آراد برندینگ

خرید چمن مصنوعی 15 میل

خرید چمن مصنوعی 15 میل

هنگام خرید عمده چمن مصنوعی بهترین قیمت روز را که برای خرید و فروش به صورت عمده در نظر گرفته شده انتخاب کنید لازم به ذکر است که باید علاوه بر قیمت به کیفیت هم توجه کنید این محصول در اشکال گوناگون تولید شده و برای مصارف مختلفی به کار گرفته می شود با تولید این محصول زیبایی و تمیزی بر چهره ی شهر بیشتر به نمایش گذاشته می شود زیرا برای مکان هایی که نمی توان از چمن طبیعی استفاده کرد به کار گرفته می شود. مواد اولیه برای ساخت چمن مصنوعی پلی اتلین و الیاف می باشد هر چقدر این مواد کیفیت بالاتری داشته باشد قیمت آن بیشتر است. در ادامه ی این مقاله با آراد برندینگ همراه باشید.

خرید چمن مصنوعی 15 میل

محصولات جدیدی که با استفاده از الیاف تولید می شوند را چمن مصنوعی موکتی می گویند که در انواع 15، 8 و 25 میل تولید و ارائه می شوند. این محصول از نظر ظاهری شباهت بسیاری به چمنهای طبیعی دارد اما تفاوتهای بسیاری دارد زیرا از رشته و الیافهای خاصی تولید می شوند اعم از الیاف پلی اتیلن و الیاف پلی پروپیلن که سایز اجزای آن نیز عبارتند از: چندین لایه کف و چند لایه زهکشی شده. تولید این محصول در ابتدا برای استفاده در زمینهای ورزشی بود اما به مرور زمان به عنوان یک محصول دکوری در انواع زمینه ها مورد استفاده قرار گرفت.

خرید و فروش چمن مصنوعی عمده

به سطح زیرین چمن مصنوعی که از پلی یورتان ساخته شده است بکینگ گفته می شود رنگ این لایه تیره می باشد و محل الصاق نخ های چمن است حتما دقت داشته باشید که این لایه و قسمت باید از کیفیت خوبی برخوردار باشد زبرا در مقاومت چمن در برابر آسیب موثر است. چمن مخصوص حیاط خانه اگر دقت کنید دارای روزنه هایی است تا برای شستشو مناسب باشد و بتواند آب را از خود عبور دهد به این شکل نگران شستشوی آن نخواهید بود. استفاده ی راحت، نصب آسان، کارایی بالا، نداشتن هزینه ی نگهداری، داشتن ظاهری زیبا و شیک و قیمت مناسب باعث استقبال مردم از این محصول شده است و توانسته رقیب خود یعنی چمن طبیعی را کنار بگذارد و بازار فروش را قبضه کند.

خرید چمن مصنوعی 15 میل

در کارخانه های تولید چمن مصنوعی خرید و فروش آن به صورت عمده و بدون واسطه انجام می گیرد گارانتی و ضمانت آن سه ساله می باشد سطح کیفیت و مرغوبیت، چگونگی ارسال و حمل و نقل، کاربرد و جنس از جمله عوامل مهم در شاخص خرید چمن مصنوعی به صورت عمده است برای تشخیص چمن مصنوعی از روی ظاهر نیز باید به درجه ی تراکم و ارتفاع آن دقت کرد سپس به سراغ نرمی و لطافت پرزهای آن رفت. یکی از مزایای مهم چمن مصنوعی کم شدن هزینه مراقبت و آبیاری می باشد که باعث شده در بسیاری از اماکن تمایل به استفاده از آن نسبت به نوع طبیعی بیشتر شود. اگر حیاط خانه ایی مدرن و یا بالکنی بزرگ در اختیار دارید با استفاده از نصب این محصول در آنجا می توانید فضای شاد و پر انرژی برای خود و خانواده ایجاد کنید.

چمن مصنوعی 15 میل

چمن هشت میل برای مکانهایی مثل باغها و تالار بسیار مناسب است به دلیل این که نظافت کردن آنها به راحتی انجام می شود و بخاطر پر تراکم بودنشان رفت و آمد روی آنها راحت تر می باشد همچنین برای نگهداری کردن از حیوانات از چمن هشت میل استفاده می کنند زیرا به راحتی می توان آن را نظافت کرد و دارای مقاومت بالاتری هستند. همچنین به عنوان چمنهای تزئینی برای زمینهای ورزش هوازی و فوتبال بسیار مناسب می باشد و یک گزینه ی مناسب برای زمین گلف می باشد. چمنهای 8 میل معمولا قیمت پایین تری نسبت به انواع دیگر دارند اما کیفیت آنها بسیار بالا می باشد زیرا الیاف آن تارهای محکمی دارد و کوبیده نمی شود و در برابر سرما و گرما مقاومت بالایی دارند و نهایتا سه درصد تغییر رنگ خواهند داد.

خرید چمن مصنوعی 15 میل

با توجه به متراژ و محیطی که قصد داریم از چمن مصنوعی ارومیه استفاده کنیم از اندازه های مختلفی از جمله چمن مصنوعی 15 میل تهیه می کنیم که کاملا آن فضا را پر کند. از نمونه محیطهای دیگری که از چمن مصنوعی برای آنها استفاده می شود محوطه های بازی کودکان می باشد که علاوه بر زیبایی که ایجاد می کند سبب محافظت و امنیت بیشتر کودکان در برابر ضربه و آسیبها می شود. یکی از مکانهای دیگری که مناسب برای استفاده از این محصول است و جذابیت فوق العاده ای به آن محیط می دهد بالکنها، تراس، گلخانه و حیاط می باشد که می تواند یک محیط مناسب و امن برای استراحت عصرانه و بازی کودکان باشد. در زمینهای تنیس برای جلوه و جلوگیری از آسیب و کوفتگی از چمن مصنوعی استفاده می شود همچنین در مهد کودکها جهت جلوه ی بهتر و بازی کودکان نیز کاربرد بسیاری دارد.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا