رپورتاژ آگهی

بازسازی خانه به سبک مدرن

بازسازی خانه به سبک مدرن

در برخی موارد افراد ترجیح می‌دهند به جای خرید خانه، برای بازسازی آن هزینه کنند. گاهی نیز با بازسازی خانه، شرایط بهتری برای فروش آن فراهم می‌آید. در هر صورت بازسازی یک گزینه مقرون به صرفه محسوب می‌شود که می‌توان با بودجه‌های مختلف آن را اجرا کرد. در این مطلب قصد داریم به طور مفصل راجع به بازسازی خانه و به طور ویژه درباره تعویض پنجره قدیمی مطالبی را عنوان کنیم.

بازسازی خانه به سبک مدرن

بازسازی با کمترین هزینه

همانطور که گفتیم، میزان بودجه نقش بسیار مهمی در تعیین میزان و نوع بازسازی دارد. اما اگر بودجه کمی دارید، باید به فکر استفاده بهینه از آن باشید. برای مثال تعویض پنجره دوجداره می‌تواند گزینه بسیار مقرون به صرفه‌‌ای باشد. به خصوص اگر به جای پنجره قدیمی به فکر خرید پنجره دوجداره باشید. زیرا پنجره دوجداره می‌تواند به راحتی باعث زیباتر شدن نمای داخلی و بیرونی ساختمان شما شود. علاوه بر این با جلوگیری از هدررفت انرژی، باعث کاهش هزینه‌های کلی شما نیز خواهد شد.

بازسازی خانه به سبک مدرن

تعویض پنجره قدیمی با پنجره دوجداره

یکی از مزایای پنجره دو جداره این است که به راحتی می‌توان آن را جایگزین پنجره‌های قدیمی کرد. اما گاهی افراد فکر می‌کنند خرید پنجره دوجداره و نصب آن با هزینه‌های سرسام‌آوری برای رنگ‌آمیزی و گچ‌کاری و… همراه است.

با این وجود هنگامی که راجع به مزایای پنجره دوجداره مطالعه کنید، متوجه خواهید شد که این کار نه تنها مقرون به صرفه است بلکه باعث جلوگیری از خسارات و آسیب‌های بسیاری در طولانی مدت می‌شود.

1.   با نصب پنجره دوجداره هزینه‌هایی که برای مصرف انرژی ساختمان صرف می‌کنید، کاهش می‌یابد.

2.   پنجره دو جداره در برابر تغییرات دمایی، رطوبت، نور خورشید، آلودگی صوتی، ضربات ناشی از زلزله و… بسیار مقاوم است. بدین ترتیب می‌توان انتظار داشت عمر طولانی داشته باشد.

3.   علاوه بر موارد گفته شده، پنجره دوجداره در طرح و رنگ‌های متنوعی ارائه می‌شود. بدین ترتیب می‌توانید به راحتی با سایر اجزای مکان مورد نظر ترکیب هماهنگی بسازید.

بازسازی خانه به سبک مدرن

نکات مهم در بازسازی

اگر به فکر بازسازی مکان مسکونی یا تجاری و… هستید، باید به چند نکته توجه داشته باشید. در ادامه مروری روی این نکات خواهیم داشت.

·        در گام اول به این موضوع توجه کنید که چقدر بودجه دارید؟ مراحل و میزان بازسازی مکان مورد نظر را بر اساس بودجه مورد نظر خود تعیین کنید. اگر بودجه شما کم است باید از تغییرات بزرگ چشم پوشی کرده و به نکات مهم بپردازید.

·        در گام بعد باید با توجه به بودجه خود تحقیق کرده و مشخص کنید که به چه تغییراتی نیاز دارید. برای مثال می‌توانید با هزینه کمی اقدام به رنگ کردن دیوارها کنید. حتی به جای نقاش می‌توانید خودتان دست به کار شده و در هزینه‌ها صرفه‌جویی نمایید. رنگ کردن درب‌ها راهکار کم هزینه‌تری نسبت به تعویض آن‌ها می‌باشد. بنابراین اگر درب قدیمی دارید، می‌توانید با رنگ کردن نمای زیباتری به آن ببخشید.

·        یکی دیگر از نکات مهمی که در بازسازی می‌توانید اجرا کنید؛ بزرگتر نشان دادن فضاهای کوچک مانند اتاق‌ها می‌باشد. برای مثال اگر اتاق‌های شما خیلی کوچک است می‌توانید با استفاده از آینه‌های بزرگ، باعث انعکاس نور شده و با خطای دید آن را بزرگتر نشان دهید. حتی می‌توانید با تعویض پنجره قدیمی و استفاده از پنجره‌‌ای با سایز مناسب، نور بیشتری را به فضای اتاق وارد کنید. بدین ترتیب فضا بزرگتر نشان داده می‌شود.

·        یکی از فضاهای مهمی که در بازسازی منازل مسکونی جلوه بسیار زیادی دارد، آشپزخانه است. بازسازی آشپزخانه می‌تواند شامل تعویض کفپوش‌ها، تغییر کابینت‌ها، تعویض شیرآلات و… باشد. معمولا تغییراتی که در آشپزخانه اعمال می‌شود نسبت به سایر مکان‌های دیگر در منزل مسکونی، هزینه‌برتر هستند. بنابراین به طور کلی می‌توان گفت اگر بودجه کمی دارید، اما به دنبال تغییر بزرگ هستید باید به فکر بازسازی آشپزخانه باشید.

نکاتی برای بازسازی اتاق خواب

اتاق خواب یکی دیگر از قسمت‌های مهم منازل مسکونی است، به همین دلیل باید به این بخش هم توجه ویژه‌‌ای داشته باشید. اگر اتاق خواب شما کوچک است سعی کنید بیشتر از رنگ‌های روشن برای کفپوش و دیوار‌ها استفاده کنید. علاوه براین، استفاده از نورپردازی‌های کم مصرف برای اتاق خواب هم به صرفه بوده و هم بسیار زیبا می‌باشد. تعویض پنجره قدیمی اتاق خواب یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که برای داشتن یک خواب راحت و یک تغییر بزرگ باید انجام دهید. از آنجایی که انتظار می‌رود در اتاق خواب یک فضای آرام و امن حاکم باشد، نصب یک پنجره مناسب اهمیت ویژه‌‌ای دارد. خرید پنجره دوجداره کمک می‌کند تا اتاق خواب دچار نوسان دمایی در طول شبانه‌ روز نشود. علاوه بر این با جلوگیری از نفوذ آلودگی صوتی، محیط ساکتی را برای افراد فراهم می‌آورد. جلوگیری از ورود ریز گرد‌ها و گرد غبار یکی دیگر از مزایای نصب پنجره دوجداره است.

بازسازی خانه به سبک مدرن

یکی از بهترین انتخاب‌هایی که برای قسمت‌های مختلف منزل می‌توانید داشته باشید، پنجره‌های دوجداره هافمن هستند. پنجره‌های دوجداره این مارک از بهترین مواد اولیه و با مجهزترین تکنولوژی روز دنیا تولید می‌گردند. به همین دلیل محصولات هافمن، کیفیت قابل توجهی داشته و بسیار مورد توجه خریداران قرار می‌گیرند.

کلام آخر

بازسازی اماکن مختلف کمک می‌کند تا هم فضا زیباتر شود و هم امکان استفاده بهینه از آن فراهم گردد. اما نکات مهمی راجع به بازسازی وجود دارد که باید به آن توجه داشته باشید. در این مطلب راجع به تعویض پنجره قدیمی، لزوم خرید پنجره دوجداره و نکات مهم در اجرای بازسازی صحبت کردیم. برای خرید پنجره با کیفیت می‌توانید به برند هافمن اعتماد کنید. این برند با داشتن سال‌ها تجربه در این زمینه توانسته رضایت خاطر سیل عظیمی از مخاطبان را جلب نموده و محصولات بسیار با کیفیتی را روانه بازار کند.

.

4.5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا