آراد برندینگ

دست از رقابت با دیگران برداشتم و ثروتمند شدم

خودتان را اذیت نکنید و خودتان را به زحمت نیندازید که از دیگران بهتر گردید، سعی کنید از خودتان بهتر باشید. باید دست از مقایسه و رقابت برداشته و بیشتر توجه مان را روی رشد توانایی های خود بگذاریم. من با ورود به دنیای تجارت به این درک رسیدم و توانستم سود سرشاری را عاید خود و اطرافیانم کنم. در ادامه دوست دارم شما را با محصولاتم بیشتر آشنا کنم.

میز اداری نیم دایره

قیمت میز اداری نیم دایره به عوامل های مختلفی بستگی دارد که علاوه بر سایز، جنس ، ابعاد و حتی برند، نوسانات موجود در بازار و افزایش قیمت دلار و اررز را می توان نام برد.

اگر شما فردی کارمند هستید، احتمالاً بخش زیادی از عمر خود را پشت میز محل کار خود سپری می کنید؛ بنابراین داشتن یک میز اداری مناسب، یکی از واجبات کار شما می باشد.

میز های اداری بسته به اینکه قرار است در چه مکانی از آن ها استفاده شود و چه کار کردی از آن ها انتظار داشته باشیم، انواع مختلفی دارند؛ برای مثال، از انواع میز های اداری پرکاربرد می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

میز اداری مدرن، میز اداری کلاسیک، میز مدیریت، میز کنفرانس، میز کارشناسی و میز منشی.

هر کدام از میز های بالا جنس و طراحی به خصوصی دارند و در طول های 120 و 140 سانتیمتر و رنگهای مشکی، قهوه ای و طوسی تولید می شوند.

معمولا این میز ها را از جنس چوب می سازند، زیرا هم ظاهری زیبا و شکیل دارد و هم در عین حال باعث می شود که دفتر شما ظاهری رسمی تر به خود بگیرد.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (88).jpg

میز اداری فلزی

خریدارانی که قصد خرید میز اداری فلزی را دارند باید در هنگام خرید به چند نکته مهم توجه داشته باشند تا بتوانند یک محصول با کیفیت را خریداری کنید این نکات به شرح زیر می باشد:

اولین نکته در رابطه با خرید این محصول مربوط به برند این محصول می باشد که شما در هنگام خرید باید توجه کنید که برندی را خریداری کنید که در سطح بین‌المللی کاملاً شناخته شده باشد و بتواند اعتماد مشتریان را به طور کامل جلب نماید.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (83).jpg

میز اداری نیم هلال

میز اداری نیم هلال به زیبایی و کیفیت بالا شهرت دارد و در دفاتر و ادارات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

همیشه وقتی شما وارد یک دفتر و یا یک سازمانی می شوید، چیزی که بیشتر نظر شما را جلب می کند؛ زیبایی ظاهری آن مکان است.

زیبایی وسایلی که در در آن ساختمان استفاده شده است، می تواند تاثیر بسزایی در طرز تفکر افراد نسبت به آن شغل داشته باشد.

یک دفتر کار مناسب باید تمام اجزای آن با یکدیگر تطابق داشته باشند و هیچ تضادی در آن ها دیده نشود.

یکی از مهمترین بخش هایی که در یک دفتر کار حرفه ای باید به آن توجه شود؛ میز کاری است که در آن دفتر از آن استفاده شده است.

C:\Users\ara\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.Word\logo (5) (94).jpg

.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا