسیدم

.

.

زرشک فله 1401

زرشک فله 1401 خواص بی نظیری برای سلامتی بدن دارد و به درمان بسیاری از بیماری ها کمک می کند و دارای ویژگی های بسیاری است. زرشک بوته ای بومی اروپا، شمال آفریقا است که اکنون در بسیاری از مناطق آمریکای شمالی و حتی در ایران به صورت وحشی رشد می کند. استفاده از این محصول در آشپزی نیز مرسوم است؛ برخی افراد از توت های زرشک برای تهیه ژله یا مربا استفاده می کنند. این محصول طعمی شبیه به زغال اخته خشک دارد و آن را می توان در سالاد و سبزیجات یا برای تزئین برنج نیز استفاده کرد و همچنین با افزایش متابولیسم بدن، به کاهش وزن کمک زیادی می کند.

به همراه برنامه ریزی و تلاش به ثروتمندی رسیدم

.

.

زرشک تازه

زرشک تازه در سرو کردن پلو استفاده می شود و به دلیل طعم مناسبی که دارد توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده است. بافت نرم و تازه ای دارد و برای تزئین پلو انتخاب مناسبی است به دلیل خواص دارویی که دارد جایگاه ویژه ای برای آن در سفره های خود قائل هستیم. برای رفع بی نظمی و درد قاعدگی بانوان یک انتخاب عالی است و افسردگی را هم از بین می برد. کالری بالایی دارد و مصرف آن انرژی زیادی به بدن منتقل می کند. حافظه را تقویت کرده و فشار خون را کنترل می کند و مصرف آن برای هر فرد در هر سن بلامانع است.

به همراه برنامه ریزی و تلاش به ثروتمندی رسیدم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا