آراد برندینگ

با کمک این روش از خود یک تاجر ساختم

باید به تاثیر باور در زندگی خود برسید و بدانید چقدر خودباوری مهم است و چه تاثیر شگرفی بر روی زندگیمان می گذارد. آنچه شما درباره خود فکر می کنید، بسیار مهمتر از اندیشه هایی است که دیگران درباره شما دارند. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

سفره یکبار مصرف طاقه ای

سفره یکبار مصرف طاقه ای باکیفیت بهترین گزینه برای کسانی است که بعد از صرف غذا در مجالس و مهمانی ها تمیز کردن سفره برایشان مشکل است.

سفره یکبار مصرف طاقه ای یکی از محصولاتی است که برای پذیرایی از میهمانان در مکان های مختلف استفاده می شود و فقط یک بار می توان از آن استفاده کرد.

این سفره یکبار مصرف در بسیاری از منازل، رستوران ها، هتل ها و… موجود است و وجود آن به نوعی برای پذیرایی محترمانه مهم و ضروری است.

امروزه با توجه به پیشرفت دانش و تکنولوژی، این محصول فوق العاده در انواع مختلفی تولید می شود که هر کدام دارای طرح و رنگ متفاوتی هستند.

کیفیت محصولات تولید شده متفاوت است، معمولا افراد از نوع ضخیم آن برای مجالس خود استفاده می کنند، اما از نوع نازک تر این محصول می توان برای مسافرت نیز استفاده کرد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-19T112017.687.jpg

سفره یکبار مصرف گلدار

در ادامه به بیان مشخصات سفره یکبار مصرف گلدار می پردازیم:

این سفره ها مدل های متنوعی دارند و اکثرا برای مجالس و مهمانی های مختلف بکار می روند و در سه جنس نایلونی، کاغذی و پلاستیکی.

ویژگی بارز این محصول بهداشتی بودن آن ها می باشد که در آزمایشگاه توسط مجرب ترین کارشناسان سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت بررسی می شود.

سفره های یکبار مصرف از مواد اولیه درجه یک تولید می شوند از این رو به سلامتی و به محیط زیست آسیب نمی رسانند.

سفره های یکبار مصرف به دلیل عدم نیاز به شستشو در زمان صرفه جویی می کنند و همچنین در برابر مایعات مقاومت و نفوذ ناپذیری بالایی دارند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-19T112127.394.jpg

سفره یکبار مصرف مجلل

برخی از مهم ترین نکات هنگام خرید سفره یکبار مصرف مجلل به شرح زیر است:

سفره یکبار مصرف دارای عرض های مختلفی است و بهتر است در هنگام خرید به آن توجه کنید، زیرا سفره های پهن بیشتر برای مجالس بزرگ و شلوغ مناسب است.

سفره یکبار مصرف هم نازک و هم ضخیم است و اگر نوع ضخیم آن را انتخاب کنید عمر بیشتری دارد و مقاومت بیشتری دارد و به راحتی پاره نمی شود.

مهم ترین نکته ای که در خرید میز یکبار مصرف باید به آن توجه کرد کیفیت مواد و سطح مقاومت در برابر پارگی می باشد.

علاوه بر آنچه در بالا گفته شد؛ امروزه بیشتر افراد هنگام خرید میز یکبار مصرف به طرح و رنگ و همچنین ابعاد میز توجه می کنند.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) - 2023-02-19T112643.745.jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا