آراد برندینگ

با خیارشور از موانع کسب ثروت گذشتم

در مسیر کسب ثروت و رسیدن به پول و دارایی قطعا موانع و سختی های زیادی وجود دارد اما بنده با فعالیت در زمینه تولید و عرضه انواع خیارشور توانستم به ثروت دلخواهم دست یابم زیرا خیارشور یکی از محصولاتی است که در کنار سفره خانواده های ایرانی استفاده زیادی دارد.

خیارشور همدانی

قیمت خیارشور همدانی با توجه به وزن و کیفیت آن متفاوت می باشد، از آنجایی که این محصول به صورت کیلویی و بسته بندی نیز وجود دارند در ظرف های مختلف عرضه می شوند.

قیمت این محصول تقریباً کیلویی 40 هزار تومان الی 60 هزارتومان می باشد و قیمت های بسته بندی آن نیز با توجه به وزن محاسبه می شود.

شما می توانید این محصول را اینترنتی خریداری کنید، زیرا محصول کم یابی نیست و به آسانی یافت می شوند.

مجموعه ی ما تولید کننده بهترین خیار شور با رعایت کامل بهداشت می باشد، شما می توانید برای ثبت سفارش با شماره های زیر تماس بگیرید و خرید خود را با اطمینان خاطر انجام دهید.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-13T172148.720.jpg

خیارشور خاردار سحر

خیارشور خاردار سحر با وجود طعم خوبی که دارد ولی دارای فوایدی نیز برای بدن می باشد به طوری که می تواند ضد سرطان باشد.

این محصول قیمت مناسبی دارد.

در تولید خیار شور می توان از انواع مدلهای خیار استفاده کرد از جمله تولید با خیار قلمی، خیار گلخانه ای و خیار درختی را می توان نام برد.

بسیاری از افراد مشکل گرفتگی عضلات را دارند و نمی توانند به راحتی بخوابند و این گرفتگی موجب می شود در هنگام خواب آرامش نداشته باشند.

در نتیجه می توانند با خوردن چند خیار شور به همراه آب آن به درمان بیماری خود کمک کنند و خوابی راحت را تجربه نمایند.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-13T172206.241.jpg

خیارشور فوری

در فرایند تولید خیارشور فوری می توان خیار شور را با سرکه قرمز درست کرد.

نوشیدن مقدار بسیار کمی سرکه موجود در خیار شور باعث می شود که سوخت و ساز بدن افزایش پیدا کرده و چربیهای اضافه بدن کاهش پیدا کرده و و به وزن ایده آل خود برسید زیرا خیار شور عمده و آب خیار شور کالری کمی دارد.

خیار شور مقدار بسیار زیادی از انواع آنتی اکسیدانها را دارا می باشد علاوه بر اینها دارای مقادیر بسیار زیادی از ویتامین C و ویتامین A می باشد.

وجود این نوع از آنتی اکسیدانها موجب می شود بدن با رادیکالهای آزادی که در بدن وجود دارد مبارزه کرده و استرس را کم کند و زمینه رسیدن به تناسب اندام فراهم شود.

C:\Users\MacanPc\Downloads\Logo (1) - 2023-02-13T172234.199.jpg

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا