آراد برندینگ

قیمت بازی فکری ارشیا

قیمت بازی فکری ارشیا

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و عرضه انواع بازیهای کامپیوتری در بازار فرصت تحرک و فعالیتهای مناسب را به کودکان نمی دهد از این رو احتمال روبرو شدن آنها با اضافه وزن و دیگر مشکلات ناشی از عدم تحرک به وجود می آید.

بازیهای کامپیوتری به دلیل مراحل مختلفی که دارند و این که به صورت رقابتی تولید می شوند باعث صرف زمان بسیاری برای آنها می شود به گونه ای که عمده زمان مورد نیاز برای فعالیتهای مفید را از کودکان می گیرد.

عرضه انواع بازیهای دخترانه و پسرانه با هر موضوع و روشی در مراکز معتبر توزیع این محصولات صورت می گیرد مجموعه آراد برندینگ نیز در همین راستا اقدام به عرضه انواع بازیهای فکری و معمایی مختلف می کند که برای خرید و تهیه این نوع بازیها و وسایل مربوط به آنها می توانید با مراجعه به این سایت خرید خود را انجام دهید.

قیمت بازی فکری ارشیا

علاوه بر مواردی که گفتیم این بازیها می تواند باعث اختلالات خواب و مشکلاتی از قبیل شود که در دراز مدت تاثیرات بسیار منفی را بر جسم و روح کودک خواهد گذاشت به همین دلیل باید در استفاده از آنها نکات مربوط به سلامت و تحرک مورد توجه قرار گیرد.

قیمت بازی فکری

بازیهای فکری و معمایی با استفاده از وسایل و ابزار مختلف می تواند نتیجه بسیار مطلوبی را در کودکان سنین پایین داشته باشد این بازیها با به چالش کشیدن ذهن کودکان باعث تقویت قدرت حافظه و استدلال آنها می شود و به نوعی می توان گفت که زمینه ساز شکوفایی و مشخص شدن استعدادهای آنها می شود.

بازیهای فکری دخترانه و پسرانه مطابق با روحیات و سلایق دخترها و پسرها در سنین پایین تعیین می شوند البته این نوع بازیها به گونه ای هستند که بزرگسالان نیز می توانند از آنها استفاده کنند و بیشتر جنبه سر گرمی و گذراندن اوقات شاد با کودکان می باشد.همچنین قیمت بازی فکری بستگی به نوع آن دارد.

قیمت بازی فکری ارشیا

امروزه بازیهای مختلفی در بازار وجود دارد که اکثرا جنبه معمایی و فکری دارند که برای تمام رده های سنی مناسب می باشد همان طور هم که گفتیم این بازیها باعث تقویت حافظه کودکان می شود و در افزایش خلاقیت آنها نقش بسیار مهمی دارد این نوع بازیها را می توان بر اساس سن و جنس خریداری نمود اما به طور کلی عمویتهایی برای همه آنها وجود دارد که از ویژگیهای این نوع بازیها به حساب می آید.

این نوع از بازیها دارای پیچیدگی و چیدمان خاصی می باشند که فرد را وادار به انجام آن تا پایان می کند در واقع به دلیل خصوصیات جالبی که دارند باعث ایجاد ذوق و اشتیاق برای انجام تمام قسمتهای آن می شود.

بازیهای فکری دخترانه تنوع بسیار بالایی دارند و هر کدام دارای جذابیتهای خاصی می باشند که با استفاده از آنها می توان به تمرینهای مفید برای افزایش سطح یادگیری و تقویت عملکرد مغز کمک کرد.

بازی فکری ارشیا

بهترین نوع بازی فکری برای بچه ها بازی فکری ارشیا دختر کفشدوزکی و پسر گربه ای و تبانی می باشد.

قیمت بازی فکری ارشیا

در دنیایی که روز به روز در حال تغییر است برای پیشرفت و یادگیری بهتر فرزندانمان نیاز به داشتن شیوه های تربیتی خوب و همسان با تغیراتی پیرامون است حتی در انجام بازی نیز این تغیر لازم است بازی فکری بسیار مناسب برای بهتر شدن یادگیری و رشد سریع کودک است.

فکر کردن باعث رشد سلول های مغز می شود کودک در این دوران بالاترین سرعت را در یادگیری انواع مطالب دارد. بازی های فکری خلاقیت بچه را افزایش می دهد و کودکانی با هوش بالاتری در آینده تحویل جامعه خواهیم داد این باعث می شود که مشکلاتی کمتری مواجه شوند و بتوانند به راحتی آن را حل و فصل کنند.

در واقع مانند درختی که در دوران نهال باید بیشتر به آن توجه کرد و اهمیت داد تا در هنگام بزرگسالی هم ریشه قوی و محکمی داشته باشد و میوه ی شیرین و پر باری بدهد.

بازی فوق نیاز به تفکر و هوش دارد و با تعداد ۴ نفر انجام می شود.

این بازی به تعداد ۴ تا ۸ شرکت کننده دارد و نسخه مشابه از بازی Daed Last می باشد ولی تفاوت های جزئی و جذابی با آن دارد داستان به این شکل است که تعدادی تبهکار حرفه ایی دست به انجام سرقت زده و بعدر درود هم گرد می آیند تا غنایم و طلای دزدیده شده را بین هم تقسیم کنند.

در این جا همه به فکر خارج کردن هم از بازی هستن در واقع دزدان برای اینکه صاحب طلای بیشتری شوند سعی در کشتن همدیگر دارند تا طلا بین افراد کمتری تقسیم شود بازی آنقدر ادامه می‌یابد که تنها دو نفر و در نهایت یک نفر باقی بماند.

جعبه کارت ها و فضای طراحی شده در بازی به شدت زیبا و جذاب است رده سنی برای انجام این بازی بالای ۱۳ سال است.

 

امتیاز شما به این مطلب
تبلیغات
دکمه بازگشت به بالا