آراد برندینگ

میلیاردر شدنم از یک طاقه پارچه شروع شد

امروز می خواهم از داستان میلیاردر شدنم برای شما بگویم، در حقیقت زمانی که سن چندان زیادی نداشتم و اوایل جوانی ام بود توانستم یک طاقه پارچه را با قیمت خوبی به فروش برسانم بعد از این کار متوجه علاقه ام به این شغل شدم پس تصمیم گرفتم تا با پس اندازی که دارم وارد عرصه تجارت بر روی انواع پارچه شوم و این گونه بود که میلیاردر شدم.

پارچه سوییت مخمل

پارچه سوییت مخمل در نوع رول شده با متراژ بالا و مدل های چهارخونه مخمل و ساده برای دوخت پوشاک متنوع مورد استفاده قرار می گیرد.

طبعا مراکز دوخت پوشاک در نوع انبوه از پارچه سوییت عمده برای داشتن یک نرخ اقتصادی استفاده کرده و تهیه عمده را با قیمت های فوق العاده مناسب انجام می دهند.

این پارچه در تنوع بالای طرحی و کیفی به تولید می رسد که در نوع خود جزو پارچه های ضخیم و پشمی شناخته می شود اما اعمال طرح های متفاوت تولیدی کاربرد آن را افزایش داده است.

پارچه سوییت در نوع ساده و طرح دار مورد تقاضای بسیاری از مراکز تولید پوشاک در دنیا قرار دارد که از تنوع آن برای مدل پردازی های متنوع برای دوخت پوشاک استفاده می شود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-01-31T122230.624.jpg

پارچه سوییت طرح دار

بسیاری از افراد متقاضی پارچه سوییت طرح دار نوع ساده و طرح دار این محصول را برای مورد مصرف خود مورد سنجش قرار داده و سپس تصمیم به خرید می گیرند.

نوع ساده این محصول از پرزهای کوتاهی برخوردار است که طبعا حاصل اعمال فشار دستگاهی روی پارچه مخمل بوده و سطح به نسبت صافی از پارچه را ارائه نموده است.

این پارچه با داشتن نوع طرح دار می تواند در طرح های چرم پوست ماری مخمل پرزدار چهارخونه میله ای و غیره به تولید برسد که هر کدام از ضخامت متنوعی برخوردار هستند.

با توجه به نوع اصلی پارچه سوییت تولید شده در ایران ضخامت این پارچه به نسبت بالا بوده و می تواند در تولید پوشاک راسته و بلند با ایستادگی بالا به کار روند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-01-31T122242.975.jpg

پارچه سوییت کره ای

توجه به ضخامت این پارچه سوییت کره ای یکی از نکات اصلی خرید پارچه سوییت عمده می باشد که متقاضیان عمده را برای خرید باکیفیت محصول به چالش می کشد.

این محصول در نوع عمده با ضخامت متوسط و بالا قابل سفارش است به عبارتی در سفارش گذاری می تواند طرح یکسانی را با تعدد درجه ضخامت محصول سفارش داد.

این نوع از خرید می تواند با توجه به کاربردی که در زمینه تولید پوشاک دارد حائز اهمیت باشد و توسط تولید کنندگان پوشاکی در کشور مورد تقاضا قرار بگیرد.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-01-31T122253.018.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا