رپورتاژ آگهی

روشویی کابینتی؛ تغییر کوچک، تأثیر بزرگ

روشویی کابینتی؛ تغییر کوچک، تأثیر بزرگ

روشویی کابینتی؛ تغییر کوچک، تأثیر بزرگ

یکی از نکاتی که امروزه بیش از هر زمان دیگری به آن توجه می شود، موضوع دکوراسیون داخلی است. با توجه به پیشرفته دانش معماری، شرایطی فراهم شده است تا معماران با طرح های نوینی، برای طراحی داخلی خانه ها اقدام کنند. در این میان بخش حمام و سرویس بهداشتی نیز با طراحی های مدرن، به مکانی شیک تبدیل شده است و می تواند بر زیبایی و ارزش خانه نقش داشته باشد.

آشنایی با روشویی

در بخش سرویس بهداشتی و حمام، می توان از المان های متنوعی مانند روشویی، وان، شیرآلات، کفپوش و دیوارپوش استفاده نمود. از آنجایی که این بخش همواره در معرض رطوبت است، لذا لازم است که وسایلی که برای آن در نظر گرفته می شود، در کنار کارآیی مناسب، زیبایی و کیفیت لازم را نیز داشته باشد.

یکی از پرکاربردترین گزینه ها در سرویس بهداشتی یا حمام، روشویی است که باید هنگام تهیه آن، تمامی نکات را در نظر گرفت و متناسب با فضای موجود، مناسب ترین نوع را تهیه نمود. در واقع روشویی به عنوان بخشی از لوازم ساختمانی، می تواند ظاهری زیبا و شیک در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی ایجاد نماید.

آنها بخش مهمی از ساخت و طراحی سرویس بهداشتی محسوب می شوند که در مدل های مختلفی طراحی و عرضه می شوند. یکی از پرکاربردترین انواع روشویی، نوع کابینتی آن است.

معرفی روشویی کابینتی

با پیشرفتی که در بخش طراحی داخلی صورت گرفته است، روشویی کابینتی محبوبیت بالایی را در میان معماران و طراحان ایجاد کرده است. به گونه ای که بسیاری از سازندگان، انواع کابینت های پایه دار و بدون پایه را برای نصب در حمام و سرویس بهداشتی در نظر می گیرند.

در نوع پایه دار روشویی کابینتی، تمامی اتصالات و لوله کشی توسط کابینت پوشش داده می شود که می تواند بر زیبایی فضای داخلی این بخش، نقش مهمی داشته باشد. این نوع از روشویی ها، همراه با مزیت های زیادی بوده که از آن جمله می توان به باکس و پیشخوان تعبیه شده اشاره نمود.

می توان وسایل تزئینی را در پیشخوان قرار داده و از کمد برای قرار دادن لوازم شخصی مانند مسواک استفاده نمود. کمد پایین سینک نیز برای اهدافی مانند نگهداری لوازم شوینده کاربرد دارد. روشویی کابینتی را در اندازه، جنس و طرح های متنوعی تولید می کنند که مناسب هر سلیقه ای خواهد بود.

.

روشویی کابینتی؛ تغییر کوچک، تأثیر بزرگ

.

معرفی و آشنایی با مدل های مختلف روشویی های کابینتی

همان گونه که اشاره شد، روشویی از جمه تجهیزات مهم در سرویس بهداشتی است. امروزه شاهد انواع مختلفی از روشویی های کابینتی به شکل پایه دار و بدون پایه هستیم که با طراحی های متنوعی در کابین آن، عرضه می شوند.

با توجه به افزایش زندگی آپارتمان نشینی، فضایی که برای سرویس بهداشتی و حمام در نظر گرفته می شود، کوچک تر شده و نصب روشویی کابینتی کوچک در این فضا به یک ضرورت تبدیل شده است. البته در گذشته، این نوع از روشویی ها، بیشتر در فضاهای هتل و بیمارستان کاربرد داشت.

اما زندگی آپارتمان نشینی، پای این نوع از روشویی را به خانه ها نیز باز کرد. شما می توانید انواع روشویی را بر اساس ابعاد، قیمت، جنس و طراحی انتخاب کنید. کاربردی بودن این روشویی ها، باعث شده است که در بسیاری از مواقع، انتخاب طراحان و معماران باشد.

 روشویی های کابینتی باپایه

روشویی های کابینتی را در نوع باپایه یا بدون پایه طراحی می کنند. نوع پایه دار روشویی، دارای مزیت های زیادی است. از آن جمله می توان به قرارگیری کامل آن بر روی زمین اشاره کرد که کابین در این مدل، متحمل وزن زیادی نخواهد بود. بنابراین، می توان به راحتی هر نوع کاسه روشویی مانند روشویی سرامیک را انتخاب نمود. همچنین می توان اتصالات و لوله های گرم و سرد آب را در کابین مخفی نمود.

 روشویی بدون پایه

روشویی کابینتی بدون پایه یا کاسه ای، همراه با آینه بک لایت، یکی از سبک های طراحی مدرن در فضای سرویس بهداشتی و حمام است. در این طراحی، سینک در بخش بالایی پیشخوان قرار می گیرد. این نوع از روشویی ها در اندازه های متفاوت برای سهولت استفاده بزرگسالان و کودکان تولید می شوند.

 روشویی کوچک

معماران و طراحان ساختمانی، به جهت استفاده بهینه از تمامی فضاها، از روشویی کابینتی کوچک در سرویس بهداشتی و حمام استفاده می کنند. این نوع از روشویی ها حتی می تواند در گوشه ای از دیوار نصب شده و کم ترین فضا را به خود اختصاص دهد. این روشویی ها در مدل های کابینت دار، دیواری و پایه دار طراحی می شوند.

روشویی کابینتی؛ تغییر کوچک، تأثیر بزرگ

 روشویی پی وی سی

از دیگر انواع روشویی، نوع روشویی کابینتی PVC آن است که می تواند به صورت یکنواخت با کابینت طراحی و تولید شود. این نوع از روشویی ها که به طور معمول از کابینت های پیش ساخته تشکیل شده اند، دارای طول عمر بالایی بوده و می توانند زیبایی قابل توجهی را در فضای سرویس بهداشتی ایجاد کنند.

 روشویی های دیواری

روشویی های دیواری نیز، به جهت آن که فضای کمی را اشغال می کنند، در سرویس هایی که کوچک تر هستند، مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع سینک دارای حجم و اندازه کمی است و به سادگی می توان آن را جابجا نمود. از سویی دیگر، به جهت اتصال آنها به دیوار، نظافت زیر روشویی بسیار ساده خواهد بود.

مزیت روشویی های کابینتی

روشویی های کابینتی، بیش از هر زمان دیگری در محیط های متنوعی مانند منازل، هتل ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. از مزیت های این مدل از روشویی می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

 تنوع بالا در مدل

امروزه روشویی های کابینتی، به دلیل تنوع بالایی که در مدل و جنس آنها ایجاد شده است، محبوبیت بالایی به خود اختصاص داده اند. می توان به سادگی متناسب با فضای سرویس بهداشتی و سلیقه افراد، بهترین گزینه را از میان روشویی ها انتخاب نمود.

 داشتن فضا برای وسایل سرویس بهداشتی

از دیگر مزیت های روشویی کابینتی این است که می توان فضای ذخیره سازی مناسبی را برای وسایل و لوازم شخصی در اختیار داشت. به این ترتیب، فضای داخلی حمام و سرویس بهداشتی، دچار بی نظمی و بهم ریختگی نخواهد بود.

 قیمت مناسب

نکته قابل توجهی که هنگام خرید روشویی مطرح است، قیمت آنهاست. شما می توانید متناسب با بودجه ای که در نظر دارید، بهترین گزینه را با قیمت مناسب خریداری کنید.

روشویی کابینتی؛ تغییر کوچک، تأثیر بزرگ

 زیباتر کردن فضای حمام یا سرویس بهداشتی

روشویی های کابینتی در جنس های مختلفی مانند پی وی سی تولید می شوند که دارای طرح و رنگ متنوعی بوده و زیبایی خاصی را به فضای سرویس بهداشتی و حمام می بخشند. همچنین در اندازه های مختلف طراحی می شوند تا مناسب فضاهای کوچک و بزرگ باشند.

بهترین کارگاه سازنده روشویی در تهران

در صورتی که قصد دارید برای خرید روشویی اقدام کنید، می توانید به بازارک مراجعه کرده و پس از بررسی مدل های مختلف روشویی کابینتی ارزان در جنس های مختلف، گزینه مورد نظر خود را از این تولید کننده معتبر خریداری نمایید.

جمع بندی

همان گونه که اشاره شد، روشویی از جمله لوازم ضروری در سرویس های بهداشتی به شمار می آیند که امروزه به عنوان بخشی از طراحی دکوراسیون این بخش از منازل نیز محسوب می شوند. برای آن که بتوانید انتخاب مناسبی بر اساس مساحت فضای سرویس بهداشتی خود داشته باشید، توصیه می شود با کارشناسان بازارک مشورت کرده و در نهایت خریدی مطمئن داشته باشید.

4.7/5 - (3 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا