آراد برندینگ

با کارآفرینی برای جوانان این مرز و بوم اشتغال‌ زایی کردم

زمانی ‌که در حوزه تجارت الکترونیک فعالیت می‌ کردم توانستم در عرض یک ‌سال با فروش محصولات کیف به ثروت بالایی دست یابم و از این طریق کارگاه تولیدی کیف را راه ‌اندازی کردم و توانستم جوانان با استعداد این مرز و بوم را ما بکار بگمارم و برایشان اشتغال ‌زایی کنم که هم برای من ثروت سودآوری بالایی داشت و هم آن ‌ها را از بیکاری نجات داد.  

کیف چرم سفید

قیمت کیف چرم سفید با توجه به نحوه تولید، توزیع، بسته بندی، اندازه استاندارد، کیفیت، برند، مدل، طرح و رنگ سفید، جنس چرم اصل و خالص و غیره متفاوت است. بنابراین میانگین قیمت محصول را می توان بر حسب موارد ذکر شده بین 200،000 الی 400،000 تومان رقم زد. پاسخ به ۲ سوال درباره کیف چرم به این شرح می باشد. ۱: برای افزایش مقاومت کیف چرم سفید چه راهکاری وجود دارد؟ جهت مقاوم سازی کیف در برابر هر گونه ضربه از آسترهای مخصوص استفاده شده است. ۲: تولید کیف چرم سفید بر چه اساسی انجام می شود؟ طراحی و ساخت انواع کیف سفید چرمی با استفاده از دستگاه های لیزری مدرن مطابق با استانداردهای روز دنیا انجام می شود.

با کارآفرینی برای جوانان این مرز و بوم اشتغال‌ زایی کردم

کیف چرم سنتی

تولیدکنندگان کشورمان نهایت تلاش خود را کرده اند تا انواع کیف چرم سنتی اصل را در اختیار مشتریان قرار دهند به گونه ای که کیف چرم اصل سنتی در انواع مختلف مناسب خانم ها و آقایان در سراسر بازار موجود است. همه ما برای بیرون رفتن به کیف های مناسبی نیاز داریم به همین دلیل کیف چرم اصل سنتی گزینه مناسبی است و به ما کمک می کند تا یک انتخاب صحیح را انجام دهیم و از قابلیت های فوق العاده آن نهایت استفاده شده است. بهره را ببریم و خرید خود را به بهترین شکل ممکن انجام داده و از مزایای آن استفاده کنیم طوری که این کیف های چرم زیبایی فوق العاده ای دارند و بسیار پرطرفدار می باشند.

با کارآفرینی برای جوانان این مرز و بوم اشتغال‌ زایی کردم

کیف چرم سنگشور

اگر نگهداری وسایل پر کابردتان در طول روز برایتان سخت شده پیشنهاد می کنم یک کیف چرم سنگشور برای خود تهیه کنید. این کیف چرم می تواند تمام وسایل مورد نیاز و پر کاربرد روزمره را به خوبی و با نظم نگهداری کند. جیب ها مکان مناسبی برای وسایل زیاد نیستند و امروزه وسایل شخصی که در طول روز ما به آن نیاز پیدا می کنیم کمی زیاد شده است. همچنین با توجه به طراحی که دارند این امان را به ما می دهند تا با قرار دادن آن بر روی دوش و تنظیم بند آن دیگر نیازی نباشد. با طراحی های زیبایی که تولیدکنندگان ارائه می کنند و از شخصیت و تیپ شما نیز کاسته نمی شود و تنوع بسیار زیاد کیف های سنگشور باعث شده تا تمامی افراد در هر حوزه ای بتواند با توجه به سلیقه و ظاهری که دارند متناسب با لباسشان کیف چرم سنگشور را تهیه کنند.

با کارآفرینی برای جوانان این مرز و بوم اشتغال‌ زایی کردم

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا