آراد برندینگ

با گاوآهن فقر را در زندگی ام از بین بردم

گاوآهن یکی از تجهیزات کشاورزی است که به دلیل درخواست زیادی از سمت کشاورزان برای خرید این محصول از بازار داغی برخوردار است و با وجود این مزیت نیز بنده توانستم با تجارت در خصوص این محصول به درآمد بالایی برسم وفقر را از بین ببرم.

گاوآهن کششی

برای خرید گاوآهن کششی، لازم است که به چند نکته مهم و در عین حال ساده توجه کنید تا بتوانید به بهترین کیفیت از این محصولات دست یابید.

اول اینکه در هنگام خرید حتما به کیفیت قطعات محصول توجه کنید و مطمئن شوید که از مرغوب ترین مواد در ساخت آن استفاده شده باشد.

دومین نکته توجه به گارانتی و مدت زمان آن است که معمولا کالاهایی که از نظر سطح کیفی، در رتبه بالایی قرار دارند دارای گارانتیهای مدت دار هستند و همواره فروش و صادرات موفقی دارند.

مورد بعدی، توجه به نظر و میزان رضایت مصرف کنندگان از محصول مذکور است که با تکیه بر این اصل می توان یک انتخاب آگاهانه انجام داد.

و اما نکته آخر که تاثیر به سزایی در خرید گاوآهن کششی درجه یک از سوی شما دارد، خرید آن از مراکز معتبر است که با این روش از مواردی چون اعتبار برند سازنده و کیفیت آن اطمینان خاطر خواهید داشت.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T162910.751.jpg

گاوآهن کمانی

برای خرید گاوآهن کمانی باید به نکاتی مانند: کیفیت، اصل بودن پره ها، وزن گاو آهن، استاندارد بودن ابعاد و قطر پره ها، برخورداری از استحکام مناسب، قابلیت اتصال به تراکتور و غیره باید توجه بسیار زیادی داشته باشیم.

به دلیل تخصصی بودن این محصول بهتر است قبل از خرید در مورد مدل های مختلف و همچنین قابلیت های گاو آهن اطلاعات لازم را کسب نمایید و یا با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید.

نکته مهم دیگر مساحت و جنس خاک زمین کشاورزی مورد نظر می باشد و با توجه به این دو مورد با سایز گاو آهن را انتخاب نمایید و تا از محصول خریداری شده بهترین نتیجه را بگیرید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T162924.567.jpg

گاوآهن کشاورزی

گاوآهن کشاورزی با 2 یا 3 تیغه، مخصوص شخم زدن باغها و زمینهایی با متراژ کم است و تیغه فولادی به تراکتور متصل می شود و وزن آن کاملا به وسیله‌ی تراکتور حمل می شود.

هنگامیکه تعداد تیغه‌ها از 3 تا بیشتر باشند، گاوآهن کشاورزی به وسیله‌ی یک یا چند چرخ کمکی و اتصال به تراکتور، حرکت می کند.

گاوآهن کشاورزی، در اندازه‌های مختلف وجود دارد که کاربرد هرکدام، به بافت خاک و متراژ زمین بستگی دارد.

گاوآهن کشاورزی، از قسمتهای مختلفی تشکیل شده است.

اجزای مختلف گاوآهن کشاورزی، شامل؛ ساقه، صفحه‌ی برگردان، تیغه، پاشنه و… می شود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-08T162939.384.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا