آراد برندینگ

توانایی نگهداری پول داشته باشید تا میلیونر شوید

اینکه چقدر درآمد داریم مهم نیست، بلکه نکته ی مهم اینست که چه مقدار از آن را می توانید نگه دارید. افراد موفق وقتی که درآمد خوبی دارند پس انداز می کنند و در نتیجه وقتی درآمد کمی دارند پشت گرمی مالی دارند. توانایی حفظ پول می تواند موجب رشد و ارتقا وضعیت اقتصادی شما بشود. من برای کسب و کارم نیاز داشتم که پولهایم را نگهدارم و از ولخرجی فاصله گرفتم.

روبالشی مخمل گلدار

همین طور روبالشی مخمل گلدار با این جنس قابل شستشو می باشد و با هر بار شستشو نرم تر می شود و رو بالشی جز محصولاتی می باشد که باید هر چند وقت یکبار آن را بشویند چون منبعی از آلودگی می باشد که باعث بروز بیماری پوستی می گردد.

اگر بخواهیم در مورد مدل های مختلف رو بالشی مخمل بیشتر صحبت کنیم باید بگوییم که معمولا رو بالشی ها با توجه به این که از چه نوع پارچه ای برای تولید این محصول استفاده می کنند مدل های آن تعیین می شود به عنوان مثال:

1_مدل روبالشی ساده

2_مدل رو بالشی طرحدار

3_مدل رو بالشی گلدار

4-مدل چین دار

5_مدل منجوق دار و مدل عروس

توانایی نگهداری پول داشته باشید تا میلیونر شوید

پتو ژله ای زنبوری

اولین فاکتوری که قیمت پتو ژله ای زنبوری را تحت تاثیر قرار می دهد کیفیت پتو می باشد و امروزه پتوها از جنسهای مختلف و الیافهایی با کیفیت متفاوت تولید می شوند و مسلما هر اندازه که کیفیت جنس و الیاف پتو بیشتر باشد قیمت نهایی آن نیز بالاتر خواهد بود.

البته با توجه به دوامی که پتوهای با کیفیت دارند و عمر مفید طولانی آنها این تفاوت قیمت ارزشمند است و فاکتور دیگری که روی قیمت پتو اثر گذار است برند پتو می باشد البته برند شناخته شده ای مانند برند در عین عرضه پتوهای درجه یک این کالا را به قیمت بسیار مناسبی در بازار عرضه می کند.

فاکتورهایی نیز وجود دارند که به شدت روی قیمت نهایی پتو ژله ای اثر گذار هستند و نحوه خرید شما یکی از این فاکتورها می باشد و قاعدتا زمانی که شما این کالا را به شکل مستقیم از تولید کننده اصلی آن و مراکز فروش رسمی خریداری کنید قیمت آن بسیار مناسب تر خواهد بود.

توانایی نگهداری پول داشته باشید تا میلیونر شوید

کالای خواب بالسا

هنگامی که در مورد مشخصات کالای خواب بالسا صحبت می کنیم، جدای از بحث نوع محصول مورد نظر، باید در انتخاب جنس و ابعاد آن دقت نموده و بر اساس ویژگی های مدنظر خرید خود را انجام دهیم.

بدون شک همگی می دانیم که جنس محصول سهم بزرگی در تعیین کیفیت و دوام آن داشته و اکثر محصولات موجود در بازار دارای متریال ترکیبی هستند.

البته کالای خواب ساخته شده از الیاف طبیعی و پلی استر نیز قابل تهیه بوده و درست است که کیفیت بسیار بیشتری دارند ولی گران قیمت تر نیز هستند

ابعاد و حجم محصول نیز از ویژگی های بسیار مهمی است که هنگام بررسی و مقایسه آنها باید مدنظر قرار گیرد.

این محصول در انواع طرح ها و رنگ های دو نفره و تک نفره موجود است.

این قبیل محصولات به لحاظ طرح و رنگ دارای انواع مختلفی نظیر، نوع کلاسیک، سنتی، مدرن یا اسپرت و چاپی بوده که تنوع نوع چاپی به دلیل دلخواه بودن طرح بسیار بیشتر بوده و طرفداران بی شماری را نیز به خود اختصاص داده است.

توانایی نگهداری پول داشته باشید تا میلیونر شوید

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا