آراد برندینگ

با مثبت اندیشی پله های ثروت را یکی پس از دیگری بپیمایید

مثبت اندیشی و غلبه بر افکار منفی می تواند شما را در هر زمینه ای قدرتمند و امیدوار نگه دارد. بسیاری از افراد موفق با داشتن دیدگاهی مثبت توانسته اند بر تمام موانع و مشکلات پیش روی خود غلبه کنند و به موفقیت برسند. به شما پیشنهاد می کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید تا با حوزه ای سودمند بیشتر آشنا شوید.

پودر سیر

معمولا پودر سیر را تا سالها می توان نگه داری نمود و معمولا ماده ای است که خیلی دیر خراب می شود.

برای این که حبوبات حشره نزند می توان از یک یا دو عدد سیر در آن استفاده کرد بوی سیر مانع از ایجاد حشره در حبوبات خواهد شد.

پودر سیر حتما باید در مکانهای خشک و خنک و بدون رطوبت نگه داری شود تا فساد در آن ایجاد نشود چرا که اگر پودر سیر نم بخورد به هم می چسبد و دیگر قابل استفاده نخواهد بود.

معمولا خواص پودر سیر از سیر تازه بیشتر است چون که پودر سیر دوام بیشتری نسبت به سیر تازه دارد از این رو مفیدتر خواهد بود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-07T130313.683.jpg

پودر آویشن گلها

در بین تمامی ادویه جاتی که در بازار مصرف و عرضه می‌ شود پودر آویشن گلها بخاطر دارا بودن طبع گرم و خشک بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

یکی از بهترین انواع ادویه جات و البته گیاهان دارویی است که اشخاص بدون هیچ دغدغه ای می توانند در طول روز آن را مصرف کنند.

ناگفته نماند که این مدل از پودر به خاطر داشتن فواید بیشماری، اعم از درمان مشکلات قلب و عروقی، گوارش و تحکیم استخوان می باشد.

پس ما به شما پیشنهاد می کنیم که حداقل روزانه این محصول را در غذاهای خودتان مصرف کنید و یا به عنوان یک دمنوش گیاهی، آن را در لیست میان وعده های روزانه خودتان قرار بدهید.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-07T125000.752.jpg

پودر پسته خشک

خریداران پودر پسته خشک خالص فله ای همواره بدنبال شرکت توزیع کننده معتبر پودر پسته هستند تا باخیال راحت بتوانند این محصول را خریداری کرده و بدون دغدغه مورد استفاده قرار دهند.

البته یک نکته مهم را نباید فراموش کرد ذاتا پسته تولید شده در کشور با کیفیت است بنابراین پودر پسته حاصل از آن نیز مرغوب است.

چیزی که باعث متمایز شدن محصول دو شرکت می شود نحوه نگهداری و بسته بندی صحیح آن است این دو مورد مهم تاثیر بسزایی در طعم و رایحه پودر پسته دارد.

پودر پسته جزو خوراکیهایی است که در برابر رطوبت بسیار آسیب پذیر بوده و مستعد کپک زدن است.

اگر انبار کردن پودر پسته به درستی انجام نشود و در معرض رطوبت قرار گیرد در مدت زمان کوتاهی کپک می زند همین باعث افت کیفیت و سمی بودن آن می شود.

C:\Users\mehr\Downloads\logo (1) - 2023-02-07T125746.426.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا