آراد برندینگ

پسته خندانی که زندگی ام را شیرین کرد

چنانچه در زندگی از وضعیت مالی مناسبی برخوردار نمی باشید و می خواهید شرایط زندگی خود را تغییر دهید و از این وضعیت رهایی یابید به شما پیشنهاد می کنیم در زمینه ی انواع پسته که از محصولات پر سود کشورمان می باشد فعالیت خود را راه اندازی کنید و از سود های دریافتی زندگی خود را تغییر دهید.

شرکت پسته خندان کرمان

امروزه شرکت پسته خندان کرمان یکی از برترین محصولات کشور در حوزه فرآوری و عرضه پسته را تولید و به بازارهای داخلی و صادراتی عرض می کنند پسته کرمان با توجه به آب و هوای مناسب و مهارت بالای کشاورزان این منطقه از بهترین و مرغوب ترین پسته های کشور به شمار می آید و قیمت آن نیز بالاتر از سایر محصولات داخلی است.

پسته کرمان از نظر سورت تولیدی به سه دسته کله قوچی، خندان و فندقی تقسیم بندی می شود که هر یک ویژگی ها و طرفداران خاص خود را دارند پسته خندان معروف ترین نوع پسته در ایران و جهان است که امروزه در انواع مختلف و با ویژگی های ظاهری متنوع در کشورمان تولید شده و به بازارهای داخلی و جهانی فرستاده می شود.

.

پسته خندانی که زندگی ام را شیرین کرد

پسته خندان امروز

گران قیمت ترین پسته داخلی کشور پسته خندان امروز است، علت این قیمت بالا را می توان کمیاب بودن این پسته و البته کیفیت و طعم بی نظیر و منحصر به فرد آن دانست پس از آن نیز پسته کله قوچی قرار دارد، همان طور که گفته شد این پسته برای مصارف مجلسی بسیار مناسب است و اندازه بزرگ آن در کنار جورشدگی بالا، زیبایی خاصی به این پسته بخشیده است یکی از پسته هایی که امروزه توانسته جایگاه خود را در بازار داخلی و صادراتی ایران یافته و بخش قابل توجهی از فروش را به خود اختصاص دهد، پسته احمدآقایی است.

امروزه کشورهای هند و یونان از مقاصد اصلی صادرات پسته احمدآقایی هستند، این پسته قیمت مناسب تری نسبت به سایر همتایان خود داشته و در بازار داخلی نیز استقبال از آن شده است به صورت کلی پسته خندان ایرانی یکی از مرغوب ترین پسته های جهان است که امروزه طرفداران بسیاری دارد و می تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که قصد صادرات دارند.

.

پسته خندانی که زندگی ام را شیرین کرد

شیرینی پسته خندان

باید گفت شیرینی پسته خندان یکی از پرطرفدارترین و خوشمزه ترین شیرینی های خانگی است که می توان آن را به صورت ارگانیک تولید کرده و از مصرف آن لذت برد در ادامه این مطلب مراحل تولید این شیرینی لذیذ و پرطرفدار ایرانی را شرح داده و شما را با فنون و ترفندهای تولید یک شیرینی پسته خندان خوشمزه آشنا خواهیم کرد.

در تولید این شیرینی می بایست از تخم مرغ (سه عدد)، آرد (سه لیوان)، پودر شکر و روغن جامد (هر کدام یک لیوان)، یک قاشق چای خوری بکینگ پودر و یک چهارم قاشق چایخوری وانیل استفاده کنید همچنین می توانید برای مواد میانی به میزان لازم و متناسب با ذائقه خود از پودر پسته، هل، شیر عسلی و عسل نیز استفاده نمایید که معمولا مقدار مورد سلیقه شما با چند بار تهیه شیرینی برایتان معین خواهد شد.

.

پسته خندانی که زندگی ام را شیرین کرد

5/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا