رپورتاژ آگهی

میز کارمندی مدرن بهتر است یا کلاسیک؟

میز کارمندی مدرن بهتر است یا کلاسیک؟

میز کارمندی مدرن بهتر است یا کلاسیک؟

زمان راه‌اندازی اداره و محل کار، حتماً این سؤال ذهنتان را به خود درگیر می‌کند که کدام میز می‌تواند برای محیط کاری من بهتر باشد؟ میز‌های کلاسیک و مدرن هر کدام ویژگی‌های مختلفی دارند و در محیط‌های مخصوصی استفاده می‌شوند. شما باید ابتدا آنها را بشناسید و با ویژگی‌هایشان آشنا شوید تا بتوانید بر اساس این دانسته‌ها بهترین میز را برای اداره‌تان انتخاب کنید. برای خرید انواع مبلمان اداری و پارتیشن اداری می توانید به مجموعه مکعب مراجعه کنید.

انواع میز اداری مدرن و کلاسیک هر کدام جلوه‌ای متفاوت به محیط کارتان می‌بخشند. اگر بخواهیم یک تعریف کلی و ساده از آنها داشته باشیم، نمونه‌های کلاسیک محیط کارتان را سنتی و حتی اشرافی می‌کنند؛ اما نمونه‌های مدرن جلوه‌ای به‌روز به محیط کارتان می‌بخشند و آن را از نمای سنتی و قدیمی‌اش خارج خواهند کرد.

اما در انتخاب میز‌های کلاسیک و اداری نباید تنها به این تعریف ساده اکتفا کنید. نکته‌ها و مسائل دیگری نیز هستند که باید از آنها مطمئن شوید تا با دقت و آگاهی بیشتری به این سؤال که میز اداری مدرن بهتر است یا کلاسیک، پاسخ دهید.

میز کارمندی کلاسیک چیست؟

میز‌های کلاسیک کارمندی ظاهری مجلل و اشرافی دارند و تزیینات برجسته و فاخرشان آنها را نسبت به نمونه‌های ساده یا مدرن متمایز می‌کند. این میز‌ها به‌دلیل ظاهر سنتی و قدیمی‌شان، به محیط تم کلاسیک می‌بخشند؛ بنابراین نباید در صورت استفاده از آن‌ها، توقع به‌روزدیده‌شدن محیط کارتان را داشته باشید.

استفاده از میز‌های کلاسیک بیشتر برای شرکت‌ها و کسب‌وکار‌هایی پیشنهاد می‌شوند که به‌صورت رسمی فعالیت دارند. مثلاً وکلا می‌توانند با خرید آنها نمایی جذاب و ویژه به محیط کارشان ببخشند و روی رسمی‌ترشدن محیط کارشان تأثیر مثبت بگذارند.

تولیدکننده‌ها معمولاً انواع میز کارمندی کلاسیک را با تناژ رنگ‌های گرم و تیره تولید می‌کنند. البته برخی تولیدکننده‌ها آنها را به رنگ‌های روشن نیز می‌سازند تا مشتری‌ها دست بازی در انتخاب داشته باشند و بتوانند براساس سلیقه و دکوراسیونشان آنها را بخرند.

میز‌های کلاسیک معمولاً از متریال چوب یا فلز ساخته می‌شوند و جنس مستحکم و بادوامی دارند. در صورت خرید این میز‌ها تا مدت‌ها نیاز به هیچ محصول مشابه‌ای در محیط کارتان نخواهید داشت؛ چون و دوام و ماندگاری‌شان حتی تا چندین دهه توسط تولیدکننده‌ها تضمین می‌شود.

گرانترین میز‌های کلاسیک، معمولاً از جنس چوب ساخته می‌شوند. این میز‌ها ظاهری فاخر و مجلل دارند و هارمونی جذابی با دیگر وسایل کلاسیک محیط کارتان به‌وجود می‌آورند.

میز کارمندی مدرن چیست؟

میز کارمندی مدرن بهتر است یا کلاسیک؟

میز‌های کارمندی مدرن همانطور که از نامشان پیداست، ظاهری مدرن و امروزی دارند؛ بنابراین با استفاده از آنها در محیط کارتان باعث شیک و مدرن به ‌نظررسیدن آنجا می‌شوید.

این میز‌ها ظاهری ساده و در حین حال جذاب دارند؛ برای همین بسیاری از صاحبین کسب‌وکار‌ها ترجیح می‌دهند به‌جای خرید میز‌های دیگر، آنها را بخرند و جذابیت ویژه‌ای به محیط کارشان هدیه دهند.

در میز‌های کارمندان مدرن خبری از تزیینات فاخر و مجلل نیست؛ همچنین در آنها تزئینات برجسته‌ای وجود ندارد. این میز‌ها با ظاهری مینیمال توانسته‌اند در بسیاری از اداره‌ها جای میز‌های کلاسیک را بگیرند و تبدیل به انتخاب اول و آخر بسیاری از کارمندان و صاحبین مشاغل شوند.

اگر زمینه کاری‌تان در زمینه تکنولوژی است، پیشنهاد می‌دهیم حتماً از میز‌های مدرن استفاده کنید؛ چون میز‌های کلاسیک به‌هیچ‌عنوان برای دکوراسیون اداری مدرن مناسب نیستند و تأثیر نامطلوبی روی جذابیت ظاهری آنجا می‌گذارند.

در ساخت میز‌های مدرن از متریال مختلفی استفاده می‌کنند که از جمله آنها می‌توان به شیشه، فلز یا چوب اشاره کرد. تولید‌کننده‌ها معمولاً رنگ‌های روشن را در تولید آنها به‌کار می‌برند، بنابراین برای دکوراسیون‌هایی با تم روشن بسیار پیشنهاد می‌شوند.

تنوع بالای انواع میز‌های مدرن دستتان را در خرید باز می‌گذارد؛ در واقع شما می‌توانید متناسب با دکوراسیون، سلیقه شخصی و نیازتان یکی از انواع آنها را بخرید و فعالیت‌های کاریتان را شروع کنید. این میز‌ها در عین سادگی، بسیار پر کاربرد هستند و نیازتان را به هر محصول مشابه‌ای برطرف خواهند کرد.

بررسی تفاوت‌های میز کارمندی و مدرن

اکنون که با ویژگی‌ها و کارایی هرکدام از میز‌های مدرن و کارمندی آشنا شدید، به نظرتان کدام یک برای محیط کاریتان بهترین گزینه است؟ در ادامه لیستی از تفاوت‌های هر یک آنها را می‌آوردیم و توضیح می‌دهیم:

استحکام و دوام

اغلب میز‌های کلاسیک را از جنس چوب افرا یا بلوط می‌سازند، برای همین بیشترین مقاومت را دارند و در برابر عوامل آسیب‌زای مختلف استحکامشان را از دست نمی‌دهند. بنابراین اگر می‌خواهید تا مدت‌ها از میز اداری تان استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از میز‌های کلاسیک است. البته میز‌های مدرن نیز از جنس متریال قدرتمندی ساخته می‌شوند و تا مدت‌ها ماندگاری دارند. بنابراین نمی‌توان گفت که کیفیت آنها به‌دلیل جنس و متریال ضعیف‌شان پایین می‌آید.

در خرید میز‌های کلاسیک یا مدرن پیشنهاد می‌دهیم به‌سراغ میز‌های فلز ضدزنگ نیز بروید، چون دوام و ماندگاری بسیار بالا و مناسبی دارند و تا مدت‌ها هیچ آسیبی نمی‌بینند.

شکل ظاهری

شکل ظاهری میز‌های کارمندی کلاسیک و مدرن کاملاً با یکدیگر متفاوت است. میز‌های کلاسیک ظاهری فاخر و برجسته دارند، درصورتی‌که تولیدکننده‌ها میز‌های اداری را در ساده‌ترین حالت ممکن تولید می‌کنند. با وجود تزئینات زیاد در نمونه‌های کلاسیک، نمی‌توان گفت که ظاهری جذابتر نسبت به نمونه‌های مدرن دارند. در واقع هر کدام از این میز‌ها در محیطی خاص به‌کار می‌آیند.

در یک تعریف کلی اگر قصد دارید نما و دکوراسیون محیط کاری‌تان کلاسیک و قدیمی باشد، میز‌های کلاسیک و درصورتی‌که به دکوراسیون‌های مدرن علاقه دارید، میز‌های مدرن بهترین گزینه برای شما هستند.

قیمت

میز‌های اداری مدرن معمولاً از جنس متریال سبک ساخته می‌شوند، برای همین قیمت بالایی ندارند و با صرف کمترین هزینه می‌توانید آنها را بخرید. اما میز‌های کارمندی کلاسیک را معمولاً با چوب‌های بسیار مقاوم و مستحکم می‌سازند، بنابراین انتظار می‌رود که قیمت بیشتری نیز داشته باشند.

اگر بودجه زیادی برای خرید وسایل مختلف مثل میز، صندلی اداری و … در نظر نگرفته‌اید، بهتر است میز‌های اداری مدرن را بخرید که نیاز به تخصیص بودجه زیادی برای آنها نیست.

تنوع طرح و رنگ

هر چند تولیدکننده‌ها سعی می‌کنند که میز‌های کلاسیک و مدرن را در رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی تولید کنند که دست مشتری‌ها در خرید باز باشد و بتوانند بر اساس سلیقه شخصی و دکوراسیون محیط کارشان میز بخرند، اما بااین‌حال تنوع طرح و رنگ میز‌های مدرن بیشتر است. بنابراین اگر می‌خواهید مدل‌های مختلفی از میز‌ها را ببینید تا میزی کاملاً متناسب با دکوراسیون محل کارتان بخرید، ما پیشنهاد می‌دهیم به‌سراغ گزینه‌های مدرن بروید.

میز‌های کلاسیک و مدرن، تجهیزاتی کاربردی و مهم در محیط اداره

در این مطلب به ‌طور کامل درباره میز‌های کلاسیک و مدرن و تفاوت‌های آنها با یکدیگر صحبت کردیم. اکنون می‌دانید که هر کدام از این میز‌ها چه ویژگی‌هایی دارند و در چه موقعیت‌هایی استفاده می‌شوند. همچنین تفاوت‌ های آنها را با یکدیگر می‌دانید، بنابراین در حین خرید هوشمندانه ‌تر عمل می‌کنید و میزی متناسب با محیط کار و فعالیت‌های کاری‌تان می‌خرید. در این زمینه می‌توانید از کارشناس‌های حرفه‌ای در زمینه طراحی دکوراسیون نیز کمک بگیرید تا بر اساس نیازتان بهترین و کاربردی‌ترین میز را معرفی کنند.

4.5/5 - (2 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا