رپورتاژ آگهی

ویژگی ها و کاربرد میلگرد بستر اصفهان

.

ویژگی ها و کاربرد میلگرد بستر اصفهان

در دهه های گذشته از روش ها و مصالح مختلفی برای بالا بردن مقاومت سازه ها استفاده شده که یکی از کاربردی ترین این مصالح، میلگرد بستر می باشد. این نوع از میلگردها در دیواره بناهای آجری و بتنی برای بالا بردن مقاومت کل ساختمان در برابر زلزله و شرایط مشابه استفاده می شود. ویژگی های موجود در این محصول باعث محبوبیت و کاربرد بالای آن در حوزه ساختمانی شده است.

ویژگی ها و کاربرد میلگرد بستر اصفهان

میلگرد بستر اصفهان

ویژگی های میلگرد بستر اصفهان

میلگرد بستر اصفهان به عنوان یکی از پرکاربرد ترین نمونه های مصالح، دارای ویژگی های مختلفی می باشد. برخی از مهمترین این ویژگی ها شامل موارد زیر می باشند.

 مقاومت بسیار بالایی در برابر فرسایش و ساییدگی دارد.
 دارای مقاومت بالا در برابر اکسید شدن و زنگ زدگی
 امکان استفاده از آن در مکان هایی با درجه رطوبت بالا
 دارای قطر حداقل 4 میلی متر برای استفاده در شرایط مختلف
 کاربرد مواد اولیه سبک و اقتصادی که باعث کاهش هزینه ها می شود.

قوانین و استانداردهای اجرای میلگرد بستر اصفهان

برای استفاده بهینه و درست از میلگرد بستر اصفهان ، قوانینی متناسب با استانداردهای بین المللی وجود دارد که باید رعایت شود. رعایت این قوانین باعث می شود تا میلگرد بستر دارای عملکرد و استقامت بالایی در برابر نیروهای خارجی باشد. استفاده درست از این میلگردها روی کاهش آسیب های وارد شده به ساختمان ها تاثیر گذار است. برخی از مهمترین این قوانین عبارتند از:

 اندازه استاندارد سطح مقطع: در صورتی که قطر میلگرد 4 میلی متر است باید اندازه عرض آن 5 تا 11 سانتی متر باشد.
 پوشش به کار رفته در میلگرد: پوششی که در این میلگردها به کار می رود از نوع گالوانیزه است که ماندگاری آن را در محیط های مرطوب بالا می برد.
 بدنه آجدار: یکی از موارد تاثیرگذار روی کارایی این میلگردها، میزان چسبندگی آن به سایر مصالح و ملات ساختمانی می باشد. برای ایجاد چنین شرایطی نیز از بدنه آجدار استفاده شده است.
 تعداد میلگرد مورد استفاده: طبق استانداردهای بین المللی برای هر 40 سانتی متر ارتفاع باید یک میلگرد بستر به کار رود. البته اگر تحمل بار دیوار بیشتر باشد باید تعداد میلگرد را نیز افزایش داد.
 نحوه نصب میلگرد بستر اصفهان: پس از جایگذاری میلگرد باید به اندازه یک و نیم سانتی متر با ملات پوشانده شود. ابزار دیگری به نام بولت یا تفنگ مخصوص نیز برای نصب این میلگرد مورد نیاز می باشد.
 فاصله میلگرد بستر در سازه ها: فاصله نصب میلگرد بستر در دیواره ها و سازه های مختلف به دو صورت افقی و عمودی مشخص می شود. در حالی که فاصله عمودی آن معمولاً بین 40 تا 60 سانتی متر است، فاصله افقی آن نیز بین 5.5 تا 15 سانتی متر می باشد.
 رعایت استانداردهای لازم در تولید میلگرد: علاوه بر رعایت قوانین و استانداردهای لازم نصب، توجه به برخی از موارد در تولید این محصول نیز بسیار مهم است. مراکز تولیدی معتبر با در نظر گرفتن استانداردهای لازم، محصولی با کیفیت بالا به بازار عرضه می کنند.

ویژگی ها و کاربرد میلگرد بستر اصفهان

میلگرد بستر

خرید میلگرد از مراکز معتبر

یکی از موارد مهمی که باید در تهیه میلگرد بستر اصفهان به آن توجه داشت، مراکز عرضه کننده آن می باشند. شرکت ساختمانی بازسازا به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر خرید میلگرد بستر از اصفهان است. کارشناسان و متخصصان این مجموعه خدماتی را ارائه می کنند تا افراد بتوانند محصولی با توجه به شرایط و نیاز خود تهیه کنند. محصولات این شرکت از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند و همین امر نیز باعث جلب رضایت بسیاری از کاربران شده است.

4/5 - (1 امتیاز)
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا