آراد برندینگ

بهترین طرز فکر ثروتمندی را کشف کردم

برای موفقیت در زندگی به دو چیز نیاز دارید؛ شکست با کسب تجربه و اعتماد به نفس! من هم روزی تصمیم گرفتم از تجربیاتم در گذشته پند بگیرم و از آنها برای آینده استفاده کنم و با تمام جدیت و پشتکار مسیر جدیدی را با تجارت آغاز کنم. حال امروز یک تاجر موفق هستم و در ادامه قصد دارم شما عزیزان را با محصولاتم آشنا کنم. با من همراه باشید.

فوم عایق صوتی

فوم عایق صوتی یکی از پرمصرف ترین و پرکاربردترین و فوم هایی است که امروز در بازار وجود دارند. فوم های عایق صوتی می توانند باعث شوند سر و صدا در محیط کاهش پیدا کند و از طرفی می تواند باعث کنترل شدن آن می شود. عایق صوتی می تواند باعث شود صدا های نا خواسته اطراف کاهش پیدا کند و صدا در محیطی که در آن حضور دارید بدون پژواک باشد. این فوم ها دارای حالتی شانه تخم مرغی هستند و دارای برجستگی های شش وجهی می باشند که همین مسئله باعث بالا رفتن مقدار جذب صدای آن ها می شود.

بهترین طرز فکر ثروتمندی را کشف کردم

فوم گیلان

فوم گیلان با استفاده از تجهیزات و دستگاه های پیشرفته و براساس به روزترین روش ها و مطابق با اصول و استاندارد بین المللی تولید می شود. نصب فوم نیز توسط افراد خبره و مجرب به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. از جمله ویژگی ها و مشخصات این نوع فوم ها می توان به عایق بودن آن در برابر حرارت و صدا نام برد به گونه ای که با نصب آن هیچگونه صدایی از فوم عبور نمی کند. همچنین کیفیت این محصول به اندازه ای بالاست که در برابر فشارها و ضربه های ناگهانی مقاومت می کند و در نتیجه می توان گفت ضد زلزله است. وزن بسیار سبکی دارد و به همین دلیل به سادگی قابل حمل و نقل و جا به جایی است.

.

بهترین طرز فکر ثروتمندی را کشف کردم

فوم ضد حریق

فوم ضد حریق برای تنفس افرادی که در محل هستند مشکلی ایجاد نمی کند. استفاده از این فوم برای آتش سوزی هایی با دمایی بین 135 درجه سانتیگراد تا 230 درجه سانتیگراد مفید می باشد. کاربرد این محصول برای قسمت های مختلف منزل خصوصا پنجره سقف ها و کف خانه می باشد. در خرید فوم ضد حریق به موارد مختلفی باید توجه کنید که می تواند تاثیر بسزایی را بر جلوگیری از خطرات ناشی از احتراق داشته باشد. مهمترین ویژگی برخی از برند های این محصول ضد رطوبت و زنگ زدگی است پس حتما این موارد را در نظر بگیرید. استفاده از این فوم برای تمامی آتش سوزی ها می تواند مناسب باشد به غیر از آتش سوزی هایی که اشتعال آن ها به خاطر اتصالات الکتریکی بوده است.

بهترین طرز فکر ثروتمندی را کشف کردم

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا