رپورتاژ آگهی

بهترین برندهای خانه هوشمند کدامند؟

بهترین برندهای خانه هوشمند کدامند؟

بهترین برندهای خانه هوشمند کدامند؟

بهترین برندهای خانه هوشمند کدام برندها هستند؟ خانه‌های هوشمند از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین ابداعات متخصصان در دهه اخیر بوده است. اما منظور از خانه هوشمند چیست؟ خانه هوشمند به خانه‌ای گفته می‌شود که تجهیزات استفاده شده در آن زندگی را بسیار آسان کرده و از بروز بسیاری از خطرات احتمالی در زندگی انسان جلوگیری می‌کند.

به‌عنوان مثال، انواع کلید و پریزهای هوشمند به‌طور خودکار خاموش شده و این موضوع به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک زیادی می‌کند. یا سیستم‌ها اطفا حریق هوشمند با شناسایی سریع منبع آتش‌سوزی و دود، از نابودی و سوختن مکان موردنظر جلوگیری خواهد کرد.

همه این عوامل باعث شده تا مردم به تجهیزات خانه‌های هوشمند بسیار علاقه‌مند شوند. در ادامه با بهترین برندهای تولید تجهیزات خانه هوشمند آشنا می‌شوید.

معرفی بهترین برندهای خانه هوشمند

بهترین برندهای خانه‌های هوشمند عبارتند از:

1.برند برکر تولیدکننده بهترین تجهیزات هوشمند

کشور آلمان کشوری است که به تولید محصولات و تجهیزات بسیار با کیفیت در سراسر جهان شهرت دارد. همه شرکت‌هایی که در این کشور فعالیت می‌کنند باید محصولات خود را بالاترین کیفیت به مشتریان خود عرضه کنند. درواقع، دوام محصولات تولیدی توسط این کشور به قدری زیاد است که هرگز نباید منتظر خرابی آن‌ها شوید!!

یکی از بهترین شرکت‌های تولید انواع تجهیزات برقی مانند کلید و پریز و تجهیزات خانه‌های هوشمند، برند برکر است. این برند برای تولید کلیه تجهیزات خود، متخصصین مجرب و با تجربه را استخدام کرده تا در مجهزترین آزمایشگاه‌ها، تولید انواع محصولات هوشمند را انجام دهند.

علاوه‌براین، در تولید محصولات این برند از بهترین مواد اولیه استفاده شده که دوام و استحکام بالایی در برابر عوامل آسیب‌رسان محیطی دارند. در کنار همه این موارد قیمت مناسب محصولات این برند برای هوشمندسازی مکان‌های مختلف بزرگ‌ترین مزیت آن به‌شمار می‌رود.

تنها نکته‌ای که در هنگام خرید محصولات این برند باید به آن‌ها توجه کنید، خرید محصولات اورجینال و اصل از نمایندگی‌های اصلی محصولات این برند است.

.

2.برند هوشمند سازی ساختمان زنیو Zennio

این برند از معروف‌ترین و معتبرترین برندهای جهانی به‌شمار می‌رود و در بیشتر خانه‌های هوشمند محصولات این برند مورداستفاده قرار می‌گیرند. تولید محصولات این برند در یک شرکت اسپانیایی و در سال 2008 آغاز شده است. محصولات این شرکت بسیار متنوع بوده و از مهمترین آن‌ها می‌توان به کنترلر هوشمند، سنسورهای حرکتی و نوری، پنل‌های کنترل، ماژول‌های دما و رطوبت و دزدگیر هوشمند و… اشاره کرد.

همچنین، این شرکت برای تولید محصولات خود از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌کند؛ به همین دلیل، محصولات آن قابلیت‌های متنوعی دارند.

این محصولات از طریق پروتکل‌های مختلفی مانند KNX ،BACnet ، Modbus و DALI، با تجهیزات مختلف در ساختمان ارتباط برقرار کرده و قابلیت‌هاب زیر به بهترین نحو ممکن به خریداران ارائه می‌دهد.

 کنترل نورپردازی
 کنترل دما و رطوبت
 کنترل درب و پنجره
  کنترل دستگاه‌های الکترونیکی
 و…

.

این برند با اخذ استانداردهای بین‌المللی و انواع ایزو یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده انواع محصولات هوشمند برای مکان‌های مختلف به‌شمار می‌رود.

3.برند خانه هوشمند اشنایدر Schneider

بهترین برندهای خانه هوشمند کدامند؟

از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید انواع محصولات و تجهیزات برقی شرکت اشنایدر الکتریک به‌شمار می‌رود. این شرکت فعالیت خود را در سال 1836 آغاز کرده و تاکنون به موفقیت‌های زیادی دست یافته؛ همچنین، این شرکت در دهه اخیر و با تولید انواع محصولات هوشمند توسط برندهای دیگر، اقدام به تولید انواع محصولات هوشمند کرده است.

این برند معتبر نیز دارای کارشناسان متخصص و با تجربه بود که تولید محصولات مختلف را براساس آخرین استانداردهای روز جهان انجام می‌دهند. از مهمترین تجهیزات تولید شده توسط برند اشنایدر الکتریک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 رله‌های هوشمند
 سنسورهای حرکت
 درب‌های هوشمند
 کنترل از راه دور
 سیستم‌های اعلان حریق
 دزدگیر

نحوه عملکرد سیستم‌های هوشمند به این صورت است که با به کاربردن پروتکل‌های بی‌سیم و با سرعت بالا کار کرده و با دیگر سیستم‌های خانه هوشمند عملکرد یکپارچه و همزمانی دارد. درواقع، کاربران با استفاده از تجهیزات هوشمند این برند ازطریق اپلیکیشن موبایل می‌توانند کلیه این سیستم‌ها را کنترل و تنظیم کنند.

4.برند خانه هوشمند ABB

این برند به‌عنوان یکی از بهترین برندهای خانه هوشمند در سراسر جهان شناخته می‌شود.

این شرکت سوئیسی در سال 1988 فعالیت خود را آغاز کرده و اکنون در بیشتر از 100 کشور جهان نمایندگی دارد. این شرکت با داشتن متخصصان متبحر تجهیزات زیادی را در زمینه هوشمندسازی مکان‌های مختلف ارائه کرده است. از مهمترین تجهیزات هوشمند این برند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 قابلیت کنترل هوشمند برای نورپردازی
 گرمایش و سرمایش
 درب‌های هوشمند
 دستگاه‌های الکتریکی

علاوه‌براین، استفاده از تجهیزات این برند تا حد زیادی به صرفه‌جویی در انرژی و کاهش هزینه‌ها در این زمینه کمک زیادی می‌کند.

هدف اصلی این برند، پیداکردن روش‌هایی برای افزایش کیفیت زندگی و به حداقل رساندن هزینه‌های انرژی برای پایداری انرژی و کاهش آلودگی در جهان است.

5.برند خانه هوشمند اینترا Interra

این شرکت نوعی شرکت در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که فعالیت خود را در زمینه هوشمندسازی خانه‌ها نیز انجام می‌دهد. این شرکت در سال 2008 فعالیت خود را آغاز کرده و تمرکز اصلی آن بر نرم افزارهای هوشمند برای ساختمان‌ها است.

از مهمترین این تجهیزات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 سیستم‌های خانه هوشمند
 کنترلرهای هوشمند
 نورپردازی هوشمند
 درب‌های هوشمند
 دزدگیر هوشمند
 دوربین‌های مداربسته هوشمند

از مهمترین ویژگی‌های محصولات این برند، طراحی شکیل و مخاطب‌پسند، دارای قابلیت برقراری ارتباط با سایر تجهیزات هوشمند و ارتباط با شبکه‌های بی‌سیم اشاره کرد. محصولات این برند در کشورهای مختلف و با کاتالوگ‌هایی به زبان‌های مختلف ارائه می‌شود.

6.برند خانه هوشمند لوکسون LOXONE

شرکت لوکسون (LOXONE) یکی از معروف‌ترین و بهترین برندهای خانه هوشمند در سراسر جهان به‌شمار می‌رود. مهمترین تجهیزات هوشمند این برند شامل موارد زیر هستند:

 سیستم‌های کنترل دما
 سیستم کنترل و نورپردازی
 سیستم کنترل امنیت

این برند در بیشتر از 90 کشور نمایندگی داشته و حتی به صورت سفارشی خدمات و محصولات مشتریان خود را آماده می‌کند.

خلاصه

با پیشرفت علم و تکنولوژی، همه چیز به سوی رفاه بشر و تامین نیازهای او پیش می‌رود. یکی پیشرفت‌های اخیر دانشمندان که تاثیر زیادی روی زندگی افراد گذاشته، هوشمندسازی تجهیزات مختلف است. در هوشمندسازی تجهیزات مختلف مکان‌ها، شما می‌توانید به‌راحتی تمام وسایل مکان کار و یا منزل خود را حتی هنگامی که در سفر هستید به آسانی کنترل کنید.

به‌عنوان مثال شما هنگام رفتن به مسافرت فراموش می‌کنید که تلویزیون خود را خاموش کنید، این تجهیزات به شما امکان می‌دهد تا از راه دور تلویزیون خود را خاموش کرده و احتمال هرگونه خطر را به حداقل برسانید. همین موضوع باعث شده تا برندهای مختلفی محصولات هوشمند را تولید کنند.

در این مقاله در مورد بهترین برندهای خانه هوشمند صحبت شد. همیشه این نکته مهم را به خاطر بسپارید که تنها محصولات اورجینال این ویژگی‌ها را دارند و تلاش کنید این محصولات را از نمایندگی‌های اصل مانند انیپکو در کشور ایران خریداری کنید.

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا