آراد برندینگ

زیتون پرورده خوش طعم بهار بدون چوچاق

زیتون پرورده خوش طعم بهار بدون چوچاق

زیتون پرورده به عنوان یکی از چاشنیهای بسیار خوشمزه استفاده می شود که در سایت آراد برندینگ به تفصیل در مورد آن صحبت شده است و علاوه بر طعم و مزه بی نظیری که به همراه غذا دارد یک ماده غذایی با ارزشهای دارویی بسیاری نیز هست از نکاتی که خریداران در هنگام خرید این محصولا مورد توجه قرار می دهند قیمت آنها می باشد معمولا هر محصولی بر اساس کیفیت مواد به کار رفته در آن و همچنین نوع عرضه آن تعیین می شود در مورد زیتون پرورده نوع بسته بسیار مهم می باشد به صورتی که نحوه بسته بندی و جنس آن تاثیر مهمی در قیمت نهایی محصول خواهد داشت.

زیتون پرورده خوش طعم بهار بدون چوچاق

معمولا بهترین بسته بندی برای زیتون گیلانی پرورده ای که به صورت جزئی به فروش می رسد بسته بندی با استفاده از قوطیهای شیشه ای است اما در مورد عرضه عمده و با حجم بالا مناسب ترین راه برای بسته بندی استفاده از ظروف پلاستیکی می باشد لازم به ذکر است که هر چقدر زیتون پرورده با حجم کم به صورت بسته بندی در آورده شود قیمت آن افزایش پیدا می کند بنابراین می توانیم این موضوع را در نظر داشته باشیم که بسته بندی یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت این محصولات است.

زیتون پرورده بدون چوچاق

درست است که افزودن چوچاق به زیتون پرورده باعث طعم بخشی بسیار بی نظیر به آن می شود اما شما می توانید زیتون پرورده بدون چوچاق را نیز جوری درست کنید که از همان عطر و طعم برخوردار شود، برای آموزش این رسپی با ما همراه بمانید.

شما نیاز به یک کیلوگرم زیتون سبز بدون هسته، یک و نیم پیمانه رب انار ملس، یک و نیم پیمانه آب انار درجه یک، یک بوته سیر، ۲۵۰گرم مغز گردو، پنج قاشق غذاخوری نعناع و گشنیز خشک یا دو بسته تازه از هر کدام، نصف پیمانه روغن زیتون و کمی نمک دارید.

مجدد در صورت شور بودن زیتون ها آن ها را داخل یک کاسه پر از آب سرد بیندازید و یک الی دو ساعت زمان دهید تا به خوبی شوری ان ها گرفته شده و بعد داخل یک ابکش بریزید تا خشک شوند.

سبزی های تازه خود را به خوبی پاک کرده، شسته و پس از خشک شدن داخل سبزی خرد کنی یا با کمک چاقو به خوبی ساطوری کنید و کنار بگذارید، البته در صورت داشتن عجله و مشغله شما می توانید از پنج قاشق غذاخوری سبزی خشک نعناع و گشنیز استفاده کنید.

زیتون پرورده خوش طعم بهار بدون چوچاق

سپس مغز گردوهای خود را آسیاب کنید به حدی که کاملا پودر شوند و در مرحله بعد سیر را نیز پس از پوست گیری با کمک هونگ یا هر وسیله در دسترس به خوبی له کنید.

حالا داخل یک کاسه بزرگ رب انار ملس، آب انار، روغن زیتون، سبزی های خشک یا تازه، سیر های له شده، مغز گردو آسیاب شده و کمی نمک را به خوبی با یکدیگر ترکیب کرده و سپس داخل یک ظرف دیگر یک لایه سس و یک لایه زیتون بریزید و مدام این کار را تکرار کرده و لایه آخر را سس بریزید و یک روز زمان دهید تا به خوبی طعم مواد به خرد یکدیگر رود.

در روز بعد تمامی مواد را با یکدیگر مخلوط کرده و مجدد در یخچال بگذارید و یک روز دیگر زمان دهید در انتها ترشی خوشمزه زیتون پرورده بدون چوچاق خود را داخل یک ظرف درب دار ریخته و در یخچال برای حداکثر ۶ماه نگهداری کنید.

شما می توانید این زیتون پرورده های خوشمزه را در کنار انواع غذاهای اصیل ایرانی نوش جان کرده و علاوه بر آن از خاصیت های بسیار بی شمار این فرآورده مانند تقویت قلب، زیبایی، لاغری، بهبود گوارش و غیره بهره مند گردید.

زیتون پرورده خوش طعم بهار

اگر شما هم از طعم غذاهای تکراری خسته شده اید و از این موضوع ناراحت هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از زیتون پرورده خوش طعم بهار به عنوان چاشنی در هنگام میل کردن غذاهایتان است، تا طعمی متفاوت و بسیار دوست داشتنی را تجربه کنید و همزمان از مواد مفید موجود در زیتون پرورده و خاصیت های فراوان آن بهره ببرید.

زیتون پرورده خوش طعم بهار بدون چوچاق

افرادی که دچار بیماری یبوست هستند و یا از مشکلات گوارشی رنج می برند یکی از بهترین خوراکی هایی که می توانند از آن بهره ببرند زیتون پرورده خوش طعم بهار می باشد، چرا که روغن زیتون موجود در زیتون پرورده به بهبود عملکرد سیستم گوارش کمک زیادی کرده و به فعالیت روده ها و جلوگیری از بیماری های روده و معده کمک می کند.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا