آراد برندینگ

چای سبز سیاه قلم لاهیجان

چای سبز سیاه قلم لاهیجان

می دانید که یکی از نوشیدنیهای بسیار محبوب در بین مردم ایران و بسیار از افراد خارجی و چینی و غیره چای می باشد که چایها در انواع مختلف چای سبز، چای سفید، چای سیاه و غیره موجود می باشند که قیمت آنها بستگی دارد که چایها به صورت کیلویی به فروش برسند یا به صورت بسته بندیهای آماده.

چای اولین بار همانطور که در سایت آراد برندینگ نیز گفته شد در قرن سوم توسط چینیها مصرف شد و سپس کم کم در سر تا سر دنیا محبوب شد و بسیاری از مردم دنیا این نوشیدنی گرم و خوش طعم را مصرف می کنند.

چای سبز سیاه قلم لاهیجان

تولید چای به روش مدرن یک روش سی تی سی می باشد که بعد از این ‌که چایها را خشک کردند آنها را در دستگاه های مکانیکی می ریزند و چای را در آن دستگاه ها تولید می کنند.

شما می توانید چای را با بسیاری از طعم دهنده های مختلفی مثل هل، دارچین، زنجبیل، لیمو، گلاب و غیره ترکیب کنید تا چای سیاه طعم خوش مزه تری بگیرید حتی در قدیم در چین برای نوشیدن چای آن را با شیر هم ترکیب می کردند اما امروزه دیگر کمتر کسی از ترکیب شیر با چای استفاده می کنند و بیشتر چای را طعم دهنده هایی که نام برده شد دم می کنند.

چای سبز لاهیجان

یکی از بهترین و سرشناس ترین چای سبزهایی که بسیار پرتقاضا می باشند چای سبز لاهیجان و چای سیاه گلستان نام دارد که شما با نام آن آشنایی دارید زیرا بهترین نوع این محصولات در لاهیجان کشت شده و افراد زیادی این محصولات را تولید می کنند.

شما برای اینکه تفاوت میان چای اصل و تقلبی را بفهمید لازم است به برخی نکات توجه داشته باشید ما برای شما در ادامه به چند مورد از آن اشاره خواهیم کرد:

چای سبز سیاه قلم لاهیجان

پس از اینکه این چاییهارا با آب داغ مخلوط کردید در مدت زمان 15 دقیقه باید رنگ اصلی خود را نشان دهد.

به علت اینکه در چاییها اسانس اضافه می کنند باید دقت کنید که پس از ریختن آب جوش نباید بسیار سریع رنگ آن عوض شد زیرا نشان دهنده ی رنگ مصنوعی می باشد.

پس از اینکه دمنوش شما کاملا دم کشید آن را استفاده نکنید و بگذارید کنار اگر یک روز کامل کنار بود و بر روی آن لایه ای پدیدار شد بدانید که آن محصول بسیار نامناسب است.

چاییهایی که دارای مدل کله مورچه ای م متفاوت از چای سبز لاهیجان هستند تلخی بیشتری را دارا هستند شما در هنگام خرید می توانید به این موضوع توجه کنید و اگر محصولی تلخ تر می خواهید می توانید این مدل از چای را سفارش دهید.

ما شما برای خرید بهتر و مناسبت تر همراهی خواهیم کرد لطفا تا ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

چای سیاه قلم

برگ چای سیاه قلم بهاره دارای: کلسیم، منیزیم، سدیم، پتاسیم، تانن، ویتامین، کلروفیل، وغیره است که برای سلامتی بدن مفید است.

مصرف چای سیاه با عسل و دارچین در هضم غذا نیز کمک میکند همچنین در کاهش کلسترول نیز به سیستم ایمنی بدن کمک میکند، چای سیاه در کاهش وزن هم نقش دارد چای سیاه با کاهش التهاب ژن و چربی امعا و احشا کمک می کند.

همچنین مصرف چای سیاه از بروز سنگ کلیه نیز جلوگیری می کند که امروزه یک بیماری شایع است و درد ناک که استفاده چای سیاه می تواند هشت درصد از ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.

همچنین چای سیاه در از بین بردن باکتری نیز نقش دارد.

چای سبز سیاه قلم لاهیجان

از دیگر فواید چای سیاه قلم می توان گفت که برای سلامت پوست، پیری زود رس، مبتلا شدن به الزایمر، تقویت رشد مو ، ازبین رفتن عفونت دهان و غیره.

چای سیاه همانطور که گفته شده و دارای خاصیت فراوان است، یکی دیگر خواصهای چای سیاه می توان به نقش آن در سلامت دستگاه گوارش اشاره کرد چای سیاه به خاطر وجود ماده ی با ارزشی نام تانن که دارد می تواند به دستگاه گوارش و معده کمک کند، پس روزانه برای صبحانه و میان وعده و عصرانه حتما مصرف کنید، ولی به اندازه چون هر چیزی به مقدار لازم خوب است و استفاده بیش از حد آن نیز درست نیست.

چای در کل دارای دو نوع است ایرانی و خارجی که بیشتر مردم علاقه به خرید چای ایرانی دارند به دلیل عطر و طعمی که دارد، هر چای و گل گاوزبان ویژگی خود را دارد از نظر کیفیت حتی چای ایرانی باز هم دارای انواع کیفیت از نظر برگ چای عطر رایحه میزان درشتی و ریز بوده و اقسام موارد دیگر و چای ایرانی نیز خود به چند دسته تقسیم می شود که چند مورد نام می بریم مثال:چای شکسته، چای کله مورچه ای، چای سرگل، چای قلم.

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا