آراد برندینگ

موفق ترین فرد جهان شو

هرگز تسلیم نشو، امروز سخت است و فردا سخت تراما پس فردا روز روشنی برایتان خواهد بود. اگر واقعا عاشق اهدافت باشی و برای رسیدن به آن ها تمام تلاشت را بکنی روزی همه این سختی هایی که کشیدی جبران خواهد شد. من هم برای رسیدن به اهدافت موانع را بر طرف کردم و الان ثمره تمام تلاش هایم را دیدم. من در حوزه پر سودد چمن مصنوعی تجارتم را شروع کردم و سود بالایی را دریافت کردم برای اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

چمن مصنوعی منوفلامنت

چمن مصنوعی منوفلامنت مانند نسل قدیمی چمن مصنوعی نبوده و از تک رشته های این الیاف درست می شود که حس طبیعی چمن مصنوعی را بسیار بهتر القا می کند.

منوفلامنت الیافی نرم بوده و شیار دار نیست و همین امر لطافت خاصی به چمن مصنوعی می بخشد.

یکی از عواملی که روی قیمت چمن مصنوعی ارزان در شیراز تاثیر مستقیم می گذارد برند آن است.

بیشتر چمن هایی که داخل ایران هستند از برند های خارجی هستند که به همین دلیل هزینه برند نوع صادرات و هزینه گمرک نیز به قیمت نهایی اضافه خواهد شد.

عامل بعدی که روی قیمت تاثیر گذار است ارتفاع چمن است که هرچقدر ارتفاع چمن زیاد تر باشد به نسبت قیمت آن هم بالا تر می رود.

موفق ترین فرد جهان شو

چمن مصنوعی موکتی ارزان

قیمت چمن مصنوعی موکتی ارزان به عوامل متعددی بستگی دارد که از مهم ترین عوامل می توانیم به مواد اولیه مورد استفاده در این محصول، کیفیت و جنس اشاره نماییم.

مراکز ما از مجموعه فروشگاه های آنلاین و اینترنتی هستند که شما می توانید برای یک خرید مطمئن و عالی به ما مراجعه کنید.

قیمت این محصول با توجه به نوسانات قیمت در بازار، در دی ماه سال 1401 با قیمت تقریبا 40000 تومان الی 70000 تومان به فروش می رسد.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید تا بتوانید یک خرید عالی را تجربه کنید.

موفق ترین فرد جهان شو

چمن مصنوعی هلندی

قصد داریم که به بررسی مشخصات بهترین نوع چمن مصنوعی هلندی ورزشی بپردازیم تا با دلایل دیگر محبوبیت این چمن ها آشنا شوید.

چمن های مصنوعی با استفاده از بهترین جنس پلاستیک پلی پروپیلین پلی استایر و غیره تولید می شوند و هر چه کیفیت ساخت و بافت اولیه آنها بهتر باشد دارای کیفیت بالاتر و دوام و ماندگاری بیشتری خواهند بود.

این چمن ها دارای اندازه الیاف استاندارد هستند تا در حین دویدن راه رفتن مکرر و ورزش کردن و غیره سبب بروز مشکل برای افراد نشوند.

ظاهر زیبا رنگ یکدست در کنار مقاومت بالا مقاومت در برابر بارندگی و اشعه خورشید عدم رسیدگی مداوم و کوتاه کردن و آبیاری آنها از جمله مشخصات این چمن ها می باشد.

موفق ترین فرد جهان شو

.

.

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا