آراد برندینگ

با نئوپان مسیر زندگیتان را تغییر دهید

نئوپان از محصولاتی می باشد که امروزه از کاربرد بسیار بالایی برخوردار می باشد و به همین دلیل سود بالایی را برای فروشندگان ایجاد می کند اگر می خواهید شغل جدیدی آغاز کنید به شما پیشنهاد می کنیم در این زمینه فعالیت کنید برای آشنایی بیشتر با این فعالیت پر سود تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

نئوپان خام زیر پالتی

باید گفت نئوپان خام زیر پالتی با وزنی سبک و استحکامی بالا توانسته نیاز بسیاری از افراد در حیطه حمل و نقل کالا و امور ساختمانی برطرف سازد پیش از این در آمریکا و کشور های اروپایی استفاده از انواع زیر پالتی جهت حمل تجهزیات جنگی در جنگ جهانی استفاده می شد پس از آن در بسیاری از صنایع جهت حمل و نقل مورد استفاده قرار گرفتند.

بیشترین افرادی که نئوپان زیر پالتی را مورد لستفاده قرار می دهند، کسانی هستند که به طور مستقیم شغل و فعالیت آن ها مرتبط با جرثقیل و باربری می باشد‌ ابتدا باید گفت که نئوپان متشکل از خاک اره، خرده چوب ها و چسب مخصوص می باشد با توجه به موارد یاد شده باید گفت که نئوپان دارای استحکامی فوق العاده می باشد.

.

با نئوپان مسیر زندگیتان را تغییر دهید

نئوپان طرح چوب

باید گفت نئوپان طرح چوب یک مدل از چوب است که از جمع آوری خورده چوب های تولیدات مختلف یا بازیافت چوب ها به دست می آید در کارخانه ها بعد از جمع کردن تکه های کوچک چوب ها، به آنها موادی اعم از چسب های مختلف یا رزین های مصنوعی اضافه می کنند این کار سبب استحکام و بهم چسبندگی خورده چوب ها می شود که یک تکه چوب کامل را تشکیل می دهد.

این محصول در برابر رطوبت مخصوصا زمانی که روکش نشده باشد رنگ عوض می کند و در برخی از محصولات غیر مرغوب بوی نامطبوعی می گیرد بنابراین در فضاهایی که رطوبت بالایی دارد، مانند حمام از این محصول استفاده نمی کنند نئوپان طرح چوب با استفاده از رنگ ها یا طرح دهی های خاص تولید می شود.

.

با نئوپان مسیر زندگیتان را تغییر دهید

نئوپان کفی تخت

داشتن یک تخت خواب استاندارد در سلامت و راحتی تن بسیار مهم است از جمله قسمت های تخت خواب که در دوام و سلامت کمر تاثیر مستقیمی دارد نئوپان کفی تخت آن است که در جنس های مختلفی چون، نئوپان، فلز، چوب و غیره در بازار موجود است نئوپان ها نوعی محصولی مصنوعی از خرده چوب و تراشه های باقی مانده از انواع چوب ها است که در کارگاه های مخصوص با ترکیبات خاص به شکل خمیر در می آید و به روش های مختلف ساخته می شود.

دارای کیفیت های مختلف و کاربردهای متفاوت در صنایع مختلف مانند کابینت سازی، کمد دیواری، پارتیشن و غیره استفاده می شود تورم سالیانه اقتصادی بر روی بری هزینه های ساخت و دستمزد کارگران و غیره تاثیر دارد و باعث افزایش قیمت سالانه آن می شود قیمت این محصول با توجه به کیفیت آن از 100 هزار تومان تا 300 هزار تومان متغیر است برای سفارش انواع کفی های تخت نئوپان با روکش های مختلف و سایزهای استاندارد با ما تماس بگیرید شما می توانید قبل از خرید سوالات خود را از طریق همین سایت از ما بپرسید.

.

با نئوپان مسیر زندگیتان را تغییر دهید

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا