رپورتاژ آگهی

روتاری جوینت چیست؟

روتاری جوینت به نوعی اتصال گفته می شود که به واسطه آن، سیال به داخل تجهیز دوار هدایت میگردد. به عبارت دیگر روتاری جوینت قطعه ای است که اتصال لوله های ثابت (حاوی سیال) را به تجهیزات دوار میسر میسازد. روتاری جوینت ها در صنایع مختلفی چون صنعت فولاد، نفت، پتروشیمی و سیمان کاربرد دارد.

روتاری جوینت چیست ؟

روتاری جوینت به نوعی اتصال گفته می شود که به واسطه آن، سیال به داخل تجهیزات دوار هدایت میگردد. به عبارت دیگر روتاری جوینت قطعه ای است که اتصال لوله های ثابت (حاوی مایعات) را به تجهیزات و ماشین های  چرخان میسر میسازد. روتاری جوینت ها در صنایع مختلفی چون صنعت فولاد، نفت، پتروشیمی و سیمان کاربرد دارد.

زانوها و اتصال های چرخشی با نام دیگر rotary joint  در بسیاری از فرایندهای تولیدی برای خنک کردن، گرم کردن یا انتقال مایع (پنوماتیک یا هیدرولیکی) استفاده می شود. اتصال های چرخشی معمولی دارای یاتاقان های توپی یا بلبرینگ با شیارهای عمیق می باشد برای مهر و موم مکانیکی محکم جریان می باشد.

روتاری جوینت ها برای هر کاربرد بسته به طراحی، نوع تحمل، ساخت و مواد مورد نیاز متفاوت است.

انواع روتاری جوینت ها شامل:

روتاری جوینت استیل

بهترین گزینه برای استفاده از روتاری جوینت در صنعت فولاد به دلیل کار با ماشین آلات ریخته گری، روتاری جوینت استیل می باشد.

روتاری جوینت خارجی

برای انتقال مایعات مانند  آب ، بخار ، روغن دارغ و غیزه از یک منبع به ماشین های چرخان صنعتی از روتاری جوینت استفاده می شود . این مدل از روتاری جوینت در صنایع مختف استفاده می شود. .

روتاری جوینت روغن

از صنایع دیگری که روتاری جوینت در آن کاربرد دارد میتوان به صنعت نفت و گاز اشاره کرد. کاربرد روتاری جوینت در صنعت نفت و کاز برای انتقال روغن می باشد. .

روتاری جوینت پنوماتیک وهیدرولیک :

روتاری جوینت پنوماتیک مدل های مختلفی از روتاری جوینت ها را در بر میگیرد که عمدتا برای بخار و چرخش آب در تجهیزات مکانیکی استفاده می شود .

نوع دیگری از  دیگری از روتاری ها، روتاری جوینت هیدرولیک است ساخت آن دارای پیچیدگی کمی است .

روتاری جوینت های شرکت ما چه نکات مثبتی دارند؟

کیفیت ساخت، استفاده از مواد اولیه ی درجه یک و تضمین استفاده ی طولانی مدت از نکات مثبت تولیدات ما در طی سال ها و جلب رضایت مشتریان ما می باشد.

چه مدتی این محصول می تواند کار کند ؟

این محصول تا 1 سال گارانتی می شود.

سابقه کاری شرکت تولید کننده ی این محصول چه قدر است ؟

شرکت دوربان از سال 1373 تا الان، در ایران در حال تولید انواع قطعات صنعتی با استاندارد های مرتبط و مورد نیاز در صنایع اصلی و پایین دستی فولاد، سیمان، معدنی، نفت و گاز می باشد.

سایت بکوریتی ( خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی ) پلتفرمی برای دسترسی به وب سایت های با کیفیت و با اتوریتی بالا همچون سایت ما می باشد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا